|
| 2006 年 2 月 6 日 星期一 |

|
|
N支力!!  |
|
基於琴日玩到太瘋癲,,今朝起身周身酸痛,,特別係隻腳..琴日同班表兄弟妹去左龍古灘BBQ,,之後搵佢地笨陪我練跑=v="
跑左2000米到啦,,大約10分鐘,,今次我死頂冇停過呀!! 仲贏埋表哥,,仲話叫我向你學習,,我夠氣過你呀wakaka*=]
跑完又去行上山頂,,上完山頂仲要過埋隔黎山,,落完山又話上多次,,行左百幾級,,d路斜到好似camp行墳場咁,,通山走..
行左幾粒鐘返到BBQ場又同佢地係到玩捉e因果d好無聊好無聊既遊戲,,成個晏畫冇停過,,話黎BBQ但係食得幾粒野就算..
所以琴日返到黎都冇打日記嚕.. 今日唔支力都假..死,,行步路隻腳都痛,,連笑都會肚痛= =" 10大"皓形"..
出門口之前收到呀媽既喜訊,,好在返到黎姐!! 唔該晒呀媽,,*=] 早會前2A成班D人個個都好勤力咁做緊功課,,
同小蔚落左去先..好野!!就黎書展啦,,正正!! 鄭梓靈等我呀,,ka*=] 中文堂默書,,應該冇錯掛@@"
CL堂整flash,,都睇唔到個screen,,靠晒呀豬>v<" maths,,慘慘..教d野雖然唔難,,但係最慘就係我睇唔到個board= =",,
唉唉!! 都唔明點解咁多人話想睇我帶眼鏡@@" 想笑定我><.. 小息幫呀mo周圍搵報紙做功課,,同呀mo同流合污添= ="
GEOG,,聽書悶到死..悶到差D"洽"著..ORAL堂,,果然呢堂同平時上果D英文既MR TSANG完全2個人咁@@"
終於LUNCH,,真係好唔多想起身敬禮,,痛..><" 英文講ENG-CLASS,,好野呀!! 咁快就有5張"Q PON"XD..之後講COMP,,哈2*
得C+,,欣欣好勁呀!! B+呀>v<" CHIS堂,,PAUL LAM果1句"心已死"(其實係佢支筆冇芯= =")嚇死我地@@"
跟住又無啦啦講埋黎我到= =" 跟住跟住,,欣欣嬲嬲><" 不過應該係玩下架姐,,欣欣唔會咁小氣既><"
PTH讀詩,,好有感情D人讀到..FUNNY*=] 放左學落去搵MISS TONG寫試音PARTER名,,點知佢又冇返= =" 明天請早..
跟住同呀媽AND呀MO上左LIBRARY借還書,,正!! 比我借到本"靈魂之湖"XD..之後落CANTEEN到HEA左陣,,5點鐘走人..
行行下果陣笑死我,,呀MO同我講左D江湖既野,,想串我,,比我玩返轉頭,,呀MO自打咀BA,,哈2*
呵2*呀MO有痛腳在我手嚕!! 呀媽又想知我地笑咩,,諗住爆出黎@@"呀MO係咁尖叫唔比我講,,勁好笑呀!!
搞左好耐,係條街到係咁比人望住我地發晒癩咁!! 呀MO同呀媽仲搞到每人趺左2次書,,笑到我肚痛喇!!KA*=]
搞左好耐最後都重演返1次我同呀MO D對白比呀媽聽,,3個笑到傻左XDXD.. 跟住又同呀MO行左陣,,
同呀MO交換書包"咩",,重死左X_X..好好笑呀今日同呀MO,,玩到癩癩得得,,難忘難忘!!^^" 不過笑到我好鬼肚痛XD..
夜晚同SOMEONE傾電話,,怪怪地=.=" 竟說我帶左眼鏡就會..><" CUT左線之後做HE,,做左好耐好想放棄,,
都係問下人係咪真係聽日交!! KIKO話下堂NEEDLE WORK先交=X=" 跟住玩電腦嚕!!ICQ終於熱鬧返KEKE,,^^"
*PS.聽日就調位啦,,希望可以調返個好位>V<" 想同返欣欣,,PAUL LAM,,DEREK佢地坐*=]
而家覺得自己好NEED副眼鏡,,近視真係好唔方便><" 周身痛,,希望聽日PE唔好又要我跑,,腳仔軟XD..=V="
|
|
刊登時間︰2006-02-06 11:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 2 月 4 日 星期六 |

|
|
驗眼+配眼鏡  |
|
今日"人日"呀,,生日快樂呀大家*=].. 返choir,,估唔到今朝凍左咁多,,唔記得著褸添><" 好驚呀,,choir試音1日1日逼近喇><" 今年有冇得去唱3月果d校際音樂節就睇11號既試音喇><.. 好希望好希望入到圍呀,,真係真係好想出去比賽呀><!! 但係百幾個人入面要out成半人,,得60個可以出去比賽.. 真係好擔心入唔到呀><" 機會好似好渺茫咁,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-04 11:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 |

