2005 年 10 月 12 日  星期三

晴天

RE-CAT 鬱悶

今日1返到去..Carmen勁做功課..我就..百無聊賴咁等落去集隊..

講老師既好書推介..梁sir講先..佢講野既聲唔同左..加上隻手又郁黎郁去..好好笑..全場拍晒手呀!!

跟住到1個女老師講..講英文..[聽唔明&好悶!!] 不過佢都好似好多fans咁下..

第1堂上中文啦..冇咩特別野發生..

跟住上CL堂..又係到講返上1個assignment既野..無聊到教去eclass點check e-mail..好似咩都冇教過咁- -"

所以遲左落呀..julian好焦急..[怕比mr.曾話嘛..]

好彩落到去..mr.曾個樣都唔算好嬲咁..今堂reading呀..我仲以為只係要帶[The young kind and other stories]添..

原來仲要用埋另1本架..我冇帶呀!!><" [第1次欠野呀!! unhappy><"] 不過都係1次姐..then企左1陣咁囉..

仲要我地讀個本野個introduce..都睇唔明既..睇左等於冇睇咁- -"

跟住問人問題..第1題問jeff..都幾易既..

第2題..叫左stephen答..睇得出佢好驚..不過比著我..我都驚呀!! 好彩嗌唔中我個no.咋..

跟住小息過左去2A..搵carmen..

之後上MCED..今日講果個題目有d搞笑..[男女方程式]..

係咁講男同女有咩唔同..好與壞..平時我地組都已經好嘈..[梁柏軒+MCED既科長同楊曉蔚係到嘈..]

今日講到呢D野..佢地就更加嘈!! 好心佢地就咪嗌啦..果2個男仔又係衰既..又到勁針對住小蔚..又真係令人幾嬲下!!

跟住睇powerpoint果陣..佢地又係到嘈喇..曉蔚姐仲告比miss ha知..跟住終於可以靜返d..

有親分組活動仲慘!! 嘈到你死..佢地3個係到嘈嘈嘈!! 搞到我同Stephen都勁無奈咁聽佢地嘈- -"

今日個分組活動..要寫相方既優點都唔好既野..哇..楊曉蔚簡直係當發洩咁寫寫寫..d男仔既衰野..

跟住果2個男仔又係咁係到寫寫寫..佢地3個係到鬥寫..寫到嗌晒交!!= ="

佢地搶住黎寫..[第1次見佢地咁積極架!!- -"]..我同stephen唔洗寫=v="

到最後..冇寫到優點..我先寫返2隻字仔..

之後討論睇POWERPOINT..好多個點解點解..不過有d又真係講得幾岩下喎!!

上MCED堂都幾好架..起碼可以輕鬆D..又唔洗QUIZ既>v<" hee* [不過佢地唔嘈會仲好= ="]

跟住放lunch返到黎..係咁溫music..好驚會fail呀><" 唔識數拍子呀= ="

首先就教左2隻歌先..唔教都會的歌..[My bonnie同埋世界真細小既英文版..]

我都係覺得my boinnie好聽d姐>v<" 另外果首d字唱起上黎怪怪地..冇中文咁好聽..

跟住quiz喇..原來份paper咁easy>v<" 不過我應該錯左2個..><"

之後2堂maths呀><"係咁教書..都唔算難既..我都識識地..

終於可以放學啦>v<" 日日返學望放學.. 今日maths要RE-CAT呀><"

Carmen中文2遲左放..等埋佢再過去204..

好熱鬧..好多人要re-cat..d & e班都好多下@@!! A班最少..

呢份同份CAT唔同架..full marks係80..mr kwok又話呢份難d既..唔覺囉..

我覺得呢份易過cat呀>v<" 之後同carmen交換改..有66分..都好啦..pass就得架啦>v<" [仲比carmen高我2分添!!><"]

之後就返屋企嚕^^!!

*PS.今日kit係到串我..1話我會嬲死佢,就即刻收聲=v="

刊登時間︰2005-10-14 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 11 日  星期二

晴天

重陽節 無奈

難得今日有假放..又唔洗拜山..都唔可以玩返日><..

成日都係屋企溫書..溫溫溫..溫到我想死呀..

music..溫愈溫去都係唔識- -" maths..又係咁喎!! 唉..好煩呀..><"

愈溫愈累..對住d字都想訓覺!! 好冇心機..

