傻傻地咁又來打blog啦~
冇王管啊我而家xD
好耶~聽日開始放假嚕
好開心 不過超多功課囉
仲要番去練舞=口='
加油啦要 就快到嚕
好好奇我地件杉係點
嗯 好似有少少離題 ((其實係好多
我來係想記低一件令我好o咀既事
之前人物訪問 訪問左我爺爺
訪問完之後 我同玉去左公園玩
有條超大既蟲(我既意思係遊戲設施- -) 擒左上去個頭到
呵呵 突然間我見到個好可愛既細路
於是...
我;::[Hi~~]
細路;::[無聊野!]
我;::[?]
細路;::[%$@^&]唔知佢講咩 太lur = =v
我;::[??]
細路;::[食死(屎)啦你!!!]走左
跟住我同玉爆笑
而家d細路真係..唉..
點解我成日比細路蛤= =
|