1/4;]
PE 練舞']
玩捉e因
本身唔想玩 不過算啦
我做捉=口=
佢地話我唔跑 但我跑步奇慢- -
一定追唔到佢地- -
不過謝民思見我唔到 @@
捉左佢 呵呵;]
跟住狂跑跑跑...
捉e因最好玩既就係人地唔知你做捉
哈哈. 捉左黃詠真之後同佢講我做捉
跟住即刻走~
好耐冇試過跑到咁激啦
好辛苦 頂唔順啦真係
niki cynthia rachel佢地仲再玩過 勁- -
2/4今日
行行下又胃痛= =
不過番到學校(過左ca後- -)就冇野嚕
cycle ass 要企- -
好累~狂up費話- -
走果時對腳冇咩知覺..
今日Ok悶下 lunch有好多人*V*
n年冇試過
我真係好怪
人地未講笑話就好想笑
講完又唔想笑喎- -......
0.3真係令我又愛又恨= =
唉..你竟然..斷默...
Sorry啊 我唔知你唔中意人地摸你個頭
我下次唔會嫁啦.
海豚音 超勁= =
Mcdull上堂 好正
|