|
| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |

|
|
支力、支力、支力  |
|
眼訓,,唔知醒><!!

今日1返到學校就去搵carmen,,哈哈,,叫佢黎評評琴晚我畫到夜晚2點鐘既art同埋DT.,,
我畫得好辛苦架,,><" 好彩carmen話令令姐>v<"

琴晚漏夜趕工,,幫3個人print左張art既圖,,跟手比埋佢地..
跟住同carmen落去集隊,,SU抽10月份生日既老師&學生,,抽中小區&區sir,,[double區]..=v="
第1堂Maths,,好野,,可以用calculator-v-" 幾好用,,計都唔洗計,,1禁個制就有ans,,我最鍾意就係咁架啦>v<"ha,,
其實仲有第2個好好用既用途架=v=" 就係,,當鏡咁照喇,,哈哈哈- -"
之後上英文,,mR.曾1入黎就鬧個不停,,聽足佢話人2堂!!
之後中文堂,,教書,,話果幾個[排比3人組]好嘈,,差唔多堂堂都要話佢地!! 第日1定要調佢地位,,呵..
之後果堂過左去mmlc玩錯別字,,我部機不但開唔到,,仲要發出d磯磯磯既聲- -"
跟住上左去前1部機,,哈哈,,我好失敗呀!! 人人都有成4x-5x分,,我得果2x分咋,,哈哈!!
lunch之後,,上pth,,呢堂唱[豆豆龍]呀!! 哈哈,,隻歌好得意,,miss chow仲叫左[排比3人組]出黎唱,,哈哈!!
好好笑呀,,又話123~唱,,點知冇個出聲= =" 最後佢地得個企字,,冇野睇-.-"
跟住上art堂,,交畫,,哇,,見到有人果張好令!! 成張都係藍色架,,畫得好令令>v<"
之後睇powerpoint,,睇到我想訓,,加上琴晚又冇咩點訓過,,之後派左d紅紙係到剪剪剪,,
原來張紙"luck"色架!! 染到我隻手紅晒- -" 把"較"剪仲要壞的- -!! 真係黑仔><"
好野,,落堂,,但係走之前比miss謝鬧,,真係慘T^T..
唔至呀!! 落左堂之後仲要無啦啦比[排比3人組]既其中之1,,woody蚊我條辮呀><" 衰人!!
終於可以放學,,今日carmen又唔知點解要留低喇><!! 又唔可以同佢1齊走,,所以我走先,,
行返去果陣見到個舊同學,,佢見我cut左hair好驚訝- -" 仲話..[你個樣好甜]..hee~
我都唔覺既?? 我冇落糖喎!!-.-" haha,, 好笑..

*PS.超級勁支力,,狂打[黑痴],,又病喇!! 所以去睇醫生,,少少發燒,,早d訓..

|
|
刊登時間︰2005-11-11 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 4 日 星期五 |

|
|
PTH歌唱比賽  |
|
第1堂上IS,,派卷><,,好差呀!! 得60分咋><""..不過可以pass就算啦!! 派晒卷之後好多時間剩返,,不過冇教到書,,成堂都好嘈,,個個都係到傾計,,哈哈,,Au sir都冇話.. 跟住上英文,,整個quiz file整左好耐,,mR.曾好嬲!! 發晒火,,好得人驚>﹏<" 鬧足成堂.. 之後上maths,,派班衫>v<" 整左出黎,,藍色都幾令既^^!!&......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-08 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 2 日 星期三 |

|
|
唔開心  |
|
返到學校,,同Carmen 1齊周圍行行企企無聊冇野做.. 跟住要落去集隊,,某人同我講左某2隻字,,咁就[致命]..搞到我唔開心左成日..><" 佢好衰呀,,講野都唔理人感受既,,就算點都好,,都唔好咁講野啦..我都係會有感覺架!! 雖然我唔識得話返人,,但係__
 到底你知唔知你咁樣講野會令我有咩感覺架!! __
 真係好唔開心..同時,,我都係到諗,,到底我做錯咩令你咁話我T^T..想不......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-05 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 1 日 星期二 |

|
|
測完驗喇!  |
|
今日係最後1日既測驗喇,,測IS..好難呀,,有幾題唔識,,仲有D做唔晒添呀><,,不過好多人都做唔晒.. 好野,,辛苦左咁多日終於測完喇,,好開心呀>v<" 之後落左去影班相,,我地班搞左好耐先排好d位.. 好好笑..燦燦都比d幫手既人叫汁汁條褲腳..ha>v<" 成班都係到笑佢呀,,haha.. 影完之後,,同carmen&momo 1齊去市中心補返同momo興祝生......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-03 11:01 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 29 日 星期六 |

|
|
剪頭髮  |
|
n年冇寫日記喇.. 呢排部電腦成日都輕機,,1日輕幾次,,激死喇><" 同埋又要term test,,日日都係到溫書..所以先冇寫咁耐.. 講起term test,,已經測左2日喇..仲有2日..快d啦快d啦><" 日日溫書真係好辛苦架..坐定定幾個鐘..悶都悶到死..1睇到d字就想訓覺.. 仲成日都溫到成點鐘..跟住晨早流流就要起身再溫..最慘就係溫完又唔記得..咁先衰= =" 星期一仲要測數......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-10-29 12:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 21 日 星期五 |

|
|
累了..  |
|
唉..Day3..勁多堂要上既1日..- -" 今朝起左身..隻眼都開唔到..好眼訓呀><" 日日都咁多quiz..咁多hw..搞到晚晚都要做到咁夜..日日都冇覺好訓..唉><" 我琴日趕住去choir果陣唔小心連埋張music quiz paper放埋入左locker呀><..未簽名呀><" 哈哈..好彩我有計>v<" 呵呵..=v=" 跟住又收功課..[琴日d閱讀卡..]......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-10-21 11:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 20 日 星期四 |

|
|
唉..  |
|
琴晚做功課做到咁夜..搞到今朝好難起身.. 返到學校又要收我既中文功課喇,,,今日要收成3樣野呀..好亂好亂><" 中文堂..then CL..Mr. Wong叫我同呀豬派notes..total17張咁多..派到有d亂添,,, 搞左好耐之後..跟住教Excel..[easy things-v-"] 之後上英文堂..問邊個睇晒本snow goose..then,,有4個人+左1分呀..gd,,, 跟住......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-10-21 08:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 14 日 星期五 |

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2005-10-15 01:52 PM |
| 2005 年 10 月 14 日 星期五 |

|
|
公開的..  |
|
哇..今日day4..原來有art..我仲未畫好呀><" 所以出門口果陣係咁畫畫畫..亂畫1通=v=" 今日又要落去集隊呀..睇人就職..悶屎左..><" 第1堂就上maths..同我地溫返d expand先.. 問有冇自願..then,有3個出左去做.. 跟住..mr lam話+佢地1分..嘩..佢地就好啦=v=" 上完maths之後..mr曾入黎..話我地好嘈..跟住又比左1隻黑豬我地呀>......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-10-15 01:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 13 日 星期四 |

|
|
I don't like MATHS ar!  |
|
返到學校就係咁溫IS個dictation啦..之後班主任堂..派野..跟住又講下班會d野.. 又話如果冇果隻色..第2選擇會choose咩? d人話要深藍..又係藍><"唉.. 跟住上IS啦..DICT先..d人1要搬位嚕..哎呀!! 佢好奸呀..又話只係會默果1頁..點知又會默第d字既><" 我果2隻字都錯左呀!! 冇得full marks添><" 好奸呀!!- -+ 跟住show左2......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-10-15 12:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|