Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


還好的一日 分類: 校內

今日又唔想起身= =v
發家姐脾氣sorry
.......今日再早d訓

今日..好晏先番到 岩岩好=)
今日要排隊 好迫orz
係咁食Niki頭髮- -...

頭2堂中文 好想訓教
作文 覺得會好差-______________-
該死的博物館

English Builder冇咩心機做
Chis教到朱元璋啦 意味住我地會有超多野背
Scj ms.tao出唔到聲所以睇etv
好過聽書 聽書的會頂唔順@@

Lunch今日有好多人哇..
不過我好食完佢地先買完..
邦佢地買野飲~
Math無啦啦教咁快-口-
感覺到Ch.12會好難..點算?!

Home.E好難捱 好想訓教....
同某人一齊冇人同我傾計-3333333333-
悶死我啦 PS你咪扮野好喎 你幾時有講過
某人超愛懶熟=)

好晏放啊今日 要去Choir~
竟然教新歌 唔係啊馬?!
不過進度不錯的說=)

吳家寶同我講野..原來佢份人都幾好
我真係唔可以成日拒人於千里之外
Rachel話Teisha之前唔敢同我拎msn(?!)
我冇諗過呢樣野= =v
我好專心上堂?? 我應該係發緊呆= =v
我要多d同人講野啊>A<

加油- -

christy rachel niki 頭象;]