2005 年 12 月 23 日  星期五

晴天

只想愛你 開心

今日又要返去choir嚕,,今次冇遲到呀我,,仲好on time添呀^^"

仲以為今日miss tong會同我地唱聽日表演果d聖誕歌添,,點知佢同我地練3月比賽既歌,,死啦!!

3月真係好快就到架咋,,放完新年假先得返1個月,,果個月仲唔係會日日練,,但係我地1首比賽歌都未練好過..

仲要有成幾首添啵,,加上今年miss tong又同我地join左under18歲果組,,好驚驚呀,,今日學果首歌好難呀><"

又要不停咁轉調轉調轉調,,又好鬼死高音,,d拍子又煩,,唱死人><"

放choir果陣,,小蔚同我講左d野關於某女仔架@@" 不過我絕對唔會因為某女仔而就咁放棄佢!!><" 係絕對唔會!!

返左屋企記返起今日會停電,,於是珍惜而家既1分1秒玩電腦,,hehe*

點知係咁玩呀玩,,玩到晏畫成5點,,6點都冇停過電,,玩野呀= =!!?? 好彩我成個晏畫都係到玩,,冇訓到覺=v="

跟住到左夜晚又會佢傾icq,,^^ 原來佢平時會成日上我日記架,,仲會邊聽住我日記既歌架,,hehe*,,好開心呀^^"

唔怪得之我日記有咁高人氣啦,,kaka* 今日轉左個背景,,黑色,,幾好feel,,kaka=v="

仲轉埋隻歌,,[只想愛你],,好好聽呀,,不過都係多得人地介紹呢隻歌比我,,先知好聽>v<"

今日有人問我點解會love佢,,乜呢d野都有得解既咩,,hehe*

*PS.

刊登時間︰2005-12-25 11:16 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 22 日  星期四

晴天

X'mas party 愉快

今日學校x'mas party呀,,便服日>v<" 今朝又再遲左起身,,返去果陣咁岩見到kitkit,,派左第1張聖誕卡..kaka*

返到上課室都幾晏嚕,,派聖誕卡,,琴晚明明同自己講好左要親手比佢架嘛,,點解我又唔夠膽,,最後都係要人幫我比佢><"

好失敗呀我!! dd野都做唔到><" hehe*,,見到佢同我講多謝,,^^" 跟住收到好多張聖誕卡呀,,開心開心>v<"

落左......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-25 01:41 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 21 日  星期三

晴天

BBQ 愉快

朝早有人係到傳張music分紙,,見到自己singing好似19分,,即刻冇晒心機,,19分!!?><""

連momo還返比我既pth書,,我都飛左佢落地下,,好希望係我睇錯...

早會返到黎,,睇多次張分紙,,事實擺在眼前,,的確係得19分,,我唱歌仲低分過佢呀,,差過好多好多人,,嗚嗚><"

心情已經趺到落谷底,,係呢個時候仲要有人係到串我低分,,22分全班最高,,都唔洗咁樣hurt我嘛......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-23 10:09 PM    [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 17 日  星期六

晴天

遲大到 感動

今朝原本諗住7點幾埋起身返choir架,,但係1醒望下個鐘已經8:30,,嘩嘩嘩,,遲晒大到喇,,><""

跟住用左10分鐘刷牙,,洗臉+換衫,,之後就1枝箭咁跑左返學校,,係門口到咁岩見到katy@@"

佢同我1樣遲到呀><" 跟住同佢1齊上去music room,,個個都齊齊企晒係到,,係我同katy遲到><"

miss tong好果咁鬧我同katy,,><"&wsp......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-17 11:17 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 16 日  星期五

晴天

冇耐力

今朝返到去,,開完個locker之後出左去課室,,欣欣好似係到x緊咁,,kitkit唱歌比佢聽,,哄返佢開心@@"

我又去聽下=v=",,又幾好聽啵.. 跟住我又加入埋,,kaka*

英文堂,,又考oral,,今次好快就中左我= =",,不過今堂未到我=v=" 等今日放學先考..

PE堂,,跑圈先,,又話跑2個圈既,,我跑左4個添= =" 之後做體適能,,唉= =" 跟住出去9分鐘耐力跑,,好凍!!

今次......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-17 09:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 15 日  星期四

晴天

lucky 開心

今朝返到去,,都幾忙下,,係咁做geog.,,都唔識做既><" 算啦,,我都係放棄,,唔做住= ="

班主任堂傾x'mas party d野,,今年可以加時,,去到1點,,kaka* 之後傾21號搞BBQ,,燦燦都同我地1齊去,,好野^^"

不過21號,,我實好遲先黎到,,choir要表演,,同orchestra@@" 好緊張,,練都未練好,,仲未識背d歌呀,,= ="

果日cyc又有party,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-16 10:47 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 13 日  星期二

晴天

camp相 愉快

今日佢燒左camp d相比我,,thx呀>3<" ,,有成256張相呀,,post幾張大合照大家睇下啦,,kaka*

*PS.好懷念個camp,,^^"

刊登時間︰2005-12-15 09:52 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 11 日  星期日

晴天

hehe* 開心

多謝晒carmen既提點,,收集到佢好詳細既分析,,而家終於明喇>v<",,thx晒你呀carmen,,低鍚>3<"

仲等我搞錯左添,,咁等我做多次琴日果d questions,,改改先,,hehe*

愛 / 喜歡 / 鍾意 / 好感 的分別

  - 只會得一個 , 他能使你全心奉獻 , 而且 , 他的地......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-11 01:49 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 10 日  星期六

晴天

百問百答 愉快

星期六,,見無聊,,我又玩下先,,kaka*

**經修改!!

1) 現在幾點:13:25
2) 你的全名:秘密@x@",,不過識我既都知啦,,唔算係咩秘密=.="
3) 你的花名:F1比pkl改過,,而家應該冇喇..
4) 你的網名:Shirley*囉,,冇喇喎
5) 你的學校:PLKTYTC
6) 你的年級:F2,,*2C>v<"
7) 你的血型:唔知*
8)&wsp......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-10 01:59 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 9 日  星期五

晴天

數白欖 無奈

今朝諗住出門口果陣先記得原來我未幫tingting print d野,,跟住print埋先走..遲左喇><"

差唔多返到學校門口果陣見到miss ha,,佢同我傾左幾句,,問我做咩行得咁急,,我話佢知我遲到啦!!

返到去課室,,冇乜人,,d人係到抄hw,,冇人練既,,=.="

跟住我[照板煮碗],,抄paul lam既maths bk2,,我琴晚有努力做架,,但係諗黎諗去都係唔識做咋><"

所......

(閱讀全文)

刊登時間︰2005-12-10 06:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed