死某某某你自己心知討明
話過泥結果又放我飛機
好唔負責任哇你泥知唔知啊?!
你真係成日都激親人架!!
對好朋友/我就可以咁
因為我了解你
但係對其他人就唔好咁啦知唔知呀
li個係道德既問題!!
-----------------------------我是可愛的分隔線---------------------------------------
一發火就不自覺的用了口語。
唉,我是認真的呀∼
對其他人就別這樣了知道麼?
我真的超厲害這樣也沒有爆粗
證明我是個很乖的孩子(:
........悶。
為了你我可以付出一切。
你為甚麼總是視若無睹呢?
對於你來說我是甚麼?
好想躺在你的懷裡喔∼
好懷念。
英文要考lionBoy。
怎麼辦?
有沒有人看完了可以告訴我他說了甚麼?
|