|
|
拜年  |
|
今日先第1日係hk拜年,,10點幾出左去,,搭車果陣訓著左z_z,,坐我隔黎果個人部w800i 1有電話黎,,就嘈醒左@@" 真係好大聲呀!! 成部車d人都好似比佢嘈醒晒咁,,個個都望住佢= =" w800i好勁,,竟然可以大聲到咁樣=0=... 去左表妹屋企,,1入屋就有2隻狗仔同我玩,,哈2*,,抱住佢地2隻野玩電腦,,玩到我好熱= =" 玩呀表妹隻game,,[彈水啊給].. 幾好玩,,但係好難玩......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-03 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 2 日 星期四 |

|
|
轟炸機  |
|
今日係咁做本數學野,,計數計到死><" 死啦,,仲有咁多咁多咁多功課未做,,點算好呀><" 晏畫同呀媽and呀mo玩電話,,我係到試用我部電話駁3line同佢地傾,,試試下駁到啵@@" 跟住又再駁埋去佢地d屋企電話同手提,,原來可以駁咁多條line@@",,係咁係到玩野.. 又用屋企電話講,,又用手提講,,d聲好搞笑,,好似有回音咁,,呀媽稱呢d做"轟炸機",,笑死喇=v=!! 跟住呀媽話......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-02 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 1 日 星期三 |

|
|
大細佬  |
|
今日約好左呀媒同啤梨11點去學校library,,8點幾起左身.. 到左11點打比呀媽,,點知佢仲未起身= =" 之後同啤梨等左佢1陣就行去學校,,行果陣無啦啦認左呀媽隻有頭無尾既狗公仔做舅父@@",,haha* 跟住上去library,,又見到我幅"名畫"喇,,哈2*=] 上到library見到3E果個啵,,keke*啤梨..= =+ 諗住借英文書做book report,,點知話唔比借,,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-01 11:01 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 31 日 星期二 |

|
|
支力  |
|
原來我已經有成n日冇打日記- -!! 好支力呀今日,,過關勁多人,,迫到我死死下,,迫足幾粒鐘><!! 有d人好奸呀,,又唔排隊又要打尖玩喎.. 終於等到5日可以返黎hk.. 好掛住hk呀,,同埋好多好多人><" 1到就諗住第1時間打比呀媽佢啦,,點知電話冇電!! 激死左x_x.. 成2點先去食lunch.. 返到屋企就開電腦chat ICQ.. 得幾丁人,,冇得chat,,唯一值得開心就......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-01-31 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 20 日 星期五 |

|
|
欣賞你  |
|
嗚,,琴日打好左篇日記先黎不回報,,激死喇><" 今朝返學落雨喎,,濕左d..行到差唔多返到果陣見到深圳豬,, 佢"姐"埋我thx>v<!! 返到去設計左2個surprise,,kaka* 好野,,落雨唔洗落去集隊!! 上bio lab玩磁石@@" 落返去上英文,,唔知佢發現左未呢,,hehe* 竟然今堂要用英文書bk2,,全班得2個有帶,,其餘既全部記名,,咁就1次><" 屈機既......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-01-20 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 18 日 星期三 |

|
|
無聊講座  |
|
好野,,梨梨之家又多個成員喇,,叫咇梨2號呀=v=" 怪怪地,,估唔到momo竟然鍾意呢個多過鍾意叫ying梨= =" 我今日又諗多左個名呀,,不如叫啤梨啦>v<!! 又係水果黎架,,哈哈* 諗諗佢先啦mo妹,,kaka* 英文堂終於派埋最後1份嚕,,reading呢份都ok既,,有42.5分^^!! PE堂,,玩跳高- -" 唔識跳呀!! 跳遠就話識姐,,跳高=.=" 小息放遲左嚕,,跟住好快又......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-01-18 10:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 16 日 星期一 |

|
|
派卷  |
|
今朝起身好大件事,,生左粒暗蒼呀,,嗚><" 魚,,早唔有遲唔有而家先黎有架><" 搞到遲左出門口.. 估唔到今朝返學咁岩撞到呀媽啵,,有緣@@" 返到去就見到張紙,,miss chow比我既@@" 乜今日交謄文咩@@?? 好多人問我添..跟住落左去搵miss chow問個明白,,kaka* 上去改返tmr@@" 早會完第1堂上hist..派卷呀><" 今次得82分咋,,tanya仲......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-01-18 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 15 日 星期日 |

|
|
緣份由天注定??  |
|
今朝晨早流流就比人叫醒起身同d親戚去飲茶,,我係對飲茶極冇引,,1年都去唔多5次,,飲成幾粒鐘..好悶= =" 跟住成大班人上晒黎我屋企打牌,,嘈死=.=" 想玩電腦又冇得玩,,比d表弟妹玩晒,,所以話有兄弟姐妹幾麻煩.. 有得我玩都唔敢玩,,費事佢地睇住我玩電腦,,最唔鍾意比人睇到我玩電腦做d咩架喇,,冇d私"忍",,索性唔玩.. 我就悶到癩,,同表姐傾下計,,講下f3揀科d野,,佢自己以為就讀文,,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-01-15 10:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|