跟住係到整HE份hw..足足錯左3次..穿完1次又1次..

點知..比支針整到隻手指..好彩縮得快姐..[紅左但冇流血-v-"] lucky=v="

*PS......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-10-11 10:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 10 日  星期一

晴天

狼狽! 不安

今日又同carmen 1齊返學啦!! hee* 我遲左添..christy都係到..行果陣..隔住左我同carmen><"

佢有佢地傾..[同班果然係好傾dT^T..] 仲要佢係中間隔住左><" 搞到我1直都冇出聲..冇話題..

跟住返到去2C..我個位隔黎有2個人痴埋1齊..坐係到..[1男1女..痴得好埋@@!!]

光天化日..竟然咁樣..冇眼睇- -" 可能佢地實在太FD啦!!=.="

......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-10-10 11:26 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 9 日  星期日

晴天

I like it! 開心

今日all day係到做功課呀..不過始終都係引唔住要玩電腦既><"

跟住1邊做hw..1邊聽歌..發覺聽返d舊歌又幾好聽架喎>v<"

而家好鍾意果首[發夢見到你]..既幾句英文歌詞..[Finally,I met you here.]..

同埋D音樂又正喎>v<" [歌詞post in今日個PS到啦!!]>v<"

唉..好玩野呀!!><" 今日整個HE ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-10-09 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 8 日  星期六

晴天

整board 驚訝

今日搵到miki同我1齊返學校整board>v<" 返到去岩岩好9點鐘..2C班1個人都冇既><"

原本諗住等多陣仲係冇人就走架喇!! 呢個時候..Woody返左黎..[件衫..好搞笑-v-"]

得3個人..- -" woody係到畫黑板..又係到講WD-50..有病= ="

等多陣..Sally返左黎..then..Stephen..[遲到呀主席=v="] 不過算喇..佢都好辛苦.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-10-08 11:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 7 日  星期五

晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2005-10-07 08:40 PM  

 

2005 年 10 月 6 日  星期四

晴天

慘劇 無奈

今朝有堂班主任堂..派左好多張通告..不過[我覺得冇張係個好消息- -"]

仲有幾個星期就要1st term test喇..好快呀..今次test前仲要係冇holidays..嗚嗚..慘呀T^T..最驚就係Maths><"

第2,f2要去教育營..原本我會覺得係件好開心既事黎既..

點知原來唔係5班1齊去架..[以前小學都唔係咁既><"] 我地c班要同b班去呀..勁唔like呀><""

......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-10-07 10:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 4 日  星期二

晴天

MATHS CAT ar.. 鬱悶

好慘呀..今日1早返到去..先發覺我個eng comp個格式錯左..[錯左方向摺><"]

搞到要..即刻係咁抄返..激死我喇><"" 今日又有功課要收呀..都幾忙><"

最慘既就係要..maths CAT呀!!T^T..我想死><"

第1堂班主任堂就要CAT喇..唉..1見到份paper..哇..好驚做唔晒呀..所以係咁寫寫寫..咩都冇諗..[唔經大腦- -"]

suddenly.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-10-09 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 3 日  星期一

晴天

SBM Day 滿足

今日SBM day呀!! 好野..又可以多1日假期做hw同埋溫書書..嘿嘿>v<"

我係咁狂做功課..做comp.[好難><"]做左好耐好耐..同埋中途又開電腦玩下icq同埋整網d野..

我好努力咁學緊整閃字呀>v<" 我想可以親手整多d閃字出黎..不過平時又冇咩時間..><"

跟住晏晝果陣..momo打電話黎叫我教佢整令個日記..then邊做下hw又邊講..

momo[你得閒要自......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-10-08 01:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 2 日  星期日

晴天

[我們朋友的約會] 愉快

哈哈..今日日記個主題係由carmen留比我個留言觸發起我架..好meaningful=v="

今日同carmen仲有momo 1齊去市中心[影貼紙相]呀>v<"

其實我應該多謝佢地先岩..因為[班會要我地交1張相..冇相- -"] 所以先..

總之,好感激你地呀!! My best fds>v<"kaka*

好彩..主席stephen好人姐..[比我地最遲星期二先交=v="]hee*

2點3......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-10-02 11:58 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed