2006 年 8 月 13 日  星期日

晴天

2006-08-13

放手總會有苦痛...

最難過的不是別離 而是感動的回憶

心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛煉到 學到慢慢習慣 忙碌把生活填滿

只是我還不明白 失去你的天空 為何看來不那麼蔚藍

刊登時間︰2006-08-13 08:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 12 日  星期六

晴天

賣旗日 驚訝

今天起身仲好Zzz..早餐煮左都唔想食..原本仲諗住唔去賣旗的了..

但1諗到有得賣旗我就滿心歡喜!!最終我遲到了..GO賣旗WIF卡文W!NN!E婷JEFF..

5人分開賣..我同卡文邊行邊賣..竟然撞到她......仲要3次..1想起我受不住想死!!

落力賣到11點幾所有旗已經SOLD OUT喇!!第1次算係咁啦..好叻女呢=]"

其實1句說話1個笑容,,我就很滿足了..我相信將心比心!!所以我愛做義......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-08-12 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 11 日  星期五

晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-08-12 09:46 PM  

 

2006 年 8 月 11 日  星期五

晴天

是好?是壞? 鬱悶

今日有人話左我知個分班結果(原來學校咁快就POST左出黎><)..

其實我覺得分班好多人最CARE既唔係自己入咩班..而係有咩人同自己1班..

當我聽完個結果之後真係唔知應該有咩反應好..唔想同的同了1班..想的又不能真糟糕!!

我直覺話我知跟住既呢1年點都唔會及2C咁開心..時光可以倒流重頭再來就好了..不過冇得選擇...

或者對好多人黎講咁樣可能會幾好呢..但係我個心就不什喜歡了!!人就係......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-08-11 06:04 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 10 日  星期四

晴天

HAPI B-DAY 驚訝

HAPI B-DAY TO蔡澤!!!!!!差D唔記得呢哈哈=]"

*不想這樣下去..可憐的是沒有勇氣選擇...

刊登時間︰2006-08-10 04:51 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 9 日  星期三

晴天

2006-08-10

唔記得左MS CHOW話要幾點搵我..搞到好早就返左去學校-3-

點解星期3都有人賣旗既?唔係星期6先有架咩..唔會係假呃人的嘛..

F5放榜..我地董中有10A生啊!!徐托托=]"原來我早左1個鐘搵佢..算吧記性差了=3=

下晝打波洗ING場!!)0(叔叔都來了打住PINGPUNG波先..好強!!亂打XD"

始終都係BADINTON好玩D濕住地玩都不錯哈!!又有新朋友了=]"

PS.1切都唔同晒..心亂亂......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-08-10 11:03 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 8 日  星期二

晴天

換ID卡 滿足

今日去左何福堂換智能身份證..3個字都唔洗就搞掂..之後WIF卡文行下街..

原本仲有好多野想打..BUT呢幾日唔知做咩好頭痛..都係唔打了..

刊登時間︰2006-08-08 10:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 7 日  星期一

晴天

HARD-WORGING 驚訝

是日冇得打波係屋企HARD-WORKING..點解做極都做唔晒-3-

*PS.見你諗通左開心返我就開心了..果然助人為快樂之本=]"

*今日係第20天了..所以我ONLINE左好耐好耐...><"

刊登時間︰2006-08-07 04:01 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 6 日  星期日

晴天

殺殺殺!! 愉快

今天都是打波天!!..WIF卡文&佢爸爸&琴日個叔叔玩雙打!!正啊好激烈>V<

今天我仲學會殺波!!連個叔叔都話我殺波好而卡文就救波好!!1個攻1個守咁咪天衣無X哈哈XD"

不過我好滿意今日既表現..比起暑假以前真的IMPROVE左好多了=]"KEEP IT&GO ON!!>V<

刊登時間︰2006-08-06 08:35 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 5 日  星期六

晴天

盡興 愉快

因天氣關係2日冇打波喇..今日既天氣真好!!去打波嚕^^

打左冇幾耐有個叔叔話開網1齊打..佢很強的@0@"

我因太博命救波搞到趺親..而家損手爛腳周身膠布T^T呵唔緊要我打不死的嘻!!=]"

之後同多2個唔識既女仔1齊玩雙打打比賽..第1局我同叔叔夾贏左佢地呵呵*

第2局卡文WIF叔叔打BUT輸左比果2個女仔POOR..之後又到我贏多佢地1局YEAH!!

5點幾佢地走晒我WIF卡文繼續打打到6點..對住D......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-08-05 08:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed