今日1返到去..Carmen勁做功課..我就..百無聊賴咁等落去集隊..
講老師既好書推介..梁sir講先..佢講野既聲唔同左..加上隻手又郁黎郁去..好好笑..全場拍晒手呀!!
跟住到1個女老師講..講英文..[聽唔明&好悶!!] 不過佢都好似好多fans咁下..
第1堂上中文啦..冇咩特別野發生..
跟住上CL堂..又係到講返上1個assignment既野..無聊到教去eclass點check e-mail..好似咩都冇教過咁- -"
所以遲左落呀..julian好焦急..[怕比mr.曾話嘛..]
好彩落到去..mr.曾個樣都唔算好嬲咁..今堂reading呀..我仲以為只係要帶[The young kind and other stories]添..
原來仲要用埋另1本架..我冇帶呀!!><" [第1次欠野呀!! unhappy><"] 不過都係1次姐..then企左1陣咁囉..
仲要我地讀個本野個introduce..都睇唔明既..睇左等於冇睇咁- -"
跟住問人問題..第1題問jeff..都幾易既..
第2題..叫左stephen答..睇得出佢好驚..不過比著我..我都驚呀!! 好彩嗌唔中我個no.咋..
跟住小息過左去2A..搵carmen..
之後上MCED..今日講果個題目有d搞笑..[男女方程式]..
係咁講男同女有咩唔同..好與壞..平時我地組都已經好嘈..[梁柏軒+MCED既科長同楊曉蔚係到嘈..]
今日講到呢D野..佢地就更加嘈!! 好心佢地就咪嗌啦..果2個男仔又係衰既..又到勁針對住小蔚..又真係令人幾嬲下!!
跟住睇powerpoint果陣..佢地又係到嘈喇..曉蔚姐仲告比miss ha知..跟住終於可以靜返d..
有親分組活動仲慘!! 嘈到你死..佢地3個係到嘈嘈嘈!! 搞到我同Stephen都勁無奈咁聽佢地嘈- -"
今日個分組活動..要寫相方既優點都唔好既野..哇..楊曉蔚簡直係當發洩咁寫寫寫..d男仔既衰野..
跟住果2個男仔又係咁係到寫寫寫..佢地3個係到鬥寫..寫到嗌晒交!!= ="
佢地搶住黎寫..[第1次見佢地咁積極架!!- -"]..我同stephen唔洗寫=v="
到最後..冇寫到優點..我先寫返2隻字仔..
之後討論睇POWERPOINT..好多個點解點解..不過有d又真係講得幾岩下喎!!
上MCED堂都幾好架..起碼可以輕鬆D..又唔洗QUIZ既>v<" hee* [不過佢地唔嘈會仲好= ="]
跟住放lunch返到黎..係咁溫music..好驚會fail呀><" 唔識數拍子呀= ="
首先就教左2隻歌先..唔教都會的歌..[My bonnie同埋世界真細小既英文版..]
我都係覺得my boinnie好聽d姐>v<" 另外果首d字唱起上黎怪怪地..冇中文咁好聽..
跟住quiz喇..原來份paper咁easy>v<" 不過我應該錯左2個..><"
之後2堂maths呀><"係咁教書..都唔算難既..我都識識地..
終於可以放學啦>v<" 日日返學望放學.. 今日maths要RE-CAT呀><"
Carmen中文2遲左放..等埋佢再過去204..
好熱鬧..好多人要re-cat..d & e班都好多下@@!! A班最少..
呢份同份CAT唔同架..full marks係80..mr kwok又話呢份難d既..唔覺囉..
我覺得呢份易過cat呀>v<" 之後同carmen交換改..有66分..都好啦..pass就得架啦>v<" [仲比carmen高我2分添!!><"]
之後就返屋企嚕^^!!
*PS.今日kit係到串我..1話我會嬲死佢,就即刻收聲=v="