2C Good Job ;D
今日DF 好開心
我地2C拎左第1名啊~
仲拎埋最佳打氣tim
Ms Yu好似好感動咁;]
咁又係 估唔到我地有得拎....
第1次咁樣feel到我係2C既
雖然我係配角 不過岩我丫
有參與我已經好開心
如果唔係Ms Yu提議成班一齊
我都唔會做出去果個
teisha又比人整哭了
唔好理佢地啦 我地應該開心
打氣其實唔難拎
d f1一係太認真-________-
一係出貓出到驚死人睇唔到..
我地講完[嘩冇事嘩冇事嘩2c]之後d人靜左陣先笑..
旺旺小饅頭好正 不過同人撞左
魚生佬都好正= =
f1有人飛起 好勁
THZ Ms Yu野飲
其他唔係好記得 記得既話打番...
Team 2A;] 頭象
|