唉. 今日Ok黑下
家姐今日唔舒服 冇番學\
不過而家好似冇事嚕~
朝早d罐頭拎死我 超重囉- -
ps 對我黎講.
仲有牛油+2番茄+1洋蔥omg
人物專訪唔錯 呵呵呵~(自highing)
上上下hp無啦啦肚痛 唔知咩事囉
一路上堂一路痛 好痛苦
一直係到尋找一個比較舒服既角度
好想搵張床訓下- -
小息又去左買書 $10果隻;D
不過冇哂贈書嚕
ps尋日用$10買左2本書
有一段時間都係非常興奮既妝態 呵.
睇左一d 好似幾好睇咁
話時話 我本書好似係學校到.
今日太趕- -
好多書係學校 聽日拎死我ORZ
應承左玉同佢食LUNCH
今日梁尉妍搵MR.MOK食LUNCH
做陪客- - 玉甩我地底- -
我地好沉默+尷尬
後尾好dd- - 陳文俊又唔黎喎..
梁尉妍係我老婆;D
食完野 仆番去
要上HE omg胃勁痛-口-
唉. 好痛苦= =
練舞果時好d;D
1 2 Dum Dum Dum;D呵呵.
之後又痛番. 唉 一時時喇
HE後番課室
要練舞-口-?!點解我唔知既- -
練左3個字..
Team2a冇練過...
放左~同玉去好多多+屈神士..
教佢打tie(??)
完~今日好累~
|