|
| 2006 年 7 月 5 日 星期三 |

|
|
行街天  |
|
睇黎屋企1段日子都唔會有住家飯食..咁我唯有親力親為屋企既野我1腳踢!!
晏畫同卡文去左市中心行街..第1站買暑期作業..HEA左好耐!!
THEN搵啊檬!!V.HAPI THAT佢仲記得我^^嘿EXCH.TEL NO.=]傾傾下又HEA左好耐..
匯豐入數..同卡文鬥估NO.咁都有得玩1餐-V- 3點3去山崎HI TEA左45分鐘FUN!!XD"
THEN就輪到盡情SHOPPING 2小時多!!NO NAME留左好耐..搞到之後走馬看花勁好笑!!
我又買件衫衫比媽媽先^^" 卡文也很乖乖女..買了西餅比媽媽..我也祝她生日快樂喔!!*=]]
而家先黎後悔當初黎果陣HEA得咁耐晒時間-3-" 6點多回家..506岩岩好令我百達通得$0!!XD"
夜晚餐飯夠簡潔我鍾意!!因為係我先煮得出呵..我好用心的>3< 媽媽喜歡&唔嫌棄&唔辛苦就好了^^
原來做家務幾辛苦的>3<.. 之後裝隻SIMS..笑死我竟然唔識玩XD" 都係唔玩住2C開會要緊!!
要令42個人齊齊無異議係好難既事..時間無多要盡快落決定喇!! 好HAPI THAT我有份出1分力=]
I WILL TRY MY BEST & DO MY BEST!! 2C ALWAYS IS THE BEST!!~>0<"
|
|
刊登時間︰2006-07-06 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 4 日 星期二 |

|
|
解決了!!  |
|
感激欣欣V. MUCH>3<..解決左個心舒服晒!!琴晚應該係最好訓既1晚正^++^ 返學校賣書,,1共27本多到個書包都爆埋左手1袋右手又1抽..狼狽&重死了!! 去左體育館BK場BUT冇= =..上左去睇人打波^^ 跟住同呀MO係到玩卡文XD" 玩接力追到卡文死死下^++^HEHE始終都成功SD左出去嚕,,唔知AA睇到會點呢 玩玩下追到落樓下玩,,偷拍&錄音笑死!! [基肉......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-07-04 10:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 3 日 星期一 |

|
|
2006-07-03 |
|
返學差D遲到XD" 睇人做數坐左2粒鐘多難捱..放學搵MT都唔係1件容易既事..1米都冇但係都><..唉唔通真係無得救T^T 返到屋企1個人好靜..我已經冷靜完!!咁跟住又可以點做..??我唔知道><..唉!!呀媽都無解既..做呢樣又唔比果樣又唔比咁都算啦..去訓覺!! 咁都嘈得!?我都唔明點解可以咁都嘈1餐,,係咪我永遠都要做被蝦既1個..??你有煩惱我都有..我都係人1個!......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-07-03 11:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 2 日 星期日 |

|
|
灰..  |
|
琴晚都冇乜點訓過..5點鐘我有醒..但我唔知點好..生疏了><?? 呢排我都鍾意左睇波!!我最愛的ENGLAND & BA西未到4強就沒了>< 個球証都唔知點做野的..唔好再遲D吹!!好彩德國爭氣入左4強仲有機會!!我支持你>3< 失眠實在太多多餘既時間喇..生活真係難以渡日.. 好清楚記得以前1日既時間幾唔夠用,,仲盼望1日有35小時多好..BUT NOW......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-07-02 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 1 日 星期六 |

|
|
2006-07-01 |
|
呢幾日點解會咁平靜,,靜到我心都酸埋.. 而家連日常生活既野我乜都唔知呀!!莫講係心中所思所想..其實呢個世界上有同冇我都係1樣.. 我咩事都係做唔成,,做乜都咁失意..我是多無謂..到底係點我自己都唔清楚..我真係咩都唔知呀!!>< 冷靜..我唯1可以做!!CALM DOWN... 1個人靜落黎諗清楚..其實我真的很錯..如果唔係我就唔會落得如此下場..或者唔理會好D..等D野1切咩都慢......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-07-02 12:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 30 日 星期五 |

|
|
2006-06-30 |
|
好多人問我做乜咁殘..我琴晚冇訓過今朝仲識返學已經係不幸中既大幸..成身軟而冇力冇知覺..唔殘就假喇!! 傷得重我會跌得死... 聽講座聽到好似我咁既應該唔會有第2個,,嚇親隔黎..TISSUE變蟲我未試過咁勁.. 臨放學我都控制唔到..我唔想見到任何人><.. 返到屋企講左個咁離譜既大話呀媽都信..ANYWAY我唔想佢WORRY先咁做..之後唔知做乜我又黎喇唉,,橫掂都唔會有人理架啦&g......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-30 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 29 日 星期四 |

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2006-06-29 11:35 PM |
| 2006 年 6 月 29 日 星期四 |

|
|
2006-06-29 |
|
今朝同傑傑佢地1大班人(TOTAL 15個)去飲茶,,呵!! 人未齊就叫左26樣野食,,D野1黎多到冇位放XD..全場觸目@V@" THEN周圍逛,,撞返金毛XD" 之報上左體育館BOOK場玩野..影低左傑傑英雄救美既VIDEO,,好型XD" 估唔到條KEY玩死咁多人.. HUGO:比5分鐘我]呢句笑死XD" 要醒目先識解既呵呵..原來傑傑你都識既嘿嘿^^" 睇左幾粒鐘波竟然會同卡文睇到冇晒力.. I'......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-29 11:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 28 日 星期三 |

|
|
2006-06-28 |
|
派卷完..徹底身亡告終.. 我決意揀留C,,不會再想D..我追不了,,更高攀不起.. 大合唱冇埋,,中2咁就完喇..什麼都完蛋了...... 點解唔開心既事1定要向我接種而來,,襯我病LOR我命>3<.. 原諒我也是人,,我也會倒下..誰人曾照顧了我的感受..THX啊JEFF>3< 我都好希望自己係睇錯聽錯..這種心情已經持續3天,,仲要停留多幾多天!? 感激訓練我的忍......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-28 10:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 27 日 星期二 |

|
|
2006-06-27  |
|
唱歌內亂_不想等死... 成績大退_努力沒用... 討厭自我_後悔割愛... 3重夾擊_嚴重重創... 不想多說_好不快樂!!!

|
|
刊登時間︰2006-06-27 08:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|