2006 年 2 月 6 日  星期一

晴天

N支力!! 不安

基於琴日玩到太瘋癲,,今朝起身周身酸痛,,特別係隻腳..琴日同班表兄弟妹去左龍古灘BBQ,,之後搵佢地笨陪我練跑=v="

跑左2000米到啦,,大約10分鐘,,今次我死頂冇停過呀!! 仲贏埋表哥,,仲話叫我向你學習,,我夠氣過你呀wakaka*=]

跑完又去行上山頂,,上完山頂仲要過埋隔黎山,,落完山又話上多次,,行左百幾級,,d路斜到好似camp行墳場咁,,通山走..

行左幾粒鐘返到BBQ場又同佢地係到玩捉e因果d好無聊好無聊既遊戲,,成個晏畫冇停過,,話黎BBQ但係食得幾粒野就算..

所以琴日返到黎都冇打日記嚕.. 今日唔支力都假..死,,行步路隻腳都痛,,連笑都會肚痛= =" 10大"皓形"..

出門口之前收到呀媽既喜訊,,好在返到黎姐!! 唔該晒呀媽,,*=] 早會前2A成班D人個個都好勤力咁做緊功課,,

同小蔚落左去先..好野!!就黎書展啦,,正正!! 鄭梓靈等我呀,,ka*=] 中文堂默書,,應該冇錯掛@@"

CL堂整flash,,都睇唔到個screen,,靠晒呀豬>v<" maths,,慘慘..教d野雖然唔難,,但係最慘就係我睇唔到個board= =",,

唉唉!! 都唔明點解咁多人話想睇我帶眼鏡@@" 想笑定我><.. 小息幫呀mo周圍搵報紙做功課,,同呀mo同流合污添= ="

GEOG,,聽書悶到死..悶到差D"洽"著..ORAL堂,,果然呢堂同平時上果D英文既MR TSANG完全2個人咁@@"

終於LUNCH,,真係好唔多想起身敬禮,,痛..><" 英文講ENG-CLASS,,好野呀!! 咁快就有5張"Q PON"XD..之後講COMP,,哈2*

得C+,,欣欣好勁呀!! B+呀>v<" CHIS堂,,PAUL LAM果1句"心已死"(其實係佢支筆冇芯= =")嚇死我地@@"

跟住又無啦啦講埋黎我到= =" 跟住跟住,,欣欣嬲嬲><" 不過應該係玩下架姐,,欣欣唔會咁小氣既><"

PTH讀詩,,好有感情D人讀到..FUNNY*=] 放左學落去搵MISS TONG寫試音PARTER名,,點知佢又冇返= =" 明天請早..

跟住同呀媽AND呀MO上左LIBRARY借還書,,正!! 比我借到本"靈魂之湖"XD..之後落CANTEEN到HEA左陣,,5點鐘走人..

行行下果陣笑死我,,呀MO同我講左D江湖既野,,想串我,,比我玩返轉頭,,呀MO自打咀BA,,哈2*

呵2*呀MO有痛腳在我手嚕!! 呀媽又想知我地笑咩,,諗住爆出黎@@"呀MO係咁尖叫唔比我講,,勁好笑呀!!

搞左好耐,係條街到係咁比人望住我地發晒癩咁!! 呀MO同呀媽仲搞到每人趺左2次書,,笑到我肚痛喇!!KA*=]

搞左好耐最後都重演返1次我同呀MO D對白比呀媽聽,,3個笑到傻左XDXD.. 跟住又同呀MO行左陣,,

同呀MO交換書包"咩",,重死左X_X..好好笑呀今日同呀MO,,玩到癩癩得得,,難忘難忘!!^^" 不過笑到我好鬼肚痛XD..

夜晚同SOMEONE傾電話,,怪怪地=.=" 竟說我帶左眼鏡就會..><" CUT左線之後做HE,,做左好耐好想放棄,,

都係問下人係咪真係聽日交!! KIKO話下堂NEEDLE WORK先交=X=" 跟住玩電腦嚕!!ICQ終於熱鬧返KEKE,,^^"

*PS.聽日就調位啦,,希望可以調返個好位>V<" 想同返欣欣,,PAUL LAM,,DEREK佢地坐*=]

而家覺得自己好NEED副眼鏡,,近視真係好唔方便><" 周身痛,,希望聽日PE唔好又要我跑,,腳仔軟XD..=V="

刊登時間︰2006-02-06 11:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 2 月 4 日  星期六

晴天

驗眼+配眼鏡 開心

今日"人日"呀,,生日快樂呀大家*=].. 返choir,,估唔到今朝凍左咁多,,唔記得著褸添><"

好驚呀,,choir試音1日1日逼近喇><" 今年有冇得去唱3月果d校際音樂節就睇11號既試音喇><..

好希望好希望入到圍呀,,真係真係好想出去比賽呀><!! 但係百幾個人入面要out成半人,,得60個可以出去比賽..

真係好擔心入唔到呀><" 機會好似好渺茫咁,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-02-04 11:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 2 月 3 日  星期五

晴天

拜年 驚訝

今日先第1日係hk拜年,,10點幾出左去,,搭車果陣訓著左z_z,,坐我隔黎果個人部w800i 1有電話黎,,就嘈醒左@@"

真係好大聲呀!! 成部車d人都好似比佢嘈醒晒咁,,個個都望住佢= =" w800i好勁,,竟然可以大聲到咁樣=0=...

去左表妹屋企,,1入屋就有2隻狗仔同我玩,,哈2*,,抱住佢地2隻野玩電腦,,玩到我好熱= =" 玩呀表妹隻game,,[彈水啊給]..

幾好玩,,但係好難玩......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-02-03 10:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 2 月 2 日  星期四

晴天

轟炸機 愉快

今日係咁做本數學野,,計數計到死><" 死啦,,仲有咁多咁多咁多功課未做,,點算好呀><"

晏畫同呀媽and呀mo玩電話,,我係到試用我部電話駁3line同佢地傾,,試試下駁到啵@@"

跟住又再駁埋去佢地d屋企電話同手提,,原來可以駁咁多條line@@",,係咁係到玩野..

又用屋企電話講,,又用手提講,,d聲好搞笑,,好似有回音咁,,呀媽稱呢d做"轟炸機",,笑死喇=v=!!

跟住呀媽話......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-02-02 10:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 2 月 1 日  星期三

晴天

大細佬 愉快

今日約好左呀媒同啤梨11點去學校library,,8點幾起左身.. 到左11點打比呀媽,,點知佢仲未起身= ="

之後同啤梨等左佢1陣就行去學校,,行果陣無啦啦認左呀媽隻有頭無尾既狗公仔做舅父@@",,haha*

跟住上去library,,又見到我幅"名畫"喇,,哈2*=] 上到library見到3E果個啵,,keke*啤梨..= =+

諗住借英文書做book report,,點知話唔比借,,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-02-01 11:01 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 31 日  星期二

晴天

支力 不安

原來我已經有成n日冇打日記- -!! 好支力呀今日,,過關勁多人,,迫到我死死下,,迫足幾粒鐘><!!

有d人好奸呀,,又唔排隊又要打尖玩喎.. 終於等到5日可以返黎hk.. 好掛住hk呀,,同埋好多好多人><"

1到就諗住第1時間打比呀媽佢啦,,點知電話冇電!! 激死左x_x.. 成2點先去食lunch.. 返到屋企就開電腦chat ICQ..

得幾丁人,,冇得chat,,唯一值得開心就......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-31 09:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 20 日  星期五

晴天

欣賞你 愉快

嗚,,琴日打好左篇日記先黎不回報,,激死喇><" 今朝返學落雨喎,,濕左d..行到差唔多返到果陣見到深圳豬,,

佢"姐"埋我thx>v<!! 返到去設計左2個surprise,,kaka* 好野,,落雨唔洗落去集隊!! 上bio lab玩磁石@@"

落返去上英文,,唔知佢發現左未呢,,hehe* 竟然今堂要用英文書bk2,,全班得2個有帶,,其餘既全部記名,,咁就1次><"

屈機既......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-20 10:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 18 日  星期三

晴天

無聊講座 鬱悶

好野,,梨梨之家又多個成員喇,,叫咇梨2號呀=v=" 怪怪地,,估唔到momo竟然鍾意呢個多過鍾意叫ying梨= ="

我今日又諗多左個名呀,,不如叫啤梨啦>v<!! 又係水果黎架,,哈哈* 諗諗佢先啦mo妹,,kaka*

英文堂終於派埋最後1份嚕,,reading呢份都ok既,,有42.5分^^!! PE堂,,玩跳高- -" 唔識跳呀!! 跳遠就話識姐,,跳高=.="

小息放遲左嚕,,跟住好快又......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-18 10:38 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 16 日  星期一

晴天

派卷 不安

今朝起身好大件事,,生左粒暗蒼呀,,嗚><" 魚,,早唔有遲唔有而家先黎有架><" 搞到遲左出門口..

估唔到今朝返學咁岩撞到呀媽啵,,有緣@@" 返到去就見到張紙,,miss chow比我既@@" 乜今日交謄文咩@@??

好多人問我添..跟住落左去搵miss chow問個明白,,kaka* 上去改返tmr@@" 早會完第1堂上hist..派卷呀><"

今次得82分咋,,tanya仲......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-18 09:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 15 日  星期日

晴天

緣份由天注定?? 滿足

今朝晨早流流就比人叫醒起身同d親戚去飲茶,,我係對飲茶極冇引,,1年都去唔多5次,,飲成幾粒鐘..好悶= ="

跟住成大班人上晒黎我屋企打牌,,嘈死=.=" 想玩電腦又冇得玩,,比d表弟妹玩晒,,所以話有兄弟姐妹幾麻煩..

有得我玩都唔敢玩,,費事佢地睇住我玩電腦,,最唔鍾意比人睇到我玩電腦做d咩架喇,,冇d私"忍",,索性唔玩..

我就悶到癩,,同表姐傾下計,,講下f3揀科d野,,佢自己以為就讀文,,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-01-15 10:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed