Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


溜冰 分類: 未分類

今日同陳安愉陸蕙中去megabox溜冰

1200係大埔中心等Rachel
早左一個字到
估唔到rachel仲早過我= =

坐巴士then再坐巴士
到左之後佢地食野
我唔餓 佢地比薯條我食thz

跟住周圍hea
間大眾好大哇@@....

hea完 1415去排隊買飛入去~
好緊張= =v 我咩都唔識囉..
著完鞋就入去嚕~
嘩 好恐怖哇!
我明明冇行但對腳係到郁=口=v
嚇死我囉 好驚...
比想像中難好多Orz
唉@@跌左幾次...
好痛啊...有d工作人員溜過黎
有個哥哥生得好似一個我幾中意既偶像~
第一眼睇已經覺...

有一次仆倒佢想扶我
但我自己起左身..
有d後悔xD
我好似搞到佢好冇mood..
Sorry/3\

後尾好左少少...
不過都係唔係好敢自己溜= =
溜得好地地..無啦啦重心後傾
嚇死我= =
christy係咁話我好好笑= =
人地都唔想的說...
唉...@@

好想學識溜 我會加油^^
不過要放展假先去
應成左mami
放心喇 我會好小心嫁啦
希望下次去溜得好d喇..

a nice day^^