2006 年 1 月 15 日  星期日

晴天

百感交集 不安

今朝好早起左身,,我有諗過去撞下,,講清楚,,唔想再咁落去,,好傻..到最後都係無謂咁做..

9點9返學校同mr lam集合去女青做義工,,探訪獨居長者..黎個breifing先,,又見到shirley義工姐姐,,哈哈*

跟住分組,,同candy1組,,仲有金愛義工婆婆同埋square sir,,2位幫我地既義工都好nice呀,,金愛婆婆又好nice啵^^!!

我地組既金愛婆婆仲親手帶左d禮物準備送比老人家架,,好勁呀!! 從佢口中得知,,已經做左24年義工,,

佢就黎100歲都咁strong,,咁精神,,睇樣都完全唔似9x^^" 佢咁大年紀都仲可以織到咁令既頸巾同埋帽送比老人家,,

真係有心,,我地學校已經有mr lam為我地安排好晒d禮物,,有"cool純"同埋"福字",,跟住10點幾就開始上門探婆婆嚕..

第1户係choi婆婆,,佢屋企汁得好整齊架,,初頭先唔知有咩傾好架,,好在有經驗豐富既金愛婆婆幫手開出話題..

佢地都好好傾呀,,好似對老朋友咁,,跟住慢慢我同candy都加入埋1齊傾計^^" 同婆婆傾計真係好開心,,好nice呀佢地^^"

跟住送禮物比佢果陣,,佢仲開心到即刻帶左頂帽,,仲話好暖添呀,,緊係啦!! [溫暖牌]幾時都係暖d既^^"

同佢1傾就傾到過晒時,,最後影埋相就走人嚕,,比起預料時間遲左20分鐘,,去到第2家果陣得返10分鐘,,點傾= ="

點知去到第2家果陣,,梁婆婆唔係屋企啵@@" 最後都係落返去女青嚕,,搵到去仲以為我地係最早返到添,,點知第2..ka*

跟住要填返義工記錄d野,,同candy1寫就寫到張紙唔夠位,,keke* 我地組個share又好多喎,,kaka* 好success呀>v<"

做義工真係好開心呀,,"藍"住個義工牌果陣覺得自己好有成功感呀,,哈哈* 12點完,,走人嚕......

到左晏晝,,開電腦玩,,唉......成粒鐘都冇起色,,都唔知點咁..我就開住部電腦,,望住screen,,睇住d字,,聽住歌,,

部電腦仲要同我隨機描埋d好慘既音樂,,唉..好down,,始終都係忍唔住,,又係1串串好真實既[바라본다=]..

唔通我次次開住電腦就要比我有咁既痛苦,,原本今日可以出街,,係逼於無奈先會對住部電腦..唉......

呀媽,,你真係幫左我好多架喇,,多謝你打電話黎開解我,,但係都要堅忍,,只係唔想你為我而憂...

[扮装して行う楽しくてもとは本当でとても苦痛だ],,過左1個鐘,,終於平息左,,原來彼此都有相同既諗法..

最後,,冇事嚕,,始終講左出黎真係好多舒服d,,總比拖拖拉拉好得多.. 諗通左,,我唔應該再亂諗野..

[これは本当の楽しみで、,いかなるがないふりをする..更に書き写して行う必要がない楽しくなった]......

1個鐘之內竟然能由谷或起返身,,大起大落..真係百感交集..到左夜晚,,都好開心既,,點知..

知左原來今日係要返choir呢件事之後,,心情又再1次大趺..><" 真係完全唔記得有呢1回事..maggie都唔知..

好在有katy通知我,,唔係到而家呢1刻,,至miss tong扣左分都唔知發生咩事,,而家起碼有個原因話我知,,我都死得明白= =..

嗚嗚,,死喇,,第1次abs choir,,><" 點解冇人提下我架,,話我知咪好囉,,我實唔去做義工,,死都要返choir,,我知燦燦實會比既..

*PS. 唉,,人生就係咁架喇,,往往都有好多事發生,,1樣接1樣..而又要1次再1次咁去面對,,好辛苦......

但今日總算好收穫,,起碼唔會好似琴晚咁重演,,希望而家唔會,,以後都唔會............

刊登時間︰2006-01-15 10:13 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 13 日  星期五

晴天

去街散心 驚訝

今朝有人打電話黎,,傾左陣,,考日文@@" 估唔到我會識打日文呢@@!!? 我係咪好醒呢,,kaka*

[実は日本語で日記のまた何の面白い〓を打って、,最低限度だ知っている流し目で見る果実d人知っていて私結ぶ着く言う締めるメェメェ、,内心を字の中で収集する...]

今日約左呀媽1齊去行街,,12點去左食lunch,,之後就搭車出荃灣..上到車同呀媽1齊係到睇返d貼紙相,,好多回憶..

