覺得自己好勁
功課未做 Dict未溫
我竟然仲有心機打blog=3=
今日都Ok悶下 好多連堂- -
IH vinus同sammi講左好多野比我知
好想知道點解佢地會知道咁多野..
不過佢地唔好再大聲d- -
Cathy係我前面 不過講唔到野..
某某人約人既方式好正;]
說話課 同rachel坐..
冇比人抽中 真好.
放學練floating
都唔知咩事 等黃伯勁耐
行左好多轉 做咩要行去地下=口=
rachel好惡咁(其實都唔算既)叫我唔好笑
我都唔想嫁 邊個叫我諗起家姐跑步果件事姐..
忍唔到笑嘛 不過多得你果句
我一路都冇笑嚕 岩既
如果比黃伯見到就大獲啦- -
放學同niki行 去唔成我家
等星期四喇...
番到家頭痛 岩岩好左d..冇左好多時間
我要做功課喇 死喇=口=
|