|
| 2005 年 12 月 8 日 星期四 |

|
|
期待  |
|
返到去,,依舊去左開locker,,又話回暖,,我都唔覺既><"
班主任堂[聽歌學修辭],,聽唔聽都冇咩幫助咁,,=.=!! 不過有歌聽下,,都幾好,,但係太短喇><"
之後傳左張ans比佢collect,,仲諗住係我黎收架添,,hehe*
英文堂,,聽listening,,1d都唔難既,,so easy,,because我本係舊書黎,,haha*
跟住PE堂,,好凍呀!! 聽講好似唔比著冷衫上,,冇jacket喎我,,><"
好彩唔洗換住,,去體育館打排球,,同maggie跑過去,,見到d男仔去湖山上PE..
體育館好warm呀,,^^" 自己分組打排球,,我地組,,廢!! 對2A廢果組,,正!! 廢對廢,,好好玩,,=.="
係咁係到鬧開波,,haha* 我地呢邊開到手都軟埋,,對面都仲打唔返過黎我地到,,笑死!! 企係到等波,,- -"
之後等左好耐,,miss chan見我地仲係咁,,跟住過去幫佢地打我地,,of coz到我地lose,,重複又重複呢d動作,,haha*
打得好慢,, 最記得我地呢邊係成功接到2球打過去架,,我打到其中1球,,=v="
今堂都唔知做咩既,,開波開到好唔掂,,[撻Q]呀!! 好失敗,,><"
跟住去左running test,,1出到體育館,,凍到我死><"
朱古力話唔著佢件pe衫,,諗住問佢借黎著>v<" 但係諗諗下,,都係唔好..
今次最後1次running test喇,,我要努力呀!! 好努力好努力咁跑,,最後都又係第8名><"
但係今次算幾叻,,追到momo,,tingting佢地!! 仲進步左4秒@@" 打破左我個人既record,,[5分14]=v="
maggie今次慢左好多呀,,poor><" 走之前,,maggie先發覺佢自己原來留低左件冷衫@@"
之後搵miss chan幫手,,話lunch堂先幫佢拎返,,走得人-v-"
返到學校,,上返課室,,燦燦要同我地講返份cat,,跟住就遲左上IS,,上去果陣,,又比pkl玩野=.=!! 之後,,唔該晒你..hehe*
今堂要DICT添,,冇溫到=.=" 錯左9題!! 得15/24分,,hehe* 高maggie 1分,,kaka*
lunch time,,早左返黎,,係2A門口,,見到Christy佢地個個坐晒係到,,話上完PE堂,,幾十個人落左醫療室,,嗌支力..
Irene仲同我講左d野呀,,我都認同呀,,^^hehe*
中文堂,,派返篇短文,,我竟然被print左出黎比全班睇,,不過都唔夠pkl果篇作得好,,好彩冇人知係我作姐..@@"
跟住作文!! 有2個題目,,我撰左張樣衰d果張[人唔似人,,鬼唔似鬼]既圖黎作,,kaka*
作到簡直唔知自己講緊咩,,係到亂咁up.. 仲要即日交,,呢堂作唔晒添><" 我帶埋落DT作,,=v="
今堂DT,,好多人都做到7788,,我仲係好慢,,好慢.. 差唔多整好,,搵位坐,,畫返令佢先@@"
就係呢個時候,,有人話我知我件衫有[血],,嚇到我死=.=!! 跟住搵mr. kwok幫我..
原來係colour黎架,,不過又真係好似血,,搞到我成個背脊都係血淋淋咁,,好惡怖><"
好彩有mr.kwok幫我用水抹走晒,,搞到好似洗衫,,好彩d色都[lack]左,,如果唔係,,實嚇親人- -"
放學果陣,,miss chow黎搵我,,話我知camp d野,,叫我搵多幾個男仔去,,話d活動最好可以有幾個男仔會好d..
都唔知可以搵邊個去好,,諗諗先!! 跟住就帶埋d作文去choir,,好驚點唔晒呀><" 我自己都仲未作完,,=.="
今日choir派左10隻x'mas歌,,哇,,唱得好快,,d字好難sub呀=.=!! 仲要我地背,,實背死><"
唔知幾時可以同orchestra佢地1齊練呢,,好期待,,hehe*
放左choir之後,,去平台點簿,,見到2C佢地,,佢都未走,,仲以為,,@@" 原來佢地係到練數白欖呀!!
快快點埋簿,,拎落去比miss chow,,見到mr wan=.=!! 跟住上返平台練,,走左幾個嚕..
我唔識d動作呀,,跟唔到佢地添,,=.=" sin親自教我同maggie做d動作呀>v<"
之後,,練到6點鐘走人嚕..
*PS.希望聽日有prize拎啦,,加油呀咁多位2C!! >v<"

**好開心咁快又1年喇,,又到聖誕又到聖誕... 唔知今年既聖誕會係點樣過呢^^!??
|
|
刊登時間︰2005-12-09 11:21 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 12 月 2 日 星期五 |

|
|
開心  |
|
返到課室,,vivian佢地交form比我,,之後去開locker,,跟住又出左去搵carmen拎張form.. 次次見到沈沈都大嗌我個名,,=.=" 唉,,呢排朝朝carmen都話要抄功課,,覺得你好似lazy左=.=" 之後又要落去集隊,,講下星期要換季,,咁快既@@" 仲未知凍,,=.=" 上IS lab,,又要行果到上!! 係咁轉轉轉,,轉到頭都暈埋,,我後面d人真係搞笑,,係到......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-12-02 11:37 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 1 日 星期四 |

|
|
咳  |
|
返到去,,比張ws carmen,,之後去左開locker,, 班主任堂,,睇手冊,,kaka*,,我簽齊晒呀,,mr lam話,,[很好很好!!],,佢講得好好笑..好開心有人讚=v=" 中文堂,,敬禮,,數到去10,,有d亂-v-" 今堂講詩詞選,,又有人冇帶,,我又間接咁扣左人分><" 之後cl堂,,好悶,,上網睇野=v=",,hehe* 英文堂,,quiz=.=",,錯左5隻,,d人咁勁架,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-12-01 11:17 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 30 日 星期三 |

|
|
加油努力  |
|
返到去,,同carmen講cyc d野,,唉!! 去唔去個camp好呢><" 之後同carmen用返我地平時既解決方法@@" 就係[猜程尋],,去!! 但係又唔多想咁,,唔通得我同佢carmen去咩,,會唔會好悶架><" 之後candy同vivan見到我地傾緊,,佢地又話去@@" 好野!! 但係都係得4個人><" 等我再諗諗先!! 跟住落去集隊,,講遲到次數,,4E好勁,,8X次遲到@@......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-30 11:06 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 29 日 星期二 |

|
|
心散 |
|
返到去,,過左2a搵carmen,,之後佢話我知岩岩沈沈係到講緊我!! 又係到亂up野,,=.=" 打鐘,,早讀,,對睇報紙冇咩興趣咁,,哈哈..但係對其中1份A版幾有興趣,,Winnie Lam!! 之後同欣欣係到玩paul lam,,好似面紅咁喎@@",,kaka* 上中文,,比miss chow知道左k份佢地d野,,=v=" CL,,最遲1個上到去,,- -" 今堂講ass點做,,講......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-29 11:06 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 28 日 星期一 |

|
|
失聲  |
|
朝早起身,,把聲沙到,,出唔到聲,,唔想講野.. 借左d野比momo,,之後返課室,,有人問我個作文幾時交,,我唔肯定咁答左佢.. 都係落去問下miss chow好d,,次次有野想搵佢果陣,,都咁岩見到佢既^^" 問左之後都好唔清唔楚咁,,佢問我想幾時收,,我都唔知點答,,佢比我decide..=v=" 之後都係決定收2日,,跟住咁岩見到mr lam,,問埋佢名次,,唉,,104呀><"&w......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-28 10:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |

|
|
2C Best!  |
|
今朝早,,1返到學校門口就見到d教練黎左@@" 有朱朱,,廬sir,,大佬sir,,但係冇大b sir呀><" 跟住1大班人講早晨,,好熱鬧,,kaka,,上到課室,,成班1齊練口號.. 之後就落左去早會喇見到呀SIR,,我地第1班去講早晨呀!! HEE^^" 之後唱校歌果d啦..得我地f2唱,,仲有快有慢,,好搞笑,,其他form望住我地,,得個笑字=.=" 我地2c有stephen同呀橙上去^......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-27 10:47 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |

|
|
最後1日..  |
|
到左最後一日喇,,可能琴晚太遲先有得訓,,唔肯起身添><" 起身果陣覺得成身都勁痛呀!! 好辛苦><" 之後又去集隊,,嗌口號,,唔夠聲呀我地><" 之後又黎[開心8式]!! 之後就去食早餐,,同kitkit,,paul lam佢地1齊坐,,今日好味過琴日=v=" 跟住又去玩返琴日既[跳樓],,好好玩呀!!^^" 我做最出面果d,,同埋扶人上去.. 我後面個呀sir係咁堆到我好埋前面,,唔......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-26 04:24 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |

|
|
行石澗  |
|
一聽到有人叫,,就起身^^" 之後去換衫,,刷牙,,洗面,,大家1齊逼..kaka-v-" d男仔等埋我地,,之後上去步操喇.. 嗢完1論口號之後做[開心8式]..愈黎愈快呀!! 跟唔到=.=" 跟住就去食早餐,,雖然2c group返埋1齊,,但係唔知點+入佢地到,,都冇位啦!! 所以同返混合組佢地1齊食.. 食包包,,唔多好味,,食左1塊之後,,全部比晒gary食!! 哈哈,,鬼叫得gary......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-26 03:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 18 日 星期五 |

|
|
入camp  |
|
今日就去camp喇,,去之前我仲掛住係到玩電腦呀,,哈=v=" 返到學校,,好唔妥囉..d女仔係咁係到玩野.\/." 煩煩,,索性行出課室同kiko傾計.. 上車,,同kiko&呀豬1齊坐,,坐到好前.. 之後話悶,,叫mr.lam同我地玩=.=" 欣欣佢地話係到唱k,,mr.lam幫佢開支咪,,哈,,開唔著-v-" 之後mr.lam講故仔,,helen佢地果d係到講笑話.. d人放晒d書包去條走......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-25 11:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|