|
| 2006 年 5 月 8 日 星期一 |

|
|
等等等..  |
|
哇哈哈*!! 今朝早會笑死左我,,MR WAN!!@@" MATHS QUIZ,,算識識地咁啦.. 2堂ENG都係到汁FILE,,我1個FILE冇事!!
另1個勁..有事-3-!! 中文堂教D野好詳細,,清楚左好多@@" 不過都嘈左好多--" LUNCH返黎勁無奈=0=" 點解無啦啦會咁樣同我講架..
估唔到佢真係會咁上心,,咁都記得><" 全靠卡文句[遠在天邊]囉!!>3<" 我仲未報仇架!! 嘰--" IS堂..冇乜點..又講返D之前D野咁-0-"
跟住ART堂,,又唔播個PROJECT啵>"< 我好想睇哇><!! 今堂搞埋D幾暴力既野,,舊野要狂大大力DUM落地下.. 冇晒力=0="
成個ART RM好嘈好熱鬧@0@" 整極都係好樣衰,,是是但但整個算=V=" 放學點埋D簿拎去比MISS CHAN,,傾左陣咁..
落左去搵WSC話1陣叫佢教我做FLASH.. 要見左ms chow講探訪果日個drama先.. 之後MS HO又搵我地凡"貼街招"做CYC宣傳..
不過D PRINTER全部都失晒靈,,所以聽日先貼貼貼.. 正!!好玩-V-" 遲晒嚕!! 算吧啦..同WSC交代返都係星期3先做吧喇..
睇埋2A對2B女仔先走,,2A WIN左!! 估到@@" 不詔唔知點解今場打得好鬼悶,,冇D氣氛.. 聽日就到我地班對2A嚕!!@0@"
我實去支持2C哇>V<" YEAH!! 加油^^~ 嘿* 幫SB比左STH TO SB之後就同卡文AND MOMO走人嚕.. 去左卡文屋企整花@@"
無啦啦玥我地整到100支花=3=" 馬上趕工!! 6點幾就走嚕,,去返女青諗住搵搵方SIR啦.. 點知冇開門><" 死嚕個義工PROJECT..=︴
夜晚搞埋個義工PROJECT,,好夜嚕!! 等我做埋D HW先訓得><" 好想好想睇哇..仲要等多堂ART-3-" 唉唉唉>"<.. 等死人!!
|
|
刊登時間︰2006-05-08 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 7 日 星期日 |

|
|
死人FLASH!!  |
|
今朝又好早起身喇唔知點解-3-" 1起身就去搞個FLASH,,諗住好快可以殺埋佢架嘛><" 點知做到食飯都仲係第1個SENCE的= =!! 點解我可以慢得咁勁既=3=!! 食完野之後繼續整啦,,整呀整.. 整到4點幾,,第1個SENCE仲係有好多野唔識搞-0-" 又嬲又唔開心哇><" 早就講左我對住個FLASH就會煩死,,最憎最憎就係FLASH架喇!! 我都未試過會有份電腦功課我會......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-05-07 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 6 日 星期六 |

|
|
PROJECT!!  |
|
今朝好早比個夢嚇醒左,,又會發埋D咁既夢既=0=" 跟住開ICQ啦,,哇哈哈*!! 1個人都冇-V-" 我係咪早得太離譜--" 之後有第1個ON左,,但係晨早流流就比佢係到玩野,,咁算係要脅我><!? 10點出左去做個義工PROJECT,,學校唔開放,,去左M記做.. 唉!! 但係去到果到佢地冇乜點理個PROJECT,,嗚嗚..T^T 好無奈,,叫極冇人應我><!!&nbs......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-05-06 11:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 5 日 星期五 |

|
|
雪雪>V<  |
|
好悶呀今日,,又冇人搵我傾下計.. 跟住用手提打比卡文傾左差唔多成粒鐘,,嘿*=] 正!! 快d用多d分鐘,,用得唔好晒-3-" 成個月有成1200分鐘任我打,,但係成個月都冇乜點用黎傾電話.. 嘿嘿*=] 以後我要用多D打爆佢>V<!! 今日見到雪雪講左句好搞笑既野,,即刻影左佢落黎@v@" 燦燦都識講,,勁@@!! 不過之前見到句仲搞笑.. 唔知咩燦燦死啦=﹏=" 
好悶呀好悶呀>3<"
|
|
刊登時間︰2006-05-05 10:06 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 4 日 星期四 |

