2006 年 5 月 28 日  星期日

雨天

唉... 鬱悶

今日眼白白睇住我頭家再1次散左,,又變返單親家庭T^T.. 我最唔想見到既野發生我眼前我都做唔到D咩,,就咁就冇左喇..唉!!

真係唔明點解佢地可以咁,,我TRY VERY HARD去說服,,但係冇用.. 已成大局,,I CAN DO NOTHING NOW......

而家搞到大家都唔開心,,有咩好處!? 點解可以話呼之則來就揮之則去..?? 冇眼睇,,我管不了...  但我想講......

刊登時間︰2006-05-28 10:51 PM    [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 27 日  星期六

晴天

...

今朝收到卡文個電話DOWN晒,,1個PRIZE都沒了><.. 傾傾下唔知時間返CHOIR差D又遲到.. 返到去MISS TONG都唔知去左邊..

冇黎理我地唱,,聲都冇開就係咁狂唱.. 之後上左HALL同樂團夾,,佢地好大陣容,,好強勁!! 樂團個指揮講野好搞笑,,但好似好嚴咁..

夾埋1齊我地CHOIR完全拍唔上,,係咁嗌歌都冇用,,佢地好大聲>0<.. 好似有我地同冇我地都差唔......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-27 11:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 26 日  星期五

晴天

HaTE!! 呆滯

今朝1起身即刻覆返先^^..希望佢真係唔會再unhapi啦!! 今朝呀mo又黎我到1齊溫書書&返學.. 返到去都仲未見,,幾驚唔返or遲到...

talk about卡文d野,,1個月咋喎,,唔係咁兒戲嘛.. 今日係吉吉既最後1個上課日喇,,好唔捨得呀真係>"<.. maths堂無啦啦要計埋果d數!!

仲要without計數機,,my god-3-" 我已經係1個唔識用腦完全依靠......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-26 11:48 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 25 日  星期四

晴天

魔力!! 滿足

哈哈..今朝MOMO上左我屋企1齊溫書書THEN1齊返學=V=..有人陪1齊溫幾HAPI^^.. 真係好TANYA冇返唔識上HIST堂@V@!!

搵個唔知姓咩既老師黎代堂,,又係播埋D好悶既FILM.. 多左堂吉堂唔好晒,,努力做下數先!! 都仲有好多係要CARMEN教>3<..

而家MATHS教埋最後1課,,嘩正!! 我最鍾意就係呢D咁易既CHAPTER,,又唔洗計埋D咁難既數!!&w......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-25 11:07 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 24 日  星期三

晴天

PreSentatioN* 驚訝

今朝竟然入課室果陣撞到正,,呢排真係好有緣@@" 哈哈.. 課室入面個個係咁背1陣個PRESENTATION..好緊張..

3堂連堂英文原來都唔難上=V=.. PRESENTATION,,我第30個.. 冇用貓紙算係咁啦,,但係最唔甘心講少左句野>"<

今日堂中文好唔掂,,嘈到不得了.. MISS CHAN勁UNHAPI,,好似想喊..仲有2日佢就要走喇,,臨走都要搞到佢咁樣><..

ART......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-24 10:36 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 23 日  星期二

晴天

忙忙忙 不安

今朝太支力唔願起身,,為左訓多5分鐘點知訓過左成粒鐘>"< 搞到差唔多成8點先起,,最後用左2個字就出到門口返學..我真係幾勁=_="

幾驚遲到..下次我都唔敢貪心訓多陣喇!! 今日D堂調晒..GEOG堂ROLE PLAY好正!! 好好玩>V<.. 小息前後都係MATHS,,我簡直想死..

今日中文堂有比賽玩,,正正正!! 精神晒^^" 我地組領先,,WAKAKA*&wsp......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-23 10:50 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 22 日  星期一

雨天

卡文生日快樂** 驚訝

522!! 生日快樂TO卡文呀>V<"

LUNCH 1齊CELEBRATE真係好開心.. 卡HEI佢地同我地鬥大聲--" 唔緊要,,下年大返過佢地既!!

END OF LUNCH & END OF HAPI.. 如果我再努力D既話,,或者我既結局唔會係咁......

再1次既UNHAPI降落黎.. 心情跌到落谷底,,FALLING & DOWNING......

知我者真莫你們也,,REALLY&......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-22 10:47 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 21 日  星期日

晴天

理想?? 滿足

今日成日落雨,,冇街好去.. 不過有人有街都搞到咁唔開心,,都唔知為乜=0=.. thx蔡澤sd左[女兒紅]隻碟d歌比我,,stephy果2隻好正>V<!!

放左其中1隻入日記到..[LET IT FLOW]~好好聽^^.. 遲D放埋[偏愛]先@V@" 等左咁耐miss tong終於都放左music考d歌上eclass..

聽日就要考喇><.. 練練下發覺有好多問題,,連拍子搞到我......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-21 10:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 20 日  星期六

晴天

HapI* 愉快

今朝早10點幾左右同卡文1齊返左學校睇社排,,不過2場女/男低都輸左比藍社><" 男仔真係唔低,,初初贏左場!!

點知第2場藍社換左黎伯出黎做seter比周康係咁殺波><!! 不過綠社已經好勁架喇,,周康d波好多都接到,,大家都唔好咁唔開心啦><"

睇完2場仲有1場係lunch後..男高,,又係綠對藍!! 我發現次次綠社成日都要同人分1杯"根",,成日都要打第3set>"&l......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-21 01:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 19 日  星期五

晴天

社排!! 〝GreeN* 驚訝

我又開心返嚕今日=V=,,咁打返日記啦..哈哈*!! 今朝呀MO好早黎左我屋企還返PE褲比我-V-,,KAKA* 跟住1齊返學校,,有伴真好^^~

今日DAY我屋企真係1本要用既書都冇,,所以唔用書包,,輕晒!! 好舒服,,正呀^++^!! 如果日日都可以係咁就好喇..=V=" 呵呵*

ENG MR曾又NOT HERE,,又係不知明既老師代.. 作文!! 無頭緒-3-"......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-19 11:00 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed