今日又要番學練舞 1600先去 好耶; 去到果時門口果時一個人都冇- - 嚇左嚇;p 我又晏左少少先到嚕 不過有人晏過我;] 我地果然1615先開始練 加油哇 我地都係亂亂地 仲有人今日至學 狂練尋日教果d 仲係唔齊=口= 唉 好難...... 不過好過尋日好多
希望正式果時都好地地喇 唔好到時先死丫 要死而家死左佢先喇=3= 一定要成功~
今日聽到佢地話cynthia放左個短片係facebook 去左睇 覺得我地好低能.......
努力罷;D