|
| 2006 年 9 月 21 日 星期四 |

|
|
BLACK DAY  |
|
今日用左成2堂MCED先同ROY諗好個BOARD既主題..
係就係無聊D不過我地真係諗唔到個更好架喇..PLS FORGIVE"
LUNCH超不開心搞到我不知所措..好彩有卡文'S HELP咋>_<
終於投完票OF個LOGO..放學交埋張野就快快回家好多野等住我做!!
作文諗到我頭都爆..又要搞個LOGO版..搞到3點訓左4個鐘ONLY*/\*
SO BLACK ME..LACK OF LUCK & EVERYTHING!! 世界就係咁唔公平咁黑暗!!
|
|
刊登時間︰2006-09-22 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 20 日 星期三 |

|
|
B-DAY of 小千!!* |
|
太耐冇打日記都唔記得今日發生過乜事嚕..-_-" 不過我記得..要補返句" 小千,生日快樂!! "=)
|
|
刊登時間︰2006-09-22 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 19 日 星期二 |

|
|
攰…  |
|
美術啊美術..LOGO都煩左我成日, 仲有咁大個BOARD我1個搞唔掂架><!! ENG 30分鐘黎搞部電腦10分鐘黎睇FILM- -CL WORSER & WORSER..睇黎今年都係冇望LU 放學同2位主席去ASKED FOR THE INFORMATION OF班衫..原來班會真係好多野煩 我都唔想日日帶住對熊貓眼返學..STILL CANNOT..好支力*/\*
|
|
刊登時間︰2006-09-19 09:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 18 日 星期一 |

|
|
女羽選拔  |
|
最後我都冇GIVE UP MY INTEREST!!去左女羽選拔!!* 難得有呢個機會..我唔應該唔試下就浪費左佢既!!GD LUCK TO ME啦=) *PS. SORRY卡文..我唔講當然有我既理由I UNDERSTAND你還著緊更唔想你唔開心喔.. COZ我都係受害者..最衰都係羊咩!!好過份啊..爆嬲啊!!哼!!!
|
|
刊登時間︰2006-09-18 11:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 17 日 星期日 |

|
|
選拔? |
|
聽日就女羽選拔喇..期待左想入好耐但..而家又怕我會兼顧唔到.. 而家已經科長+班幹+CYC幹+CHOIR+想補習+仲要我玩社?..仲有大把功課&溫書!! SO, BADMINTON.. SHOULD I TRY OR NOT!? 15/16ING.. ANY IDEAS CAN HELP><?
|
|
刊登時間︰2006-09-17 10:46 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 16 日 星期六 |

|
|
心理測驗 |
|
今日終於睇左愛得太遲MUSIC VDIEO..花真係勝過講千言萬語的嗎? *只能線上 因為踏前1步, 線後是個無底大洞.. 做左卡文個心理測驗.. 原來在你心目中,最重要的 5 件事是 …
|
|
刊登時間︰2006-09-16 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 15 日 星期五 |

|
|
PFAS |
|
今朝班主任堂選班會..ROY哥係主席&啊橙係副!!GD* 我都做左個美術..以34票大勝哈哈XD不過個班會冇乜女仔-3- MUSIC教D野聽極都唔多明咁..搵人救下我T^T原來呢D就係叫樂理.. PE堂跑PFAS..咁耐冇跑大退喔!!得2大2細+75M唉"失望..仲跑到我肚痛 跑完又冇帶衫換原來真係會濕晒..上堂凍到我死!!THEN LUNCH IN孖寶 PTH堂個WYC1入黎就大鬧人勁恐怖!!上堂講專重今......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-15 11:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 14 日 星期四 |

|
|
愛得太遲 |
|
中文堂BORIS部電話響@@..好1首愛得太遲!!打破左寧靜的3C..XDD LUNCH出去食..THEN唔知點解..會咁架呢... *最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子
最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史
|
|
刊登時間︰2006-09-15 10:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 13 日 星期三 |

|
|
紅雨 |
|
MCED嘈爆..NHY都唔夠我地大聲..搞到都冇心機上-3- 今日又凍左Naa仲紅雨添喎..有得早放XD死人SAM WONG\3/.. KAI FUNG食埋LUNCH..返到去對住D功課就Zzz左..-V-" 過左生日但今日仲收到禮物!!HAPI哇=)多謝MAGGIE&JEFF!!* 好鍾意隻ROSE!!>3<KEKE..
|
|
刊登時間︰2006-09-13 09:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 12 日 星期二 |

|
|
BUSY  |
|
第1堂CHEM做實驗倒瀉左枝CHEMICAL..不過ROY哥爆TUBE-V- 同MO研究MATHS研左好耐..諗爆腦都係唔識!!I GIVE UP--"
|
|
刊登時間︰2006-09-13 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|