|
| 2005 年 11 月 17 日 星期四 |

|
|
緊張!!  |
|
今朝返學果陣覺得凍左好多,,d風吹到我個頭都亂埋- -"
返到去見到成個f2得返2班,,好寂寞,,親愛的carmen唔知而家做緊咩呢><" 好miss你!!
入到課室,,收hw,,跟住仲有人問我呢個數學白痴抄hw,,哈哈..錯晒唔好話我呀=.="
真係慘,,d 中文hw多到咁既樣,,個位又好似唔夠地方放野,,好彩有欣欣幫我放晒佢隔黎,,
kiko仲幫我手點簿,,真係唔該晒你地呀>v<"
第1堂hist堂,,要角色扮演,,我地做teacher,,低等人士-.-" 跟住係書到是但搵左7句句子,,1人講1句,,enough=v="
我最尾講,,超easy既1句,,kaka..tabya咁都話well done-v-" hee*
2堂maths,,教左好多好多野,,呢個ch咁就完喇,,有明有唔明-.-"
上上下堂果陣,,pkl係後面唔知笑咩,,原來又講緊f1果陣果個名,,之後同欣欣講呢個花名既由來=.="
之後欣欣拎塊鏡照後面,,哈哈,,咁都照到=v="
之後佢問呀26號拎黎照返我地-.-" 比mr lam發現左!! 呵...同欣欣係到笑-v-"
放小息,,點好左d作文,,等埋呀豬果份拎左落去..
IS堂,,做experiment,,咁就唔記得左我地要dict啦,,kaka>v<"
個experiment,,我地係老師張檯到做,,幾好玩,,2塊鏡都睇到,,算係幾成功>v<"
呢個時候,,pkl無啦啦行左埋黎,,唉,,又係如此,,!!
之後整好晒熄晒d野,,au sir行埋黎問我地做成點,,我地話2塊都睇到,,佢竟然好驚訝=.="
叫我地試1次比佢睇,,哈哈!! 好啦!! hee* 問你服未- -"
之後講佢做眼手術,,講得好恐怖,,死啦,,好唔想近視呀><"
lunch返黎,,點簿!! 唉,,好多,,又大份,,如果呢個時候有carmen係到就好喇,,T^T
上英文,,睇人地[rehaeXXX],,咁快唔記得左點串添=.="
幾好睇,,FUNNY^^" 不過都仲係未明第2個講緊d咩姐- -"
之後教下書,,做張quiz,,第1張,,唔識做啵,,得2題咋=.="?? 哈哈..咁快就做完啦=v="
之後又黎多張,,好難做呀今次,,得26/38分=.=" 欣欣仲懊過我,,得13分!! poor><"
中文堂,,係咁做ws,,之後要做書,,我就係到點簿..好彩miss chow冇話我姐^^"
放學,,要choir,,好驚遲到><" 但係又未點好d野,,好無助..d人走晒..
之後點晒之後,,呀豬上返返黎話,,唔洗choir,,好野,,唔洗怕遲到喇!!=v="
跟住kiko幫我手拎dict簿落去,,之後1齊走人,,傾下計,,開心^^"
返到屋企,,收到carmen電話@@!! 好驚訝!! 佢唔係camp緊架咩,,原來佢係camp到整親隻腳指呀><"
玩得4個鐘,,就發生左d咁既事,,死啦,,而家好驚添><" 佢琴晚仲入左醫院添呀,,屋企人入大嶼山同佢出camp,,好慘><"
之後佢都勁唔開心呀,,佢話想返去玩,,但係整到而家咁,,點可以啵,,都係多d休息,,小心d呀><"
跟住佢同我講camp到佢玩左d野,,話要dance,,男女跳@@" 點算好><.. 之後佢講到d教練超變態!!
係咁鬧佢地班,,因為輸左,,><" 仲有好多女仔喊添呀,,我唔想咁樣呀><"
d教練罰人得勁得人驚,,搵水射人,,唔怪得要帶咁多衫,,成班唔合作,,就係野跑..
為班打氣,,唔夠大聲又要係咁話!! 唔怪得要帶咁多喉糖啦,,原來如此的><"
我地班唔可以輸架!! 大家記住要合作d呀>v<" 好緊張呀,,聽日就要去camp啦><!!
好驚..呢3日會捱唔住__

之後發覺部機整返好左,,塊死人低板壞左,,要用成800幾蚊去整返佢,,好彩唔係我出錢- -"
開機玩,,點知咩都冇晒=.=" 得d小畫家係到- -" 之後上網dl返個icq返黎,,最重要呢樣野><"
跟住玩icq啦,,好低死><" 冇晒d history!! 嗚嗚..T^T..好unhappy..
之後邊打日記邊同人icq,,唔知點解,,又好開心開心呀>v<"

*PS. 聽日就要camp啦,,我咩都未準備好啵,,又未汁野-.-" 因為成晚掛住玩電腦囉..hee*
pkl仲send左好多歌黎比我,,thx..=v="
打埋今日日記,,有排先可以打返架喇><" 呢幾日實會好難捱..
|
|
刊登時間︰2005-11-18 10:50 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 16 日 星期三 |

|
|
死機!!  |
|
部機壞左呀!! 好唔開心,,冇得開電腦><" 好想玩icq.. 
之後同kiko傾電話,,傾左成粒鐘.. 你好慘呀..>< 不過,,都係慢慢黎啦^^" 過多2日就要去camp啦,,傾下camp d野.. 原來搵朋友傾下心事,,個心會好舒服架>v<" 
之後夜晚做hw,,做文作左好耐><"" 邊睇呀旺邊作>v<" *PS.激死我喇,,竟然早唔壞,,遲唔壞,,等我最想玩電腦既時候先黎壞......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-17 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 15 日 星期二 |

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2005-11-15 10:53 PM |
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |

|
|
調位  |
|
唉,,好唔開心呀!! 仲未搵返條locker鎖匙呀><" 睇黎都係搵唔返架喇.. 次次見到pinky都覺得好對佢唔住咁><"我都唔想咁架,,整唔見左你比我既apple喇,,唔好嬲我呀..><" 落去條隊果陣見到d人係到睇緊個english channel,,好似話要quiz添,,我冇睇到呀><" 好好笑呀,,有班f2既上年宣傳,,講得都幾好..幾fun.. 第1堂IS.,,好彩下堂......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-15 10:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 13 日 星期日 |

|
|
煩煩煩  |
|
今日又玩左成朝電腦,,搵到好多新字體,,正>v<" 跟住回埋信比momo,,我今次好叻呀!! 寫左5板紙,,你要細心d睇呀>v<" 之後再用電腦打左封信,,寄比n年冇回既小學同學,,好對不起><"" 我就位就得好掂呀!! 打完之後,,print左落張信紙到,,個位fit晒^^" 砲完1輪電腦發覺我d功課係仲未開始- -" 跟住問始做&溫默書.. d功課堆積如山,,堆到今時今刻先急住做,,好......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-15 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 12 日 星期六 |

|
|
行街  |
|
今日係玩玩玩,,玩電腦,,玩左成個早上,,咩功課都冇郁過!!- -" 今朝pinky比左佢個新diary我睇呀,,令令>v<" 佢都係用
呀!! ^^* 晏晝同carmen一齊去市中心行街買野,,去到周圍睇野,,睇衫&褲..但行左好耐都睇唔岩,, 去左[許留山],,我仲以為係讀[山留許]添= =" 買左2個[芒椰蘆薈爽]!! 好好味呀>v<" carmen果然冇介紹錯^^" hee* 1路行......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-13 11:45 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |

|
|
開心的1天  |
|
今日返到去,,婷佢仲未print野,,又未整個soft copy!! 有冇搞錯,,我之前都問過你架啦!! 問你要唔要我幫你手print野,,同埋幫你整埋個soft copy..你話唔洗!! 你話你有printer同埋你會燒埋隻碟佢!! that's fine!! 咁到最後呢? 又咩都冇整,,你仲寧願叫第組既人幫你print,,都唔洗我幫下你手,,right? 直到而家十萬火急既時候,,你黎搵我幫你手!?......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-12 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 10 日 星期四 |

|
|
肚痛  |
|
1起身,,肚痛,,1陣陣既,,唔知咩事!! 返到去,,又同carmen1齊,,之後班主任堂,,收money,,好快收完,, 第1堂上英文,,聽listening,,easy>v<" 之後上PE堂,, 仲以為今日要running test添!! 原來唔洗喇!! 好開心呀^^!! 今堂第1次去體育館上,,>v<" 打排球!! 好開心呀,,同momo&carmen1齊打,,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-12 12:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |

|
|
搞錯  |
|
今日又English Specking Days喇!! 返到去見到m榮係到讀緊個promise,,我又拎黎背下先.. 跟住carmen過左黎搵我,,佢著錯左PE衫呀!! 真係慘,,可憐..小心perfect><!! 
差唔多落去集隊果陣,,carmen話有人指住我地呢邊,,有人講緊我地,,係咩- -? 我竟然冇為意添!! 唔通講緊我地話壞@@" 好奇心勁高既carmen,,我相信你實會追查......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2005-11-11 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |

|
|
苦  |
|
今日把聲即刻沙晒!! 返到學校,,同kitkit & kiko講野要用手語-.-"

呢排同kiko fd左,,雖然講唔到野,,但都經常傳紙仔=v=" maths堂果陣,,成堂都超嘈!! mr lam仲話有好多老師投訴我地添呀!! 小息,,過左2A,,點知無啦啦比沈沈蚊辮!! 乜呢排好[興]咩!! 個個都係咁><" 煩!! *PS.好辛苦呀今日!! 我要快D好返呀><"
|
|
刊登時間︰2005-11-11 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|