2005 年 9 月 11 日  星期日

晴天

友共情 開心

今日全日都係屋企..[做hw同埋玩電腦!!] 好無聊..好悶..- -"

開始鍾意返學>v<"起碼有朋友..冇咁悶丫嘛!!-V-"

原來人真係好需要朋友架..冇既話實好似我今日咁..[悶死左- -"]

不過如果係學校冇咩fd既話..都係相等於[悶]!!

好彩我有你地..[Carmen,Mo女,Pinky,Annie,Kiko,Julian,趣趣(名字太多..不能盡錄!!)>v<"]

咁我先唔洗係學校悶死咋!!=v="

真係唔明點解我做功課可以咁慢架..琴日做左成日..今日又做左成日先做得晒!!= ="

Carmen就唔同啦..今日我5點幾同佢做晒hw未..

佢竟然[1樣都未做過..]仲話..今晚先做!!

其實佢做唔做得晒架..成日咁晏先清d hw..- -"

我真係服左佢呀!!- -"

今日我好乖..有溫書呀!!-v-" 我今年1定要比心機d..

出年1定要入到d班架!!><"[呢個係我暫時一生最大既目標- -]

所以我要比以前更加努力..唔可以比自己玩咁多電腦><"

不過真係好怕出年又唔可以同Carmen佢地1班呀..我唔想又好似今年咁..[要同佢地分開呀!!><"]

所以你地都要努力呀!!>v<"[當係為左我啦!!哈哈!!- -"]

anyway..今年1定要努力d努力d架!!><""

[周老師話因為知道D學生覺得中文無得溫..所以小測..Exam個D會問書既內容!!]

我覺得都幾好呀!!>v<" [GD idea!!- -]

喇..諗下..其實以前係科科都要溫..係中文唔洗喎!!

咁樣對中文好唔公平下架..有咩理由[主科]都唔洗溫先!!

我個人就覺得都幾好下囉-v-"

不過我知道Carmen係好唔鍾意咁= ="

其實..計我話..[只要上堂比d心機聽書既話..返去溫幾溫都會易d入腦啦!!]

到考試都唔洗驚啦!![有溫書的話- -"]

所以今年真係要努力d啦各位!!>v<"

*PS.聽日PE堂要running test呀..oh my god!!

冇跑到咁耐..千奇唔好fail呀!!- -"

刊登時間︰2005-09-11 06:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 10 日  星期六

雨天

落雨天 無奈

今日難得唔洗返學..原本諗住同Carmen去跑下步[準備下星期一個running test..]

點知..天意弄人..[落大雨呀!!T^T]真係可憐..- -"

成日都冇出過街呀..全日都係到做功課..玩電腦咁囉..!!

3點幾同Kiko傾左陣電話..跟住就玩下ICQ..玩到5點幾..

跟住又做下功課..不過做左成日都仲未做晒呀..

差中文既短文未做..仲未諗好點作呀!!><"

聽日先做埋佢啦!!-v-......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-10 09:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 9 日  星期五

晴天

又大1歲啦 驚訝

*今天..如平日一樣..太陽依舊從東方升起..風依舊迎面吹來..小鳥依舊吱吱喳喳..一切也沒有轉變..

人長大了..明白只要能快樂地活著..便是最幸福和美好的事..

今日如常咁同Carmen一齊返學..冇遲到架我!!^^"

返到去就好似平時咁..去開locker..跟住傾下計..

今日提早左落去集隊!!咁就包冇遲啦!!kaka=v="

第1堂就係中文堂..第1次收功課!!@@" [老師叫寫好名..傳......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-09 10:36 PM    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 8 日  星期四

晴天

爆笑 愉快

第1堂就Tanya堂呀!!><" [有d驚又聽唔明呀!!]..

嘿..估唔到今日都聽得明..[好彩琴晚我有perpare姐!!-v-"]

跟住2堂Maths..[好快過左..上Lam Sir堂都幾開心!!]

小息之後就係I.S.堂!! 上到I.S. lab上堂..Au Sir如常地有好多問題問我地!!..[我地都好如常地冇人答!!= ="]

佢話我地個個都好似未訓醒!!..跟住叫我地企起身..[做熱......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-09 12:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 7 日  星期三

晴天

倒數:1 愉快

今朝又約埋Carmen一齊返學..[今次冇遲到啦!!-v-"]

今日星期三..第1次要落去集隊!![仲差d遲左呀!!= ="] 操場勁hot呀!![曬都曬乾喇..- -]

跟住Miss周搵我@@!! 佢問我想唔想做CYC既幹事..[V.驚訝@@!!]

佢叫我考慮下[小息比個答覆佢!!]..唔強迫既..可以搵多幾個FD添架!!

於是..我就慎重考慮考慮..-V-"

第1堂Maths堂..[好快過咁既@@!!]

......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-07 09:32 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 6 日  星期二

晴天

倒數:2 愉快

嘿嘿..今年都會有[黑豬白兔計劃]..今日Lam Sir1上堂就比隻[白兔]我地啦!!>v<"

其實係有人屈佢比的!!= =" [不過都要我地真係乖乖..先比得落既!!>v<"]..[都話Lam Sir好好人架啦!!]>V<""

今日第1堂上IS.呀!!去Bio lab上..上去果陣..超[塞車]呀..好多F.1同埋高Form逼晒係4f到!!@@"

今堂冇上堂咁悶..因為Au ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-06 09:31 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 5 日  星期一

晴天

倒數:3 愉快

CL堂..Wong Sir果組..[新老師黎..] 好野!! 同Julian坐^^v" 開心開心..!!

我覺得Julian好勇敢呀!!>v<" 因為佢想做科長..佢會[rise up her hand=v=!!]

but換轉係我..我就唔敢嚕!!- -"

我琴日溫書書..果然冇白費呀!!>v<"

原來個English Quiz要答岩80%以上真係得架@@!! [It ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-06 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 4 日  星期日

晴天

有意義的周日 驚訝

今日又唔洗返學..所以訓到9點幾先起左身..跟住就開始做hw..

Mr.曾要我地搵d English song..跟住就上網..好努力咁搵呀搵..

跟住我搵左幾隻..有Melody Fair..The Sound of Music..Do Re Mi..The Lonely Goatherd..Any Dream Will......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-06 08:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 3 日  星期六

晴天

周末 驚訝

Ya..今日星期六唔洗返學呀!!>v<" 不過係屋企冇野做..又覺得好悶添!!= ="

返左2日學喇..仲係未識到新朋友呀!!><" 琴日仲發生左件令我幾唔開心既事囉.. [事情如下..]

Lam Sir話呢幾日就要搞好邊個同邊個1個locker..原本我係同呀19號..[楊曉x]1個locker既..

跟住佢話想同佢個fd1個locker..跟住就是但要我同一個我唔識既人1個locker.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-06 08:14 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 2 日  星期五

晴天

對不起 不安

今日第2日返學喇..要照學號坐呀..

第1堂英文堂就要黎個突擊Quiz..[咁厚禮呀!!]= ="

要人5分鐘寫好晒100個Answer..[It is INpossible!!]

果然..真係冇個得..我都係寫左42個咋..[痴線]><"

仲要我地星期一要最少答岩80%呀..有咩可能呀..[Super Man麼!!]= ="

跟住就係P.E.堂..好開心呀>v<..因為可以同a班一齊上..^^......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-05 09:53 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed