第1堂英文堂..Vocab Quiz@@" 琴日明明聽到佢話dicitation架><"
嗚嗚..T^T..慘喇..[全軍覆沒]..得幾個合格..[我當然都fail埋啦..T^T"]
跟住佢好惡..我都知我地唔合格就會有咁既下場- -" 但係點都估唔到會咁快發生咁既事><"
英文堂又遲左放嚕..之後上PE..勁慘><" 又要跑..
雖然今次係唔計既..但係我都想知我可以跑成點..所以好努力跑呀跑..
第1個完成既用左5分09秒..勁!!>v<" 我諗我係第6-7名掛..都用左成6mins><..
真係同以前差得遠嚕..不過我以前好似跑1x名的..[名次上係進步左..實際時間就退左勁多..- -"]
有成more than half班人fail..[7mins返唔到黎]..可憐><" 唔知下堂真正跑既時候..可唔可以進步呢><""
跑完之後個個都死死下咁既樣..累到痴左線..T^T..
跟住玩籃球..我入得幾球咋..廢><"
放小息..我同momo仲有carmen去買野飲..我同momo飲完carmen都仲未飲完= ="
跟住小息之後上IS..又比AU SIR話我地smellty..[咁上完PE就係咁架啦!!- -"]
嘿嘿..今日最尾果2堂煮野食好好玩呀>v<" 整包包..
不過我覺得整得好似麻麻地咁姐=v="
*PS.好熱呀今日><""