尋日電左負離子 好開心;D
不過果3個鐘好難頂..
好煩好悶- -v
家姐好可愛*0*
不過佢比人串 好慘..
果個人真係好衰-333333-
3日唔洗得頭??好樣衰啊唔該..
又唔洗得又唔紮得
我點沖涼=口=
今日10點幾起左身
開電腦 好開心 冇壞到;]
食左個包 超飽- -
11點幾汁野出去搵媽咪mama去飲茶
見到christy lisa....
我行到咁埋先見到= =
太飽 食左粒燒賣就走左~
上到2樓第一眼見到sammi
Wow 原來teisha都電左頭髮 呵呵
電左真係好睇左;] 好開心
不過髮尾翹翹地t口t
今日練3個鐘-____________-"
好漫長喔. 玉同vinus都冇黎~
啦尾狂練轉圈..好暈~
成日去唔到個位 後尾好d
不過企唔穩...好彩後面有得比我禁住- -
唔係實仆.
rachel狂話我係eamily咩事@__________@
番屋企玩電腦
老豆番左黎又家左....
等埋家姐去大家樂食飯
番黎開電視
東張西望連財經都有= =
有冇搞錯= =
今日有d累.
不過Ok開心']
|