|
| 2006 年 8 月 13 日 星期日 |

|
|
2006-08-13 |
|
放手總會有苦痛...
最難過的不是別離 而是感動的回憶
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛煉到 學到慢慢習慣 忙碌把生活填滿
只是我還不明白 失去你的天空 為何看來不那麼蔚藍
|
|
刊登時間︰2006-08-13 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 12 日 星期六 |

|
|
賣旗日  |
|
今天起身仲好Zzz..早餐煮左都唔想食..原本仲諗住唔去賣旗的了.. 但1諗到有得賣旗我就滿心歡喜!!最終我遲到了..GO賣旗WIF卡文W!NN!E婷JEFF.. 5人分開賣..我同卡文邊行邊賣..竟然撞到她......仲要3次..1想起我受不住想死!! 落力賣到11點幾所有旗已經SOLD OUT喇!!第1次算係咁啦..好叻女呢=]" 其實1句說話1個笑容,,我就很滿足了..我相信將心比心!!所以我愛做義......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-08-12 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 11 日 星期五 |

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2006-08-12 09:46 PM |
| 2006 年 8 月 11 日 星期五 |

|
|
是好?是壞?  |
|
今日有人話左我知個分班結果(原來學校咁快就POST左出黎><).. 其實我覺得分班好多人最CARE既唔係自己入咩班..而係有咩人同自己1班.. 當我聽完個結果之後真係唔知應該有咩反應好..唔想同的同了1班..想的又不能真糟糕!! 我直覺話我知跟住既呢1年點都唔會及2C咁開心..時光可以倒流重頭再來就好了..不過冇得選擇... 或者對好多人黎講咁樣可能會幾好呢..但係我個心就不什喜歡了!!人就係......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-08-11 06:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 10 日 星期四 |

|
|
HAPI B-DAY  |
|
HAPI B-DAY TO蔡澤!!!!!!差D唔記得呢哈哈=]" *不想這樣下去..可憐的是沒有勇氣選擇...
|
|
刊登時間︰2006-08-10 04:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 9 日 星期三 |

|
|
2006-08-10 |
|
唔記得左MS CHOW話要幾點搵我..搞到好早就返左去學校-3- 點解星期3都有人賣旗既?唔係星期6先有架咩..唔會係假呃人的嘛.. F5放榜..我地董中有10A生啊!!徐托托=]"原來我早左1個鐘搵佢..算吧記性差了=3= 下晝打波洗ING場!!)0(叔叔都來了打住PINGPUNG波先..好強!!亂打XD" 始終都係BADINTON好玩D濕住地玩都不錯哈!!又有新朋友了=]" PS.1切都唔同晒..心亂亂......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-08-10 11:03 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 8 日 星期二 |

|
|
換ID卡  |
|
今日去左何福堂換智能身份證..3個字都唔洗就搞掂..之後WIF卡文行下街.. 原本仲有好多野想打..BUT呢幾日唔知做咩好頭痛..都係唔打了..
|
|
刊登時間︰2006-08-08 10:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 7 日 星期一 |

|
|
HARD-WORGING  |
|
是日冇得打波係屋企HARD-WORKING..點解做極都做唔晒-3- *PS.見你諗通左開心返我就開心了..果然助人為快樂之本=]" *今日係第20天了..所以我ONLINE左好耐好耐...><"
|
|
刊登時間︰2006-08-07 04:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 6 日 星期日 |

|
|
殺殺殺!!  |
|
今天都是打波天!!..WIF卡文&佢爸爸&琴日個叔叔玩雙打!!正啊好激烈>V< 今天我仲學會殺波!!連個叔叔都話我殺波好而卡文就救波好!!1個攻1個守咁咪天衣無X哈哈XD" 不過我好滿意今日既表現..比起暑假以前真的IMPROVE左好多了=]"KEEP IT&GO ON!!>V<
|
|
刊登時間︰2006-08-06 08:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 5 日 星期六 |

|
|
盡興  |
|
因天氣關係2日冇打波喇..今日既天氣真好!!去打波嚕^^ 打左冇幾耐有個叔叔話開網1齊打..佢很強的@0@" 我因太博命救波搞到趺親..而家損手爛腳周身膠布T^T呵唔緊要我打不死的嘻!!=]" 之後同多2個唔識既女仔1齊玩雙打打比賽..第1局我同叔叔夾贏左佢地呵呵* 第2局卡文WIF叔叔打BUT輸左比果2個女仔POOR..之後又到我贏多佢地1局YEAH!! 5點幾佢地走晒我WIF卡文繼續打打到6點..對住D......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-08-05 08:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|