2005 年 9 月 21 日  星期三

晴天

Hot 傷心

第1堂英文堂..Vocab Quiz@@" 琴日明明聽到佢話dicitation架><"

嗚嗚..T^T..慘喇..[全軍覆沒]..得幾個合格..[我當然都fail埋啦..T^T"]

跟住佢好惡..我都知我地唔合格就會有咁既下場- -" 但係點都估唔到會咁快發生咁既事><"

英文堂又遲左放嚕..之後上PE..勁慘><" 又要跑..

雖然今次係唔計既..但係我都想知我可以跑成點..所以好努力跑呀跑..

第1個完成既用左5分09秒..勁!!>v<" 我諗我係第6-7名掛..都用左成6mins><..

真係同以前差得遠嚕..不過我以前好似跑1x名的..[名次上係進步左..實際時間就退左勁多..- -"]

有成more than half班人fail..[7mins返唔到黎]..可憐><" 唔知下堂真正跑既時候..可唔可以進步呢><""

跑完之後個個都死死下咁既樣..累到痴左線..T^T..

跟住玩籃球..我入得幾球咋..廢><"

放小息..我同momo仲有carmen去買野飲..我同momo飲完carmen都仲未飲完= ="

跟住小息之後上IS..又比AU SIR話我地smellty..[咁上完PE就係咁架啦!!- -"]

嘿嘿..今日最尾果2堂煮野食好好玩呀>v<" 整包包..

不過我覺得整得好似麻麻地咁姐=v="

*PS.好熱呀今日><""

刊登時間︰2005-09-25 03:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 20 日  星期二

晴天

Happy Brithday to Nancy! 開心

今日20號..我好有記性架..Nancy生日丫嘛!! Happy brithday呀>v<"

*PS.呢幾日都冇寫日記呀..而家補返既時候都唔記得晒喇..所以都寫得好少野..

刊登時間︰2005-09-24 05:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 19 日  星期一

晴天

Boring 無奈

今日好悶呀..成日都係屋企做hw&溫書..好無聊呀><"

*PS.今日係最冇野講既一日..=v="

刊登時間︰2005-09-24 05:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 18 日  星期日

晴天

歡度佳節 愉快

原來真係有奇蹟架喎..今日好好天呀!!^++^仲好曬添啵- -" 但係唔知今晚會唔會落雨呢..><?

我1起身就努力做hw..做到晏晝都係仲未做得晒呀..><"

嘿嘿..晚上8點鐘..我食埋飯約埋Carmen去沙灘玩[歡度佳節呀!!>v<"]ka*

落到街先黎落雨呀..但係我冇帶傘呀><" 唯有係咁跑跑跑啦..><"

跟住同Carmen入左商場避下雨先..同埋去買塋光棒..然......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-19 11:28 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 17 日  星期六

雨天

1號風球 滿足

嘿*琴晚好好訓呀..今朝9點先起身..[好耐都未試過訓得咁好架>v<"如果日日都可以係咁就好喇- -"]

1起身就努力做hw..開頭都好有心機做既..做做下..Carmen打比我..吸引左我去玩電腦- -"

玩左成朝..晏晝又做下hw咁..跟住夜晚又去玩電腦..d hw..聽日先算啦!!><"

唉..今年個中秋節可能要係屋企過喇..天氣勁bad><"

明明琴日仲陽光普照..話咁快..今日......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-17 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 16 日  星期五

晴天

太累了 不安

第1堂就HIST.[有點兒boring= ="]

跟住就上2堂Maths><"..雖然教返F.1既數..但係我唔記得晒..[其實F.1已經教極都唔識= =!!] 覺得好難咁- -"

成堂都好似聽唔切..抄唔切D野咁~.~" [真係唔明點解人地咁勁..老師1出條題目就即刻計到個answer出黎..- -"]

[仲要step都唔洗..係我實唔得..- -"] 係因為我蠢姐..可能連加減......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-17 09:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 15 日  星期四

晴天

好眼訓 不安

今朝起身..好眼訓..而家成日1有時間就要溫下書..好辛苦!!

打日記都要隔幾日先有時間打..搞到可能有d野唔記得講= ="

第1堂就係數學..我溫左成晚總算明白..但係今日又教新野..[開new chapter><"]

開始feel到跟唔上喇..我仲未消化到呀!!><" 失敗呢- -"

跟住又2堂英文堂..又要quiz琴日d野..雖然我溫左..[但係得46/50咋..錯左4條呀><"......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-16 11:26 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 14 日  星期三

晴天

Am I lazy? 無奈

今日好辛苦..第1堂IS就要Dictation了..錯左1條呀..[好唔低呀><"]

跟住2堂ENG..真係太過[exciting喇..]竟然又要突擊Quiz><.. 大部分人都50%以上..[好慘呀我..fail埋..得22/50><"]

唉..我覺得好樣衰添..[pass既個個企身..fail就sit..我當然係sit果d..好核凸><""]

嗚嗚..仲要比mr.曾話我地la......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-15 10:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 13 日  星期二

晴天

最怕..Maths 鬱悶

今朝唔洗落去集隊..好ya>V<"

跟住班主任節..Lam sir同我地選班會..[其實都唔係選既..完全自薦..只要冇人反對就搞掂- -"]

有個女仔想做主席..[Stephen反對..跟住老師話投票..好多人投Stephen..跟住就順利當選了!!*cong]

但個女仔都幾慘..T^T.. 唉..其實我自己都好想做架><"[但係我始終唔敢rise my hand.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-15 01:03 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 12 日  星期一

晴天

忙碌的一天 不安

今日香港迪士尼開幕啦!! 遲d1定要去見識下-v-"

而且..今日仲係Julian既生日呀!!係到同呀豬講聲"生日快樂"呀!!>v<"

今日我又如常咁同Carmen1齊返學啦..跟住去到我遲左2分鐘..

唔見Carmen!!..平時佢只有早到冇遲到..[諗住Carmen已經返左學校..別住我就快快行返學搵佢!!]

返到去問Pinky[Carmen返左未..佢話"返左"]..[點知原來係個騙局!!=&......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-09-12 10:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed