|
| 2007 年 1 月 26 日 星期五 |

|
|
TAG |
|
好野今日日記有野打下喇-V-
TAG BY JEFF
請寫出傳給你的人的五個感覺
1. 好人
2. 斯斯文文好靜
3. 好人緣
4. 兵乓波勁@@
5. MANDY迷XD"
1)要傳下去的9個人:
JEFF卡文MOMO歐肥WALLACE羊咩STEPHEN啊豬SAM WONG
2)你的名字
SHIRLEY
3)多大
15
4)職業是
學生
5)興趣是
行街睇戲聽歌打波跑步玩
6)喜歡的異性類型
短頭髮XD細心溫柔專1長情有安全感@@
7)專長/特技
8)有否證書
小學畢業證書?
9)有煩惱的事嗎?
SURE
10)喜歡和討厭的食物
Like: 菜&果
Dislike: 雞
11)對你愛的人說一句話
死啦你XD
12)請介紹你要傳出去的9個人
JEFF: 如上
卡文: 嘻嘻哈哈的開心果!
MOMO: 最冇記性果個囉!!
歐肥: 鍾意笑&識忍笑XD
WALLACE: 感情上超多波折-0-
羊咩: 重朋友但有時諗得太多
STEPHEN: 帶人歡樂自己失樂失去聯絡..
啊豬: 友善EASY GOING=]
SAM WONG: 關心朋友&HELPFUL
|
|
刊登時間︰2007-01-26 10:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 25 日 星期四 |

|
| 2007 年 1 月 24 日 星期三 |

|
|
2007-01-24 |
|
WOW今日好凍,凍死我!朝早OVERUN晒但個表演都不錯=]MUSIC繼續笑死,DELIAH!XD" PE唔洗上YO2堂空堂好充實!小息點簿極難點-3-CHEM,丁丁佢地好屈機,早知我又出去屈下啦XD PTH堂比WYC叫我同啊豬起身讀書都唔知發生咩事添,掛住係咁傾傾傾,傾到傻左哈哈笑死! 放學要去做DT><搞到5點去補習,果D CHIS搞到我頭都大埋,吃力-3-夜晚做功課做到唔知時間......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2007-01-24 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 23 日 星期二 |

|
|
2007-01-23 |
|
CHIS HIST GEOG上埋D咁泛味既堂KILL晒大半班-0-最唔鍾意DAY 3! MATHS上去影班相,最尾果張好搞鬼XD琴日WIN左果D巧克力諗住成班SHARE.. 點知唔夠搞到MS FUNG要出錢買多盒派><醫生雖然禁我,但難得幫左我份量減半@@ 咁就偷食左半枝XD放學JAM教我用CALTOR,明明地又幾掂的XD今日好早走得! 不太習慣亦不喜歡旁人的目光
|
|
刊登時間︰2007-01-23 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 22 日 星期一 |

|
|
2007-01-22  |
|
MCED有姑娘黎都幾好,冇NG教得咁悶XD小息比人拎晒我D文具都冇為意添-0- LUNCH先好急咁去搵材料返黎READY個利是封比賽,希望唔會輸得太樣衰.. 終於等到派PHY,哎呀未如理想添得77!唉太唔小心喇3 SIG FIG AR!成8分架,咁就冇晒.. 放學,利是封比賽..估唔到我地個"穿LONE"利是封贏左第1喎XD嘻全靠KA YEE兜得返XD 3C好野!之後送埋個大利是封比MS HA,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2007-01-22 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 21 日 星期日 |

|
|
2007-01-21 |
|
我也算幸運因每次也有朋友在我身邊為我分憂! 放下從前一段感情才能追求將來…
|
|
刊登時間︰2007-01-21 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 20 日 星期六 |

|
|
2007-01-20 |
|
今朝返補習之後返到屋企開左陣電腦玩MSN D GAMES,,XD 晏晝去左覆診,好野唔洗再食佢D藥,但仲要KEEPING戒口,可以去練跑了YAYA! 好耐冇同MAMA行街,SHE BOUGHT SUCH A LOT OF THINGS FOR ME,HAPI=]] 夜晚又玩玩玩電腦,成日都冇做過HW添..明天有難喇! *PS.我想去練跑啊! 愛的故事上集 (蔣雅文, 李逸朗) 星的光點點灑於午夜 ......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2007-01-20 01:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 19 日 星期五 |

|
|
全校清潔日  |
|
第1堂CHEM,AU SIR突然話要調位仲安排好晒,我竟然同X坐嚇鬼死左我*0* AU SIR係用咩原則編位的啊-0-要我對住他,以後CHEM堂有排笑喇XD ENG CHECK分,點解我COMP會由49變36咁奇怪-3-,係我睇錯定佢計錯?好低分添ENG.. 小息收MATHS收死我了,COZ我要收晒ALL少左個科長嚕..D人又要搞搞震又要幫我拎落去HA DT真好,仲繼續比時間我地清埋個舊PROJECT,但......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2007-01-19 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 18 日 星期四 |

|
|
2007-01-18 |
|
MR LEE冇返,有2堂空堂GD!CL又教我最唔鍾意的FLASH,比部廢機激死-0- VA堂CHECK分,ART加埋我有92.75分啊XD高DARWIN 2分呵呵! 仲要GEOG PRESENT,我地好簡潔XD 放學等埋卡文HEA左好耐,有點浪費時間添 唉,,麻煩了不知如何是好,救救我…
|
|
刊登時間︰2007-01-18 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 17 日 星期三 |

|
|
2007-01-17 |
|
今朝1早校長就開咪鬧人嚕THEN FUNG也繼續鬧,其實也鬧得對的=< 今日仲派多份BIO,大進步啊85.5!MS MAN也點名讚了,開心嘻嘻!=> 奇怪我理科的SUBJECT竟然突飛進,比人話我係理科人添-0-差份PHY未派,緊張! CHIS,HIST悶屎我1句都聽唔入咁..GEOG落ART RM PRESENT未到,我地組實係最差XD 放學做左陣DT都仲係未搞掂!之後去補習.  ......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2007-01-17 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|