今日第2日番學
需要點時間 因為唔能夠早點訓著= =..
今日係星期5 要早起-________________-v
都Ok VA vinus好搞笑..
總而言之 今日d堂Ok既
Ih 終於知咩=文化大革新
有d攞黎搞既感覺= =v
中文堂 dance;]
好亂囉不過 又改
易左好多的說~
lunch同yuk sammi食
呵呵 我食得愈來愈多..
第日唔食河喇~
趣藝~今日Ok的.
cookie-->stephy;]
....唔多講=3=
1600練 都Ok亂..
到左綵排 超驚- -
我地2c成班超亂..
搞左好耐至開始~
我地入慢左 後面亂晒..
再之後team2b&1都亂左
Sorry/3\...
放學 留低練;]
加油哇 聽日後日都要...
再次證明某某人好大問題
唔打 打左又諗番好多野.
13年來冇搭過訕;[
我係個唔可愛既女仔...
|