2007 年 1 月 26 日  星期五

晴天

TAG

好野今日日記有野打下喇-V-

TAG BY JEFF
請寫出傳給你的人的五個感覺
1. 好人
2. 斯斯文文好靜
3. 好人緣
4. 兵乓波勁@@
5. MANDY迷XD"

1)要傳下去的9個人:
JEFF卡文MOMO歐肥WALLACE羊咩STEPHEN啊豬SAM WONG

2)你的名字
SHIRLEY

3)多大
15

4)職業是
學生

5)興趣是
行街睇戲聽歌打波跑步玩

6)喜歡的異性類型
短頭髮XD細心溫柔專1長情有安全感@@

7)專長/特技


8)有否證書
小學畢業證書?

9)有煩惱的事嗎?
SURE

10)喜歡和討厭的食物
Like: 菜&果
Dislike: 雞

11)對你愛的人說一句話
死啦你XD

12)請介紹你要傳出去的9個人
JEFF: 如上
卡文: 嘻嘻哈哈的開心果!
MOMO: 最冇記性果個囉!!
歐肥: 鍾意笑&識忍笑XD
WALLACE: 感情上超多波折-0-
羊咩: 重朋友但有時諗得太多
STEPHEN: 帶人歡樂自己失樂失去聯絡..
啊豬: 友善EASY GOING=]
SAM WONG: 關心朋友&HELPFUL

刊登時間︰2007-01-26 10:55 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 25 日  星期四

晴天

2007-01-25

起身刷牙食野返學食飯放學做功課訓覺,咁就1日嚕好野!-__-

刊登時間︰2007-01-25 10:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 24 日  星期三

晴天

2007-01-24

WOW今日好凍,凍死我!朝早OVERUN晒但個表演都不錯=]MUSIC繼續笑死,DELIAH!XD"

PE唔洗上YO2堂空堂好充實!小息點簿極難點-3-CHEM,丁丁佢地好屈機,早知我又出去屈下啦XD

PTH堂比WYC叫我同啊豬起身讀書都唔知發生咩事添,掛住係咁傾傾傾,傾到傻左哈哈笑死!

放學要去做DT><搞到5點去補習,果D CHIS搞到我頭都大埋,吃力-3-夜晚做功課做到唔知時間......

(閱讀全文)

刊登時間︰2007-01-24 11:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 23 日  星期二

晴天

2007-01-23

CHIS HIST GEOG上埋D咁泛味既堂KILL晒大半班-0-最唔鍾意DAY 3!

MATHS上去影班相,最尾果張好搞鬼XD琴日WIN左果D巧克力諗住成班SHARE..

點知唔夠搞到MS FUNG要出錢買多盒派><醫生雖然禁我,但難得幫左我份量減半@@

咁就偷食左半枝XD放學JAM教我用CALTOR,明明地又幾掂的XD今日好早走得!

不太習慣亦不喜歡旁人的目光

刊登時間︰2007-01-23 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 22 日  星期一

晴天

2007-01-22 開心

MCED有姑娘黎都幾好,冇NG教得咁悶XD小息比人拎晒我D文具都冇為意添-0-

LUNCH先好急咁去搵材料返黎READY個利是封比賽,希望唔會輸得太樣衰..

終於等到派PHY,哎呀未如理想添得77!唉太唔小心喇3 SIG FIG AR!成8分架,咁就冇晒..

放學,利是封比賽..估唔到我地個"穿LONE"利是封贏左第1喎XD嘻全靠KA YEE兜得返XD

3C好野!之後送埋個大利是封比MS HA,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2007-01-22 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 21 日  星期日

晴天

2007-01-21

我也算幸運因每次也有朋友在我身邊為我分憂!

 

放下從前一段感情才能追求將來…

刊登時間︰2007-01-21 09:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 20 日  星期六

晴天

2007-01-20

今朝返補習之後返到屋企開左陣電腦玩MSN D GAMES,,XD

晏晝去左覆診,好野唔洗再食佢D藥,但仲要KEEPING戒口,可以去練跑了YAYA!

好耐冇同MAMA行街,SHE BOUGHT SUCH A LOT OF THINGS FOR ME,HAPI=]]

夜晚又玩玩玩電腦,成日都冇做過HW添..明天有難喇!

*PS.我想去練跑啊!

愛的故事上集 (蔣雅文, 李逸朗)

星的光點點灑於午夜 ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2007-01-20 01:08 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 19 日  星期五

晴天

全校清潔日 驚訝

第1堂CHEM,AU SIR突然話要調位仲安排好晒,我竟然同X坐嚇鬼死左我*0*

AU SIR係用咩原則編位的啊-0-要我對住他,以後CHEM堂有排笑喇XD

ENG CHECK分,點解我COMP會由49變36咁奇怪-3-,係我睇錯定佢計錯?好低分添ENG..

小息收MATHS收死我了,COZ我要收晒ALL少左個科長嚕..D人又要搞搞震又要幫我拎落去HA

DT真好,仲繼續比時間我地清埋個舊PROJECT,但......

(閱讀全文)

刊登時間︰2007-01-19 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 18 日  星期四

陰天

2007-01-18

MR LEE冇返,有2堂空堂GD!CL又教我最唔鍾意的FLASH,比部廢機激死-0-

VA堂CHECK分,ART加埋我有92.75分啊XD高DARWIN 2分呵呵!

仲要GEOG PRESENT,我地好簡潔XD 放學等埋卡文HEA左好耐,有點浪費時間添

唉,,麻煩了不知如何是好,救救我…

刊登時間︰2007-01-18 10:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 1 月 17 日  星期三

雨天

2007-01-17

今朝1早校長就開咪鬧人嚕THEN FUNG也繼續鬧,其實也鬧得對的=<

今日仲派多份BIO,大進步啊85.5!MS MAN也點名讚了,開心嘻嘻!=>

奇怪我理科的SUBJECT竟然突飛進,比人話我係理科人添-0-差份PHY未派,緊張!

CHIS,HIST悶屎我1句都聽唔入咁..GEOG落ART RM PRESENT未到,我地組實係最差XD

放學做左陣DT都仲係未搞掂!之後去補習.   ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2007-01-17 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed