我而家真係超超超開心啊..
我一路想搵果本書 終於都搵到啦..
我問過幾間(其實係2間)書店都冇.
我係google喇 yahoo喇搵過都冇
有得bit果d我又註唔到冊
皇天不負有心人 我終於..終於都搵到你啦
係呢到我要多謝我媽咪
佢係本上冊到搵到個電話 跟住打去
同佢訂左本 今日就去攞喇
果本書4,5年前嫁喇
仲係要台灣出既
之前賣成$60
而家先得果$10
係咪好勁呢
不過我地走到去灣仔
岩岩先到屋企
搭左勁耐車..
有條友個手肘鋤到我個背脊
一句sorry都冇- -
跟住又有個肥婆挨住係條柱到
壓住左我隻手 勁痛
要落車果時阻住哂
係咁話 係到落呀?唔係呀?哦,係呀 咁落囉
阻住哂
到左大埔站之後去食m記
晏晝冇食到野
我坐係到睇書果時
有條友倒潟可樂
濺左落我塊面到
又係一句sorry都冇- -
今日真係黑
不過開心遠超過唔開心 ;]
|