Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


2009-03-02 分類: 校內

覺得自己好勁
功課未做 Dict未溫
我竟然仲有心機打blog=3=

今日都Ok悶下 好多連堂- -
IH vinus同sammi講左好多野比我知
好想知道點解佢地會知道咁多野..
不過佢地唔好再大聲d- -

Cathy係我前面 不過講唔到野..
某某人約人既方式好正;]

說話課 同rachel坐..
冇比人抽中 真好.

放學練floating
都唔知咩事 等黃伯勁耐
行左好多轉 做咩要行去地下=口=
rachel好惡咁(其實都唔算既)叫我唔好笑
我都唔想嫁 邊個叫我諗起家姐跑步果件事姐..
忍唔到笑嘛 不過多得你果句
我一路都冇笑嚕 岩既
如果比黃伯見到就大獲啦- -

放學同niki行 去唔成我家
等星期四喇...

番到家頭痛 岩岩好左d..冇左好多時間

我要做功課喇 死喇=口=