2006 年 4 月 8 日  星期六

晴天

無心機 鬱悶

放假嚕,,今日我都已經好悶喇,,唔知之後果10日點過,,又冇街去,,又[no heart machine]做hw,,有假放我竟然都唔開心咁既..

好無聊呀我,,今日留意左隻雪雪好耐,,望住佢起碼可以令我開心d.. 佢成日講d好搞笑不明既句子,,仲學識左個新動作,,

就係嘟起個咀撒嬌,,好cute>3<" 係自己個日記到逗留左好耐,,係咁搵mv加上黎.. 唔要bg music嚕,,不過遲d都可能會轉返..

係唔知我點解1時心血來潮,,想整就整左,,我整得好辛苦架><..

 

琴日件事,,今日我1直都扮冇野發生過.. 但係夜晚食飯果陣又拉返出黎講,,講講下我都認唔住,,搞到喊左出黎喇,,好冇用..

最終我都冇食到飯.. 唉,,跟住之後又再扮冇野咁,,做戲真係好辛苦.. 多謝欣欣b你安慰我呀>3<" [no heart machine]打喇......

刊登時間︰2006-04-08 09:25 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 7 日  星期五

晴天

PTH日

連m榮都叫我做[莎莉]既= =" hist堂tanya無返,,聽講好似係澳洲結緊婚@@" 陳雅c代堂,,同m榮係咁串咀,,好搞笑-3-"

何潤汶遲到果到仲好笑,,我諗佢應該係扮既,,扮得好勁.. 之後maths堂,,燦燦遲左好多上黎,,又汁位嚕..幾驚佢又話要我同sandy,,tam掉..

好在冇掉到我姐>v<" 我係咪應該感謝燦燦不掉我位之恩,,哈* 好多人都仲係嘈緊個位,,足......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-07 11:40 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 6 日  星期四

晴天

掉位 滿足

嘩嘩嘩,,掉位呀今日@@" 好緊張好緊張!! 只係掉左去斜後面,,5行4.. 同carmen坐,,前面係小蔚,,後面係tamtam..好好好^^"

好驚訝@o@" 本身仲諗住燦燦今次會掉我去坐頭2個位..(我咁矮= =) 點知仲要掉後左1個位,,幸好有眼鏡相助,,唔係實乜都睇唔到..

d人好大怨氣,,個個都話好不滿要再掉,,所以搞搞下冇左成大半堂maths@@" 呢個位真係唔錯架,,有car......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-06 10:48 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 5 日  星期三

晴天

決心 愉快

今日清明,,但係唔洗拜山.. 難得多左日假期,,我要做返個乖乖女^^,,決心搞返好family既關係>3<"

同ba、ma去左市中心.. 請佢地去飲茶,,feel到佢地應該幾開心^^" 跟住同佢地行左陣街,,我睇岩左對鞋@@"

ba、ma話送比我,,好開心^^.. 我都feel到d關係好左,,起碼唔似以前咁,,我知我既主動係好緊要..

其實唔單至carmen既媽媽好好,,我既bama都好好好的,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-05 10:17 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 4 日  星期二

晴天

全軍覆沒 不安

咁架..就係因為你地係我最好既朋友,,所以我先冇隔膜咁講左我細個既野你地知.. 但係你地竟然咁樣,,同其視有咩分別..

如果我係有事既,,1出就出左事..而家仲可以活係到同你地講咩><" 你自己夠有事啦,,我有冇避到? 係邊個幫你拎美心,,保守秘密..

如果我咁對你,,你會點諗.. 你都係對我有信心先會同我講.. 琴日放學真係唔多開心..早知咩都唔講好過喇/.\ 能瞞天過海..

 

早讀課,,唔係咁......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-04 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 3 日  星期一

晴天

難忘1115 開心

今朝返學後面岩岩好開,,gd^^" 係後門見到有個女仔唔知邊個黎(幾令既),,我估係新老師..同我笑,,我又同返佢笑= ="

落去集隊,,支咪玩野,,乜都聽唔到,,聽唔到d f1講咩.. 仲累到要企咁耐= =" 好熱呀今日!! 聽日我唔會再著長袖冷衫架喇-3-"

幾時可以換季呀,,不過我今日都見有人著左既@@" 第1堂中文,,miss chow帶左今朝我見到果個女仔黎1齊上堂@@"

我覺得到佢好似仲記......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-03 11:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 2 日  星期日

晴天

獨家試愛 愉快

今朝晨咁早就話我知係假,,我應該開心.. 但係被玩既感覺唔好受,,討厭!! 為避免有下1個不幸者受害,,我絕不原諒!!

 

好開心呀!! 去左睇獨家試愛^^" 睇早場10:30,,同carmen遲到添.. sor呀,,搞到要你地等...

可笑的是我唔記得左帶眼鏡,,幾驚會好似上次睇天生1對咁睇唔到..><" 好在個位都ok姐^^"

獨家試愛真係好正呀!! 好多部分都好touching,,好早......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-03 12:15 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 1 日  星期六

晴天

^^* 開心

yeah!! 唔洗返學好正,,玩左成日電腦,,聽歌,,整日記.. 整左好多個stephy上黎,,最終個日記而家比我改成咁.. 好花好金碧煇黃..haha^^*

而家好鍾意聽歌,,呢排又多新歌喎,,好正>v<" 聽晒側田,,楊丞琳,,stephy d新歌,,咁岩全部都係新人啵^^"

今日比cyc果個搞笑鬼講d野笑到我死左..x0x" 不過佢講d野都幾cute既=v=" 哈哈* 

好開心呀!!&wsp......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-01 10:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 3 月 31 日  星期五

晴天

甜酸苦辣

今日經過左好多野,,有開心既但都有唔開心既,,甜酸苦辣樣樣齊,,發現原來我其實係1個好情緒化既人,,好易受事物而影響心情..

 

琴晚成2點鐘先訓,,訓左3個鐘,,5點就起左身溫埋最後呢科-SCI.. 成個星期都好辛苦,,日日都冇覺好訓,,搞到病左成個星期..

唉,,科Sci我又做唔晒喇,,最後成板冇做到,,15mins既時候我仲係第2板既頭幾題到,,how can i pass......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-01 11:19 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 3 月 24 日  星期五

晴天

溫書 開心

嘩,,原來我已經好多日冇打日記喇.. 因為過幾日就要測驗喇,,要努力溫書,,所以都冇時間打><..

不過再過多幾日測完之後我會打返架,,比d時間我.. 希望我隻雪雪*唔好嘔血住,,頂住呀!!

24/3 - 今日就係stephy"獨家試愛"既上映日呀,,好想好想睇>3<..

不過而家最重要既係要努力溫好書先.. 睇戲都係留返遲d先啦^^~

有人幫我set左個好高既目標-60名" 對我黎講......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-03-24 06:14 PM    [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed