今日全日都係屋企..[做hw同埋玩電腦!!] 好無聊..好悶..- -"
開始鍾意返學>v<"起碼有朋友..冇咁悶丫嘛!!-V-"
原來人真係好需要朋友架..冇既話實好似我今日咁..[悶死左- -"]
不過如果係學校冇咩fd既話..都係相等於[悶]!!
好彩我有你地..[Carmen,Mo女,Pinky,Annie,Kiko,Julian,趣趣(名字太多..不能盡錄!!)>v<"]
咁我先唔洗係學校悶死咋!!=v="

真係唔明點解我做功課可以咁慢架..琴日做左成日..今日又做左成日先做得晒!!= ="
Carmen就唔同啦..今日我5點幾同佢做晒hw未..
佢竟然[1樣都未做過..]仲話..今晚先做!!
其實佢做唔做得晒架..成日咁晏先清d hw..- -"
我真係服左佢呀!!- -"
今日我好乖..有溫書呀!!-v-" 我今年1定要比心機d..
出年1定要入到d班架!!><"[呢個係我暫時一生最大既目標- -]
所以我要比以前更加努力..唔可以比自己玩咁多電腦><"
不過真係好怕出年又唔可以同Carmen佢地1班呀..我唔想又好似今年咁..[要同佢地分開呀!!><"]
所以你地都要努力呀!!>v<"[當係為左我啦!!哈哈!!- -"]
anyway..今年1定要努力d努力d架!!><""
[周老師話因為知道D學生覺得中文無得溫..所以小測..Exam個D會問書既內容!!]
我覺得都幾好呀!!>v<" [GD idea!!- -]
喇..諗下..其實以前係科科都要溫..係中文唔洗喎!!
咁樣對中文好唔公平下架..有咩理由[主科]都唔洗溫先!!
我個人就覺得都幾好下囉-v-"
不過我知道Carmen係好唔鍾意咁= ="
其實..計我話..[只要上堂比d心機聽書既話..返去溫幾溫都會易d入腦啦!!]
到考試都唔洗驚啦!![有溫書的話- -"]
所以今年真係要努力d啦各位!!>v<"
*PS.聽日PE堂要running test呀..oh my god!!
冇跑到咁耐..千奇唔好fail呀!!- -"
