2005 年 12 月 8 日  星期四

晴天

期待 開心

返到去,,依舊去左開locker,,又話回暖,,我都唔覺既><"

班主任堂[聽歌學修辭],,聽唔聽都冇咩幫助咁,,=.=!! 不過有歌聽下,,都幾好,,但係太短喇><"

之後傳左張ans比佢collect,,仲諗住係我黎收架添,,hehe*

英文堂,,聽listening,,1d都唔難既,,so easy,,because我本係舊書黎,,haha*

跟住PE堂,,好凍呀!! 聽講好似唔比著冷衫上,,冇jacket喎我,,><"

好彩唔洗換住,,去體育館打排球,,同maggie跑過去,,見到d男仔去湖山上PE..

體育館好warm呀,,^^" 自己分組打排球,,我地組,,廢!! 對2A廢果組,,正!! 廢對廢,,好好玩,,=.="

係咁係到鬧開波,,haha* 我地呢邊開到手都軟埋,,對面都仲打唔返過黎我地到,,笑死!! 企係到等波,,- -"

之後等左好耐,,miss chan見我地仲係咁,,跟住過去幫佢地打我地,,of coz到我地lose,,重複又重複呢d動作,,haha*

打得好慢,, 最記得我地呢邊係成功接到2球打過去架,,我打到其中1球,,=v="

今堂都唔知做咩既,,開波開到好唔掂,,[撻Q]呀!! 好失敗,,><"

跟住去左running test,,1出到體育館,,凍到我死><"

朱古力話唔著佢件pe衫,,諗住問佢借黎著>v<" 但係諗諗下,,都係唔好..

今次最後1次running test喇,,我要努力呀!! 好努力好努力咁跑,,最後都又係第8名><"

但係今次算幾叻,,追到momo,,tingting佢地!! 仲進步左4秒@@" 打破左我個人既record,,[5分14]=v="

maggie今次慢左好多呀,,poor><" 走之前,,maggie先發覺佢自己原來留低左件冷衫@@"

之後搵miss chan幫手,,話lunch堂先幫佢拎返,,走得人-v-"

返到學校,,上返課室,,燦燦要同我地講返份cat,,跟住就遲左上IS,,上去果陣,,又比pkl玩野=.=!! 之後,,唔該晒你..hehe*

今堂要DICT添,,冇溫到=.=" 錯左9題!! 得15/24分,,hehe* 高maggie 1分,,kaka*

lunch time,,早左返黎,,係2A門口,,見到Christy佢地個個坐晒係到,,話上完PE堂,,幾十個人落左醫療室,,嗌支力..

Irene仲同我講左d野呀,,我都認同呀,,^^hehe*

中文堂,,派返篇短文,,我竟然被print左出黎比全班睇,,不過都唔夠pkl果篇作得好,,好彩冇人知係我作姐..@@"

跟住作文!! 有2個題目,,我撰左張樣衰d果張[人唔似人,,鬼唔似鬼]既圖黎作,,kaka*

作到簡直唔知自己講緊咩,,係到亂咁up.. 仲要即日交,,呢堂作唔晒添><" 我帶埋落DT作,,=v="

今堂DT,,好多人都做到7788,,我仲係好慢,,好慢.. 差唔多整好,,搵位坐,,畫返令佢先@@"

就係呢個時候,,有人話我知我件衫有[血],,嚇到我死=.=!! 跟住搵mr. kwok幫我..

原來係colour黎架,,不過又真係好似血,,搞到我成個背脊都係血淋淋咁,,好惡怖><"

好彩有mr.kwok幫我用水抹走晒,,搞到好似洗衫,,好彩d色都[lack]左,,如果唔係,,實嚇親人- -"

放學果陣,,miss chow黎搵我,,話我知camp d野,,叫我搵多幾個男仔去,,話d活動最好可以有幾個男仔會好d..

都唔知可以搵邊個去好,,諗諗先!! 跟住就帶埋d作文去choir,,好驚點唔晒呀><" 我自己都仲未作完,,=.="

今日choir派左10隻x'mas歌,,哇,,唱得好快,,d字好難sub呀=.=!! 仲要我地背,,實背死><"

唔知幾時可以同orchestra佢地1齊練呢,,好期待,,hehe*

放左choir之後,,去平台點簿,,見到2C佢地,,佢都未走,,仲以為,,@@" 原來佢地係到練數白欖呀!!

快快點埋簿,,拎落去比miss chow,,見到mr wan=.=!! 跟住上返平台練,,走左幾個嚕..

我唔識d動作呀,,跟唔到佢地添,,=.=" sin親自教我同maggie做d動作呀>v<"

之後,,練到6點鐘走人嚕..

*PS.希望聽日有prize拎啦,,加油呀咁多位2C!! >v<"

**好開心咁快又1年喇,,又到聖誕又到聖誕... 唔知今年既聖誕會係點樣過呢^^!??

刊登時間︰2005-12-09 11:21 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 2 日  星期五

晴天

開心 愉快

返到課室,,vivian佢地交form比我,,之後去開locker,,跟住又出左去搵carmen拎張form..

次次見到沈沈都大嗌我個名,,=.=" 唉,,呢排朝朝carmen都話要抄功課,,覺得你好似lazy左=.="

之後又要落去集隊,,講下星期要換季,,咁快既@@" 仲未知凍,,=.="

上IS lab,,又要行果到上!! 係咁轉轉轉,,轉到頭都暈埋,,我後面d人真係搞笑,,係到......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-02 11:37 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 1 日  星期四

晴天

不安

返到去,,比張ws carmen,,之後去左開locker,,

班主任堂,,睇手冊,,kaka*,,我簽齊晒呀,,mr lam話,,[很好很好!!],,佢講得好好笑..好開心有人讚=v="

中文堂,,敬禮,,數到去10,,有d亂-v-" 今堂講詩詞選,,又有人冇帶,,我又間接咁扣左人分><"

之後cl堂,,好悶,,上網睇野=v=",,hehe*

英文堂,,quiz=.=",,錯左5隻,,d人咁勁架,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-01 11:17 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 30 日  星期三

晴天

加油努力 驚訝

返到去,,同carmen講cyc d野,,唉!! 去唔去個camp好呢><"

之後同carmen用返我地平時既解決方法@@" 就係[猜程尋],,去!!

但係又唔多想咁,,唔通得我同佢carmen去咩,,會唔會好悶架><" 之後candy同vivan見到我地傾緊,,佢地又話去@@"

好野!! 但係都係得4個人><" 等我再諗諗先!!

跟住落去集隊,,講遲到次數,,4E好勁,,8X次遲到@@......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-11-30 11:06 PM    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 29 日  星期二

晴天

心散

返到去,,過左2a搵carmen,,之後佢話我知岩岩沈沈係到講緊我!! 又係到亂up野,,=.="

打鐘,,早讀,,對睇報紙冇咩興趣咁,,哈哈..但係對其中1份A版幾有興趣,,Winnie Lam!!

之後同欣欣係到玩paul lam,,好似面紅咁喎@@",,kaka*

上中文,,比miss chow知道左k份佢地d野,,=v="

CL,,最遲1個上到去,,- -" 今堂講ass點做,,講......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-11-29 11:06 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 28 日  星期一

晴天

失聲 無奈

朝早起身,,把聲沙到,,出唔到聲,,唔想講野..

借左d野比momo,,之後返課室,,有人問我個作文幾時交,,我唔肯定咁答左佢..

都係落去問下miss chow好d,,次次有野想搵佢果陣,,都咁岩見到佢既^^"

問左之後都好唔清唔楚咁,,佢問我想幾時收,,我都唔知點答,,佢比我decide..=v="

之後都係決定收2日,,跟住咁岩見到mr lam,,問埋佢名次,,唉,,104呀><"&w......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-11-28 10:45 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 25 日  星期五

晴天

2C Best! 愉快

今朝早,,1返到學校門口就見到d教練黎左@@" 有朱朱,,廬sir,,大佬sir,,但係冇大b sir呀><"

跟住1大班人講早晨,,好熱鬧,,kaka,,上到課室,,成班1齊練口號..

之後就落左去早會喇見到呀SIR,,我地第1班去講早晨呀!! HEE^^"

之後唱校歌果d啦..得我地f2唱,,仲有快有慢,,好搞笑,,其他form望住我地,,得個笑字=.="

我地2c有stephen同呀橙上去^......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-11-27 10:47 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 20 日  星期日

晴天

最後1日.. 開心

到左最後一日喇,,可能琴晚太遲先有得訓,,唔肯起身添><"

起身果陣覺得成身都勁痛呀!! 好辛苦><"

之後又去集隊,,嗌口號,,唔夠聲呀我地><" 之後又黎[開心8式]!!

之後就去食早餐,,同kitkit,,paul lam佢地1齊坐,,今日好味過琴日=v="

跟住又去玩返琴日既[跳樓],,好好玩呀!!^^" 我做最出面果d,,同埋扶人上去..

我後面個呀sir係咁堆到我好埋前面,,唔......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-11-26 04:24 PM    [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 19 日  星期六

晴天

行石澗 愉快

一聽到有人叫,,就起身^^" 之後去換衫,,刷牙,,洗面,,大家1齊逼..kaka-v-"

d男仔等埋我地,,之後上去步操喇.. 嗢完1論口號之後做[開心8式]..愈黎愈快呀!! 跟唔到=.="

跟住就去食早餐,,雖然2c group返埋1齊,,但係唔知點+入佢地到,,都冇位啦!! 所以同返混合組佢地1齊食..

食包包,,唔多好味,,食左1塊之後,,全部比晒gary食!! 哈哈,,鬼叫得gary......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-11-26 03:45 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 18 日  星期五

晴天

入camp 驚訝

今日就去camp喇,,去之前我仲掛住係到玩電腦呀,,哈=v="

返到學校,,好唔妥囉..d女仔係咁係到玩野.\/." 煩煩,,索性行出課室同kiko傾計..

上車,,同kiko&呀豬1齊坐,,坐到好前.. 之後話悶,,叫mr.lam同我地玩=.="

欣欣佢地話係到唱k,,mr.lam幫佢開支咪,,哈,,開唔著-v-"

之後mr.lam講故仔,,helen佢地果d係到講笑話.. d人放晒d書包去條走......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-11-25 11:04 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed