明串某人=)
今日係學校冇咩特別既 lunch比晒d書媽咪 呵呵..
今日成班友去我屋企(其實得4個) 美其名為做PROJECT 其實根本就係玩=)
好開心 我都唔係好記得我地做過d咩 反正係dindin地咁過就是了=v=
我地傾密計 wow vinus我真係估你唔到 知道你好多野嚕 我支持你嫁;]
係你地面前我好放 多謝你地;]
同佢地去火車站~
.................................... 今日唔錯的說.