|
|
開心=)  |
|
成朝好無聊,,唔知做過d乜.. 晏畫返去學校同卡文,,VIVIAN,,CANDY傾CYC個[馬嬲戲]=0=" 其實都唔係好白痴-V-" then好快傾完就同卡文行左陣就返屋企,,1開電腦就唔識停=v=" 唔該晒蔡澤教我msn點安裝果舊野黎寫字畫畫>V<" 跟住我成個晏畫就係咁狂寫字畫畫比人@@" 哈哈!! 個MOUSE好難CONTROL,,好UGLY添=V=" 係咁玩野....嘻嘻* 哇哈哈!!&......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-05-04 10:43 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 3 日 星期三 |

|
|
RainLy DaY*  |
|
明明琴日游完水好支力,,竟然都唔眼訓,,今朝早唔願起身添.. 我都要比自己1個服字=V=" 覺得有D凍咁,,著返件長袖冷衫@@.. 好大雨,,仲以為唔洗返學添-0-" 派成績表哇>0<!! 嗚T^T.. 果然比我估中左真係岩岩好趺返去我既起點呀..UNPI><" 第樣野又唔見我咁準喎>3<!! 中文DICT..YEAH!! 第1次100分呀=v=" CL黃SC......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-05-03 10:44 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 2 日 星期二 |

|
|
吾傻>3< |
|
哇哈哈,,估唔到1返學就有人問我係咪剪左頭髮,,nonono!! 咁輕易呃到3個人=v=" 噢,,CAT呀今日.. 好多都唔係好識咁>0<" 2-3 PE上第1堂游水.. 卡文整爛晒d野,,then都係比返佢用,,隻隔係就係痛d.. 不過卡文應該比我需要更多special既care@v@" 其實游水都唔係好好玩姐,,d水又凍冰冰好唔舒服,,又冇時間比人換衫汁野.. 真係唔明有泳帽都可以成......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-05-02 10:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 1 日 星期一 |

|
|
嘿*  |
|
好悶既1日.. 成日係到睇本英文story bk,,睇成百幾頁又唔明喎,,晒晒d時間>0<" 點解成日次次都係我就人,,永冇人地就下我既.. 你有脾氣就得,,蝦我傻唔識嬲人姐>3<" 夜晚好急咁做埋d功課,, 之後就開電腦整埋個music project,,d圖片我好用心機整架,,唔令都唔好hurt我哇,,嘰* 夜晚識多左個fd子,,又幾nice幾傾得.. 又可以識多個了友,,又可......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-05-01 11:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 30 日 星期日 |

|
|
Again..  |
|
今日又要做project喇,,今次係music.. 9點就同ting搭車去candy到.. 等等等等左呀豬同kiko好耐好耐好耐..-3-" 我地3個傾計等果陣仲,,有個傳教果d人行埋黎講聖經.. 上到去我同ting做,,佢地睇電視.. 今次呢個project好難做><!! d hiphop亂到搞都搞唔清,,算啦由佢-3-" 做到點幾就同ting走嚕.. 我都係覺得做a......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-04-30 10:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 29 日 星期六 |

|
|
ProJecT*  |
|
今日又上carmen屋企汁個powerpoint,,candy又唔黎得,,又係得我地4個整.. 今日仲好玩呀!! 錄音+整背景音樂上去@v@" 原本仲諗住成個朝早洗乜都搞得掂,,點知有好問題.. 剩係開頭果到都搞左好耐,,搵歌又要時間,,竟然joey d歌有d都幾洗得= =!! 錄音果陣好開心,,用mp3錄原來都好清,,好好玩>v<" 成日都係嘻嘻哈哈咁過^^.. 話咁快12點先岩岩整好......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-04-29 11:41 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|