Wow,我好耐冇打Blog嚕..
轉番口語;] 呵
上個星期四 好似係啦下
我發現 Vinus真係好可愛;] 哈哈.
我講左D好[好笑]]既野
佢竟然話 [嘩.好好笑哇 你邦我拿住 我要笑下]
多謝你咁捧場囉- -
Okay 入番正題.
Well,今日choir去比賽
祈完禱就去music room 練歌
發覺我冇交ID卡copy
以為冇得去比賽 結果Ms Leung唔知
照去;] 其實我唔係好識歌詞
好難背 背得好勉強
不過冇相干喇 反正咁多人一齊唱;]
坐車. 坐左大約半個鐘到
去到等勁耐囉- - 企係出面. 一個字 等- -
同斯傾下計 傾到冇野好傾;]
等等等..終於有得入去.
我地第一隊 =口=" 好緊張喔
人地成60人 我地得果40人
少人成行 佢地玩哂
唱完聽人唱 昏昏欲睡- -
有間學校吹長苗 勁好聽
又有間學校條友彈錯 勁好笑
公佈成績 冇名次.
第3名88分 我地86分 都Okay
個評判上台講野 講到勁落力
可惜我一句都聽唔明 大概係D要用Down田唱既野
講第1名時 果間學校竟然大叫 嚇死我- -
番到學校都1;;45.等佢拎野食等超耐
好肚餓- -..我地成班餓鬼用左唔夠半個鐘就食哂幾盤壽司- -
放學同我既好同學們做Flash;]
同Lisa.Niki一齊行
去搵啊媽;]
|