|
| 2006 年 3 月 3 日 星期五 |

|
|
Sport Day~2  |
|
今朝出門口之前比carmen玩死左,,又走左班車,,遲左好多上車,,係車到係咁望錶,,幾驚遲到,,終於明白朝朝要搭車返學d人既感受..
返到去derek比左sth我,,好開心,,特別warm架^^~keke* 集完隊上返綠社,,同carmen商議過社之事,,搵到好時機出左綠社看台..
d prefect竟然冇問我地乜事,,冇理我地就成功走到,,哈2*=] 去左chaning room到換返件衫,,但係又唔敢得我同carmen2個去..
咁岩呢個時候見到呀mo,,佢就黎要跑800@@" 跟住我同carmen就出左去係條跑道到睇呀mo,,咁岩見到蔡頭..@@"
又係到屈蔡頭比左2個紀念品我地,,同carmen價高者得先,,kaka* 蔡頭真係好人喇,,成日比我同carmen蝦既..哈^^"
愈黎愈多呢d野喇,,yeah>v<" 跟住又走左埋獅虎到扮工作人員=v=" 傾傾下計比佢拎左我隻綠社介指- -" 好奸呀= =+
佢走左之後,,我同carmen就即刻比prefect趕我地走= =" 扮野行返入chaning room,,hea左陣又出左去睇800@@"
朱古力又第1喇.. 佢係黃社出晒名嚕@@" 等埋呀mo佢返左黎之後,,1齊上左黃社個看台,,幾驚有人認得出我地唔係黃社..
雖然著住左件黃社jacket,,成手都係衫=v=" 黃社果邊d啦啦隊真係好掂,,氣氛都好正@@" 同我地綠社,,差得far far away...
坐多陣之後,,好多黃社准老師都左右隔黎,,仲好似比mr lam見到我@@" 都係閃人first.. 閃人都閃得好唔成功..= ="
原來呢個d prefect係醒好多架,,問7問8,,不過我成手都係衫呀jacket呀,,可能佢以為我係運動員比我閃左=v="
但係,,carmen走唔到呀!! 比prefect阻住左.. 跟住等唔到佢,,我諗佢會醒目由第到閃左,,同我所諗果個應變方法@@"
所以我又返左綠社先,,之後真係見到carmen嚕,,good^^" 果然我地呢邊d prefect真係廢d架= =" 不過係佢地nice姐,,哈2*=]
返到黎冇幾耐就有3000米公開賽睇嚕@@" 佢真係好有耐力..愈跑愈快咁^^.. 3000之後,,啦啦隊表演,,今次我地綠社start先^^"
黃社最後,,佢地又好似我地琴日咁,,比果個announment整停左,,又搞到瘀..又好似我地琴日咁比其他社笑= =" 最後1個社真係唔著數..
跟住社際4x100,,好好睇,,不過綠社又係輸晒,,好冇引= =" 比晒之後4社係到為晏畫準備performance..個人浪最好玩呀我覺得>v<"
而且仲有老師特別讚我地社做得好好呀,,勁開心呀!! 連校長佢都係咁話我地好gd^^" yeah!! 今日比前日早左放lunch,,
but我地社要遲放coz of我地社話有人唔見左野,,要我地留低搵,,搵左咁都係搵唔到,,sor呀,,要呀mo同candy等左我同carmen咁耐><"
今日行左條快d既路去左買lunch,,但係都仲係覺得好遠下= =" 今日唔敢食d炒炸野,,見到都怕怕><" 所以食左d清淡有益d既^^"
係candy到食完野之後換返件班衫,,得返10mins返返去,,發現唔見左sth呀><" 但係我明明走果陣都唔見,,唯有返到去搵下會唔會,,
in大家個袋到啦..><" 好afaid,,搵左好多次都唔係我同carmen到,,最後機會係呀mo到,,我真係大意喇,,連...都...><"
跟住晏畫有個班際4x100,,原本果邊得我同幾個2c既1齊睇,,2A d人係到晒命話多人過我地2c!!><" 跟住去左搵埋佢地落黎..
比我見到pkl,,佢竟然記得我講過話想要紅社條紅寶石,,估唔到你會比到我,,真係thx晒呀^^" 我地班好多人都帶左班衫返黎呀,,gd!!
個個都企好1個令位到係咁打氣,,最後女仔第2名,,男仔第4名,,but女仔好似disqualify左..但係2c心目中永遠都係no.1,,the best>v<"
所以大家都唔洗唔開心啦><" 你地已經好叻盡晒努力架喇!! 之後我地仲有幾個圍埋1齊嗌camp個口號,,好正=v="
跟住全班係到影相,,好開心^^" 不過之後我就竟然又比人玩,,成日都係咁既= =" 搞到唔知點咁,,唔多like咁樣...
到比演performance嚕,,今次我地綠社好似大聲左好多呀^^" 不過始終不及上年,,如何回到當時.. 笑死我,,諗返起呀"幾百萬"講過..
想當年,,1個紅社+1個藍社先等於我地1個綠社,,講得好掂,,我地上年真係好掂架,,今年就,,咩都冇晒嚕><" 得果幾個prize咋..><"
見到人地咁開心,,我地個社就咩都冇,,心情好down,,好冇mood,,啦啦隊又比red+blue拎晒..yellow又拎總第1名,,唉,,係g乜都冇..
到左放學,,即刻去搵呀mo問返關於jacket件事,,carmen又跑,,1跑跑到又趺親,,今次趺到係到捲黎捲去..= =" be careful嘛><"
好在真係係呀mo到咋><" 嚇死我喇.. 跟住唔該晒carmen幫我比返佢^^..but!! carmen跑到過晒龍,,o晒咀=.=" 佢見到都係到笑=v="
跟住我又係咁追返carmen返黎.. 嗌極佢都聽唔到,,係咁跑呀跑-v-" 好在最後都停到佢,,成功比返佢^^" thx晒u呀>3<",,keke*
then,,走嚕,,走既時候發覺我身上已經成身都係野嚕,,又幾型咁,,哈2*=] 不過始終都係差黃社咋,,真係冇緣><" 集唔齊4社嚕..
*ps. 好sori呀momo,,我今日冇聽你既話唔嗌,,我始終都係忍唔住眼白白睇住自己個社咁樣呀,,我都好想可以幫社出返1分力,,
希望可以盡量幫手挽救下個社,,但係始終我地個社都係輸左,,冇力挽回到當時.. 但我仍然堅信綠社能夠捲土重來,,be the winner!!
經過1日既辛勞,,我把聲又變返好似琴日咁喇,,沙晒嚕又.. [momo,,carmen,,請原諒這任性的我......]
**聽日就要出發去個camp喇,,有1日唔可以chating icq,,tape diary,,talk telephone,,take care of my 雪雪*.....><"
Miss u all>3<" see u tttmr^^~
|
|
刊登時間︰2006-03-03 11:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 3 月 2 日 星期四 |

|
|
喉嚨痛  |
|
今朝差唔多成12點幾先起身,,凍到我都唔肯起.. 喉嚨好痛,,講野好辛苦,,把聲都完全唔係自己黎咁..所以今日都冇咩點出過聲.. 1心諗住1定要努力做晒d功課,,但係又好唔願做= =" 所以都仲係未做晒,,個flash都唔知點好..wcs教d野我都唔明,,唉><" 今日同好多個人傾過電話,,個個都話我把聲唔同晒,,又沉又沙,,未訓醒等等..= =" 其實我講到野已經好好喇= =" 為左快d好返,,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-03-02 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 1 日 星期三 |

|
|
Sport Day~1  |
|
嘩!! 今日超凍,,手手腳腳都凍僵埋.. 晨早流流起身又同屋企個呀媽係到嘈,,家無寧日,,好煩..快快出門口,,快快離開呢個咁煩既屋企.. 同carmen搭507,,車到好迫..去銀圍都要成半粒鐘先到,,好在冇遲到..4社既坐位係,,綠/紅/藍/黃..今次個位,,唔多鍾意..= =" 跟返班隊集隊,,又好迫.. 之後跟社上返看台,,唱校歌+國歌,,播歌播到笑死左,,唱唱下冇左music,,又要......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-03-01 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 26 日 星期日 |

|
|
心亂如麻  |
|
好開心呀,,我隻[雪雪*]-blog pet今日學識左10隻字仔呀,,好想佢快d識講到1句野呀*=] 同埋今日雪雪*都多左隻朋友仔.. 就係tammy隻[棉花糖]喇,,不過隻棉花糖大過我隻雪雪*n咁多倍,,唔好蝦我隻野呀=v=" 哈2*=] 好想隻野快d快高長大呀>v<" 真係唔係好明點解我成日都上唔到xanga既,,但唔係完全個個都上唔到既,,係某幾個囉,,1上到去就即刻不回報><" 今日......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-26 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 25 日 星期六 |

|
|
blog pet  |
|
今日申請左隻blog pet黎玩下,,覺得都幾得意=v=" blog──「部落格」/「博客」,是一種可公開發布的網上日記。
blog pet──是隨之而來的「網上寵物」,也是很多人的裝飾玩物。 原本今日諗住唔打日記架喇,,成日都係屋企冇咩特別野發生.. 點知原來呢隻blog pet係靠[食字]黎長大,,每日都要食我打既日記=v=" 所以最後都打左呢篇好短既日記,,哈2*=]
|
|
刊登時間︰2006-02-25 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 24 日 星期五 |

|
|
練跑  |
|
今朝好早返到@@" 係staff rm出面見到xx既xx,,真係好高... 朝早頒獎,,我地班拍得最大聲既係第3名,,而第1名果個就冇乜聲.. 第1堂係eng,,成堂係到點人冇交功課d野,,好惡呀mr tsang,,隔黎班都聽到@@" 跟住又要做irregular verb quiz,,要90%先pass.. 唔夠時間做呀,,差dd未做><" 得112分咋,,但好在都有90%既^^"&w......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-24 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 23 日 星期四 |

|
|
煩  |
|
返到去,,竟然唔記得左要搵樓廣告,,去搵人cut左張出黎=v=" 節班主任堂唔知搞咩,,又係代課老師黎代mr.lam...呢個仲怪= =" 初初佢入黎果陣我仲以為佢係校工添= =" 佢咩語言都講下咁,,讀野又讀得勁搞笑,,仲有對蘭花手=v=" 跟住尊師重道好少年選舉,,唔知點解個個都嗌晒話要投24號@@" 我投左...冇咩人知,,唔講唔講@x@" 24號19票玩晒.. 估唔到我都有第2名,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-23 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 22 日 星期三 |

|
|
Be Happy*=]  |
|
呢幾排都超遲先返到學校.. 好在今堂HIST唔洗要成班起身係咁答問題,,否則今次我呢個懶人1定唔洗指意有得坐返低-v-" maths堂x2,,好難先捱左,,教d野又開始難喇..我又唔多掂嚕= =" 小息,,見到miki係到睇緊紅郵箱,,跟住傾下情節,, 點解佢講果d同我睇果d唔同既,,唔通我睇錯野= =" 第時睇多次又點話=v=" candy同我講晒9個咩咩既名出黎,,好多花名下.. 好亂+好難記=&w......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-22 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 21 日 星期二 |

|
|
左右為難  |
|
今朝返學唔記得出明口痴返張膠布落隻腳到,,痛到我死,,仲feel到佢流血..><" 返到去都係點簿咁..早讀課,,mr lam唔知話去左邊到.. 由1個3唔識7既代課老師代,,成班都覺得佢好煩= =!! 跟住佢仲代埋maths堂,,講d英文超掂.. = =" 無奈過左堂maths quiz... 跟住英文堂,,mr tsang教書幾搞笑,,幾開心^^.. 好responsibil......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-21 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 20 日 星期一 |

|
|
參觀博物館  |
|
參觀博物館,,好意外,,無返...... 同呀媽1齊入102,,好多人以奇異既目光望住@@" kaka=v=" 跟住楊sir係咁數人都數唔岩數.. 哈2*=],,緊係啦,,仲有個carmen嘛,,解釋完1番之後,,佢都好似唔知個詳情咁= =" 係車到同小蔚又玩推理game,, 真係愈黎愈覺得我好搞笑,,作左好多唔同既ending出黎...都係all wrong@@" haha*&wsp......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-21 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|