|
| 2006 年 10 月 1 日 星期日 |

|
|
國慶日 |
|
今日國慶但係屋企都冇野好做,好悶啊...
夜晚有煙花睇好好FEEL..現場睇1定仲正!!!!*
之後終於可以睇女王的教室..好TOUCHING>3<"
ALOHAAAAAA!!!!!!!!!!!!/\/\*
望到D功課我就想死xWx..救命啊!!
|
|
刊登時間︰2006-10-01 10:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 30 日 星期六 |

|
|
練跑  |
|
晏晝去練跑WIF卡文啊豬羊咩..去探索下3千米越野條路@V@" 哈跑跑下唔識路前面又冇人喎..所以等羊咩上黎帶,咁就停左1次喇>< 最終同啊豬1齊NO.1到終點/\/\..跟住就即刻落雨,跑得快好世界xdd 唔知用左幾耐時間呢..要贏人就要贏左自己先,我好有HEART!!!* 跑完就去新屯個M記避雨+HEA..之後同卡文去左個遊樂場玩XDD 原來落雨玩好正架!!咩唔開心都冇晒!!不過好似低能左D......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-30 07:26 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 29 日 星期五 |

|
|
Zzz… |
|
今朝升國旗幾無聊,之後MCED仲無聊..NHY開個DVD都開左成堂悶屎-_- 中文堂WYC黎睇上堂..仲以為係D咩神秘嘉賓添-0- PHY計埋今日先係第2堂!!走左N堂SO教得超快..但係教得好明 我而家最鍾意既堂就係PHY,LCH教到我好有HEART去聽,GD>V< 放學想去練跑架但又要去整埋個DT同埋要去代班買心意卡FOR KIKO.. DT好彩有CYY教我咋THX!!不過都搞到5點..&w......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-29 09:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 28 日 星期四 |

|
|
CHOIR…  |
|
小息D隔黎班入黎搞到3C好鬼死嘈..仲比KTL煩死左!! DT設計圖搞到我死, 錯少少野又要重畫喎..全班我係最慢果個呵呵!!xdd LUNCH比ROY點..好無奈囉-_-''MATHS派CAT, NO ONE FAIL啊YEAH!!* PKL FULL MARKS勁..我得5X咋..好多CARELESS MISTAKES好唔低>< 中文QUIZ長左N多..又唔夠時間做又唔識作篇文肯定離題+F......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-29 09:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 27 日 星期三 |

|
|
唉  |
|
今朝中英數全部都冇乜心機上..MATHS今堂..唉簡直係浪費時間!! 仲以為個MS LI會真係同我地"溫"返以前D數..點知唉..好失望 有人話我面青口唇白?我都想知點解今日會咁.. CL今堂輪返WSC教..突然覺得原來WSC教得好好喔!!比起YPF.. VA有得畫畫,不過唔明點解DARWIN可以寫得咁令,好羨慕!! 其實KARY LOK都唔係想像中咁差姐我覺得.. 放學見啊橙係操場RE-跑, 我又陪......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-27 07:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 26 日 星期二 |

|
|
C.A.T |
|
今朝唔知醒可惡!!返到去就即CAT喇!!FUNG要我地跟學號坐.. 初頭都好易做但好境不常..最後2題都唔識><冇左14分嚕.. 中文派返DICT, 有100分啊YEAH!!叻女XDD 晏晝又CHIST, HIST, GEOG..3堂都睇PPT好憎DAY5!! 放學同主席整班衫D野, STILL都仲係未FINISH- - 被愛的感覺不好受..我拼命愛 我怕被愛
|
|
刊登時間︰2006-09-26 06:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 25 日 星期一 |

|
|
RUNNING TEST  |
|
今朝早會好多野睇XD..MUSIC QUIZ唔算難喎又..I NEED FULL MARKs!! D歌好聽左勁多!!今日教果首-信 既其實1D歌詞我好鍾意好MEANINGFUL* [誰會珍惜當你還擁有 將要逝去總想挽留 想挽留想挽留 看似荒謬 求今天所得永遠守] PE做我最唔鍾意既運動-RUNNING TEST!!水皮左好多, 用左5"25啊!! 原本有第5名架點知比人臨尾批掙-3-不過有第6名&......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-25 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 24 日 星期日 |

|
|
HEHEHAHAHOHO…  |
|
始終都係苦口良藥先最有效的。TODAY IS BETTER, RIGHT^^? 琴日REST左成日, 今日我要趕返晒D功課喇><.. 又[臨急抱X腳]HEHEHAHAHOHO..做到好夜BUT HAPI喎XD WHY呢!?呵呵呵SECERT!!!!* HAPI BE WIF U…
|
|
刊登時間︰2006-09-25 06:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 23 日 星期六 |

|
|
2006-09-23  |
|
始終都係媽媽好>3<..得你記得連我自己都忙到唔記得左.. 原來今日係我既舊曆生日..^^
|
|
刊登時間︰2006-09-23 03:13 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 22 日 星期五 |

|
|
取捨 |
|
好辛苦地上完8堂..比人話左好多次熊貓眼..乜真係咁殘咩-0-'' 放學去搞班衫..KEEP成千蚊原來好大壓力!!但傾唔掂啵仲好似耍緊AKITA咁XD 班衫暫定會出SUM SHUI PO搞有燙金正>V<..LOVLY FUNG名言:加油!!* 呢排好多人病喔TAKE CARE=) 而家FEEL到我都好似病病地咁添*M* 算我兼顧不了..既然而家天意如此我都係給個取捨..BADMINTON再見了......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-22 09:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|