Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2009 年 3 月 5 日  星期四   晴天


過份-V- 分類: 校內

今日兩堂CL自由時間 好開心;D
去左家姐個Blog 留左好多cm
講真 見到你咁多cm我非常之唔抵得
不過算喇 我而家都唔多在乎了;]
中好悶喔 你做咩唔用電腦 難得喎
做咩用來訓覺咁浪費?
跟住去左QOOZA論壇 睇小說
有個都幾好睇 但而家竟然搵唔番- -

番到2C 個啊sir同我講;'

你個水樽有裂痕..咁個同學唔知
橫放左係後面張枱到 所以倒潟水
er..咁你個水樽係有裂痕既

咁強調我水樽有裂痕- -
姐係話問題既所在係我拎左個有裂痕既水樽番學..
而唔係個低能仔橫放係張枱到囉
仲有個裂痕係個蓋到囉- -
真係..有冇搞錯
好想知道個低能仔係邊個囉
好似係F.7的
F.7仲咁低能 可悲..

Drama 冇背到...
不過唔洗講 下堂先;]

某人真係...無話可說...
不愧係drama club既
與眾不同=口=