今日day6..成日都唔洗float 真係好;]
lunch見到斯 同佢食;]
跟住去圖書館做flash 做唔晒
差唔多打鐘時走.
上到sci果時真係好想訓教..
利用轉堂時間做左eng tb
點知佢唔對 有人來睇堂
好眼訓-V-
不過一直都仇視住某人- -
佢真係..........(諗唔到最貼切既形容詞)
放學 去電腦室做flash
覺得個啊sir好恐怖=3=
niki去左我屋企;D
做math cw 好多唔識- -....
兩個math差唔多程度既人一齊做..
果然係冇用既= =
跟住開忍豆比佢玩xD
請左佢食朱古力;]
佢好中意食 食得好慢~~
係咁先啦 今日都Ok多野做
drama class=口=" omg orz
|