1睇就睇到落車,,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-14 11:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 12 日  星期四

晴天

End of EXAM!!

好開心呀!!>v<" 終於考晒試喇,,呢幾十日好難捱呀!! 但係都捱過左嚕^^" 我發覺原來我已經有n耐冇打日記..

而家講返呢個星期發生既難忘野先..成個 星期係咁溫書..溫到頭都爆埋..不過今次真係已經好乖乖咁坐定定溫..

咁乖都係要多得有人支持住我,,好多謝你地呀>v<" 仲有mo2你成日打電話黎同我鬥快溫書,, 你比好大既推動力我呀!!

因為我係唔輸得架.. 所以我先咁......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-13 09:47 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 6 日  星期五

晴天

FD TEST 愉快

今日又再好早就起身溫書,,支力死我,,返到學校同momo溫maths,,之後就考maths嚕,,Au sir黎監堂..

成份有1題唔識,,就係fractorize既第2題,,我始終最差都係fractorize.. 對今次maths既考試好有信心合格>v<"

小息係到同momo&carmen溫pth,,haha*,,咁都溫=v=" 黃sc監考,,同pth講早晨,,仲話覺得份pth難@@,,笑死..

......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-06 02:50 PM    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 3 日  星期二

晴天

考試第1日

1返到去就見到momo同carmen黎2c同我1齊溫書呀,,問下問題,,問到好好笑..

比返上次我地4個影果張貼紙相maggie,,有人望住啵@@"

梁mayble監考,,同我地講新年快樂= ="哈哈..份chis都唔算難既,,不過都有野唔識,,個李元昊= ="

明明朝早同momo佢地溫果陣都問過啦,,唔通我聽錯!! 其實李昊天咪仲好聽,,幫佢改名=v="

考完1科之後過左去搵carmen,,到佢比沈沈......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-04 01:22 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 1 日  星期日

晴天

2006!! 愉快

06年既第1日,,同平時差唔多時間起身,,起左又係still同平時咁溫書..

跟住又開左陣電腦做個每日1篇,,唔知發生咩事,,上每日1篇個網上到但係又登入唔到,,隔左陣比我登入到又做唔到,,

比我做到但係又load唔到,,最後用左好耐先搞掂,,好玩野呀個每日1篇,,玩到我死死下..= =!!

之後無聊去左"賴依"個xanga,,見到個msn就順手add左,,之後佢會震我,,不過佢都係好似以前咁,,1d都......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-01 11:19 PM    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 31 日  星期六

晴天

除夕倒數 愉快

時間過得真係快,,咁就過左1年喇,,咁快今日就已經係2005既最後1日嚕><"

夜晚開住電腦玩倒數,,11點幾果陣幾忙下,,係咁狂開左勁多個視窗出黎,,諗住1到12點正就留言,,kaka*

carmen好勁呀,,打左個"05年大事回顧",,睇返以前發生既野真係覺得好有回憶同埋好搞笑..

原來我地以前係咁愛社,,竟然咩社活動都去玩埋1份,,drama既無聊學生妹1job,,唔識打排球,,都要出埋打社......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-01 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 30 日  星期五

晴天

溫書溫書溫書

呢幾日好辛苦呀,,溫書溫到我頭都暈埋,,晏畫玩左陣電腦relex下,,

同sam wong icq,,好搞笑呀我= =,,9唔答8咁,,睇黎我溫書真係溫到傻左- -!!

都係唔敢玩咁多電腦,,溫書要緊><" 無論點都要堅持落去><!!

估唔到呀妹[小學同學]竟然會搵到我個日記,,勁!! 我of coz記得你架!! 我記性好好架=v="

仲估唔到識整閃字添啵,,又整得幾令,,thx晒呀>v&l......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-30 07:11 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 28 日  星期三

晴天

努力溫書 愉快

就黎考試喇,,我要努力溫書>v<",,今次我既目標係要入到全級80名><!! 加油努力呀大家>v<"

好期待快d考完試呀,,考完之後就唔洗煩喇,,kaka* 比心機,,仲有15日><"

*PS.  <<Tammy送比我架,,好 ,,好鍾意呀,,thx!!>v<"

刊登時間︰2005-12-28 06:17 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 27 日  星期二

晴天

學會珍惜 驚訝

嗚嗚,,我本maths book2唔見左呀><",,點算好呀,,有冇人見過呀><??

今朝carmen佢地班返去,,kwok sir幫佢地補maths同埋Sci,,

我又順便返學校去locker搵下我本bk2,,呢個已經係我最後既1個希望黎架喇><"

momo同carmen陪我上2樓開locker,,點知冇bk2呀><!! Sci書2A既就有本..唉,,冇晒希望喇><"

跟......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-27 06:49 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed