陸蕙中你真係可愛- -
叫我睇你個blog又唔比pw我..
梁傲兒唔係叫crystal嫁咩..
點解唔得既..@@
諗番起 choir第2次比賽
比班友仔搞到我勁嬲..
好想同佢地講...
頂你個肺!
我連粗口都出埋
可想而知我有幾嬲=3=
我去到果時 同斯去左洗手間
仲有幾個人喇下.
唔知點解個個入哂去 但係我仲等緊
等等下. 有班小學生湧入黎
講野講到勁嘈囉..
等多左陣. 我就入左去啦
入去冇耐. 出面班友就開始嘈.
[快d喇 急尿啊]
成班友一齊喎仲要
嘈你就算喇
佢地仲係到數54321
然後一齊呯道門
呯到勁大聲 大佬 我入左去唔係好耐姐.
靜左一陣 又再呯過
又數54321 不過係PTH既- -
到我出來..個細路O左咀..
佢估唔到我咁高 (我高過佢成2個頭)
低能既都- -
比我知佢係咩學校就死- -
投訴佢...
|