2005 年 10 月 1 日  星期六

晴天

奸爸爹! 愉快

10月1號..國慶呀!! 唔經唔覺..咁快就寫左1個月日記喇喎..時間過得真係快><"

今日冇咩特別..成日都係到玩電腦..好lazy呀><""

冇計啦..電腦實在有好大既引力=v="

今日我搵到好多icon呀!! 我覺得好令令呀>v<" 所以post晒晒上黎個日記到..美化一下=v="

同埋改左個日記既圖像..都幾令令..>v<"[以後每個月改1次d圖圖先=v="] kaka*

今日carmen同我講[最衰你地班啦..全級maths quiz最慢係你地班!! 搞到mr.kwok唔肯派返張quiz比我地住!!]

[中文又係咁喎!!] 哈哈..笑死左我=v=" 無計啦..可能lam sir同周老師實在太錫我地..比多d時間我地溫書呢!!=v="

不過講真..我地maths同中文都仲教得快過佢地..-v-"

累到大家仲未可以知道分數..實在唔好意思喇..><"

[原來當你想知1樣野既時候..又冇得知!! 會好灰&好失望!!><""] [我都試過呢種味道=v="]

今晚仲同呀塋傾左陣msn呀!! 佢地同chem sir去食飯..真係幾fd下喎!!@@"

聽日又冇得做hw..要出街呀>v<" 係到提下momo同carmen先!!-v-" 記住聽日我地既約會呀!! ^++^kaka*

好掛住班小學同學呀..仲有陳老師呀!! 幾時出黎一齊玩呀>v<?? 搵人搞下好喎- -"

不過唔知佢地仲會唔會記得我架呢><!! 希望[佢]唔會啦!!>v<"好耐都冇同佢地傾計喇..不過都仲有幾個既!!my best fd>v<" 

記住呀你地..得閒就搵我傾下啦>v<!! __你地呀!!*

*PS.跟住果2日..我決定唔可以再玩咁多電腦喇!! 我要比心機做hw呀>V<" [除左打日記既時間之外..]

呢幾日我發現左我個日記既人氣[右上方]高左好多好多呀!! 平均每日有幾十人黎..>v<"

好多謝咁多朋友上黎>v<" 不過走之前可以的話..留個言比我丫=v="

我會盡我努力..整令d呢個日記..-v-" kaka* 奸爸爹~~>v<"

刊登時間︰2005-10-01 09:24 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 30 日  星期五

晴天

[瘀皮] 熱情

今朝集隊..個個都張注意力集中係新既學生會身上..

佢進步左好多呀!! 冇手震同埋冇咁驚!! 最後個個都拍手鼓勵佢呀^^!!

第1堂中文堂呀!! 周老師派返個quiz比我地呀!! 全班最高分既係42分呀!! 勁..=v="

我都係得37.5分咋><"..bad bad!! T^T..下星期又要Dict.啦!! 話比大家知啦..周老師叫我record好d分佢呀..

我諗係會計落去考試分架!! ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-30 11:17 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 29 日  星期四

晴天

running test 驚訝

好ya!! 今日DAY1..最鍾意就係DAY1架啦>v<"

今日朝早..班主任堂..今次撰班logo咩色..[唉..班衫已決定左藍色..]

真係唔明點解會咁多人又撰藍色做logo..咁咪睇唔到d字囉T^T..

成件都好似冇黎COLOUR咁..唉><"同我想像中果件..差得遠嚕..=v="

logo色..最後撰剩2隻..藍色同黃色對抗-v-" 我1定唔會比藍色得架..

我真係唔想成件好似choir......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-30 10:18 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 28 日  星期三

晴天

痛死了 感動

今日要落去集隊呀..[咯咯各角]就職..好好笑呀!!新學生會個主席宣佈野果陣隻手勁震[震到..個個都係咁笑..]

不過又真係會好驚既..幾千對眼望住架喎..比著係我都勁驚啦><" 所以都唔怪得佢既=v="

第1堂就要Quiz中文喇..><" 當周老師話而家應該要差唔多做到作文果到既時候..我驚死呀><><""

[因為我仲係做緊第1部份..你話驚唔驚喇!!><""因此..更快......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-28 11:28 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 27 日  星期二

晴天

ENG CAT! 不安

今朝5點就起左身溫英文呀..勁眼訓囉..實際上只係訓得5個鐘..都冇添呀T^T

真係辛苦死人喇..><" 跟住返到學..冇幾耐就開始CAT喇..哇..第1部份超難呀!! comphension..好長呀篇文!!

我都懶得睇呀!! 實好晒時間既..所以飛左做第part先..下面果幾part都ok啦..都識做既..

不過時間有限..好多題都冇咩點考慮過就寫左個ans.=v="

得返5mins既時候..岩......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-30 09:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 26 日  星期一

晴天

Work hard 不安

好野..今日落雨!! [唔洗落去集隊=v="]

朝早班主任堂果陣有好多時間剩左出黎..首先搞掂班會既事先!!

Lam sir叫左主席Stephen出黎..講一講關於班衫既colour..有2隻色撰!![淺橙色同埋淺藍色!!]

我諗得好清楚決定要撰橙色>v<!! 其實撰呢隻色係有3個原因既..

第1[雖然我個人係鍾意藍色多過橙色..但係我知道藍色1定會有好多班用呢隻..我想我地班可以特別d呀!!>v&......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-30 07:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 25 日  星期日

雨天

又落雨 鬱悶

唉..今日雖然唔洗返學..但係做功課都做左成日..

又落雨喎..悶都悶屎人..- -"

*PS.Nothing heppen today!!=.="

刊登時間︰2005-09-30 06:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 24 日  星期六

雨天

唔制呀! 無奈

今日成日都係屋企做功課..玩電腦..

講起電腦就慘慘啦..今日同家銘[上年綠社社長..好好人的>v<"]佢講開個社既事..真係愈講愈唔開心..

今年好似好多人都唔鍾意今年個2個社長..聽[獅虎]講..不過我都覺=v="

[今年社長話佢已經寫好劇本,諗好曬搵邊個做..話要龍段個市場,要自己友玩曬- -"]

佢仲話..總之今年綠社好難有前3年咁風光啦!!POOR><"唔制呀!!><""無論如......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-25 10:27 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 23 日  星期五

陰天

Busy day 不安

今朝唔知醒添..[可能病左..特別眼訓><"]

慘喇..今朝把聲仲衰過琴日..講野都好似冇咩力咁- -"

今日好似cold左好多咁既..我成朝都係到打[乞痴]呀..[唔通有人講我壞話@@"哈..- -"]

咁遲先起身..搞到梳頭,食早餐,返學都好急..[幸好..都冇遲到!!-v-"]

返到去收中文hw..[大部分都好好呀..好準時地交比我!!>v<"]

不過有d就真係..追都追到我死死下T^T.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-24 09:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 22 日  星期四

晴天

Sick

今朝1起身..覺得喉嚨有d唔舒服..講野都有d痛[好辛苦!!]><"病既先兆..

今日班主任堂投票呀..[我投左贊成呀!!>v<"]

小息之後上MCED..科長冇返..[唔知咩原因= ="]

跟住放Lunch嚕..[開始覺得喉嚨比今朝痛好多好多><"..唔多想講野..]

Music堂之後2堂maths..[派返琴日個quiz..我拎88/100分呀!!] 錯左幾條..A ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-22 11:20 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed