2006 年 9 月 21 日  星期四

晴天

BLACK DAY 不安

今日用左成2堂MCED先同ROY諗好個BOARD既主題..

係就係無聊D不過我地真係諗唔到個更好架喇..PLS FORGIVE"

LUNCH超不開心搞到我不知所措..好彩有卡文'S HELP咋>_<

終於投完票OF個LOGO..放學交埋張野就快快回家好多野等住我做!!

作文諗到我頭都爆..又要搞個LOGO版..搞到3點訓左4個鐘ONLY*/\*

SO BLACK ME..LACK OF LUCK & EVERYTHING!! 世界就係咁唔公平咁黑暗!!

刊登時間︰2006-09-22 08:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 20 日  星期三

晴天

B-DAY of 小千!!*

太耐冇打日記都唔記得今日發生過乜事嚕..-_-"

不過我記得..要補返句" 小千,生日快樂!! "=)

刊登時間︰2006-09-22 08:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 19 日  星期二

晴天

攰… 不安

美術啊美術..LOGO都煩左我成日, 仲有咁大個BOARD我1個搞唔掂架><!!

ENG 30分鐘黎搞部電腦10分鐘黎睇FILM- -CL WORSER & WORSER..睇黎今年都係冇望LU

放學同2位主席去ASKED FOR THE INFORMATION OF班衫..原來班會真係好多野煩

我都唔想日日帶住對熊貓眼返學..STILL CANNOT..好支力*/\*

刊登時間︰2006-09-19 09:48 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 18 日  星期一

晴天

女羽選拔 驚訝

最後我都冇GIVE UP MY INTEREST!!去左女羽選拔!!*

難得有呢個機會..我唔應該唔試下就浪費左佢既!!GD LUCK TO ME啦=)

*PS. SORRY卡文..我唔講當然有我既理由I UNDERSTAND你還著緊更唔想你唔開心喔..

COZ我都係受害者..最衰都係羊咩!!好過份啊..爆嬲啊!!哼!!!

刊登時間︰2006-09-18 11:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 17 日  星期日

晴天

選拔?

聽日就女羽選拔喇..期待左想入好耐但..而家又怕我會兼顧唔到..

而家已經科長+班幹+CYC幹+CHOIR+想補習+仲要我玩?..仲有大把功課&溫書!!

SO, BADMINTON.. SHOULD I TRY OR NOT!? 15/16ING..

ANY IDEAS CAN HELP><?

刊登時間︰2006-09-17 10:46 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 16 日  星期六

晴天

心理測驗

今日終於睇左愛得太遲MUSIC VDIEO..花真係勝過講千言萬語的嗎?

*只能線上 因為踏前1步, 線後是個無底大洞..


做左卡文個心理測驗.. 原來在你心目中,最重要的 5 件事是 …

第一位:
愛情
第二位:
家庭 
第三位......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-09-16 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 15 日  星期五

晴天

PFAS

今朝班主任堂選班會..ROY哥係主席&啊橙係副!!GD*

我都做左個美術..以34票大勝哈哈XD不過個班會冇乜女仔-3-

MUSIC教D野聽極都唔多明咁..搵人救下我T^T原來呢D就係叫樂理..

PE堂跑PFAS..咁耐冇跑大退喔!!得2大2細+75M唉"失望..仲跑到我肚痛

跑完又冇帶衫換原來真係會濕晒..上堂凍到我死!!THEN LUNCH IN孖寶

PTH堂個WYC1入黎就大鬧人勁恐怖!!上堂講專重今......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-09-15 11:21 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 14 日  星期四

陰天

愛得太遲

中文堂BORIS部電話響@@..好1首愛得太遲!!打破左寧靜的3C..XDD

LUNCH出去食..THEN唔知點解..會咁架呢...

*最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子
最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史

刊登時間︰2006-09-15 10:25 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 13 日  星期三

雨天

紅雨

MCED嘈爆..NHY都唔夠我地大聲..搞到都冇心機上-3-

今日又凍左Naa仲紅雨添喎..有得早放XD死人SAM WONG\3/..

KAI FUNG食埋LUNCH..返到去對住D功課就Zzz左..-V-"

過左生日但今日仲收到禮物!!HAPI哇=)多謝MAGGIE&JEFF!!*

好鍾意隻ROSE!!>3<KEKE..

刊登時間︰2006-09-13 09:38 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 12 日  星期二

雨天

BUSY 不安

第1堂CHEM做實驗倒瀉左枝CHEMICAL..不過ROY哥爆TUBE-V-

同MO研究MATHS研左好耐..諗爆腦都係唔識!!I GIVE UP--"

刊登時間︰2006-09-13 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed