2006 年 10 月 11 日  星期三

晴天

FREE SEE 開心

今朝差D唔知醒實在仲未訓醒--MCED又係悶到乜咁..我都想知愛情是什麼!!?

MATHS終於明SALARY,真係可喜可賀XD小息忙於搞3C冇整到CYC's..SOR卡文><

ENG仲未改完CAT><仲要等多幾日..好心急想知THE RESULT!!LUNCH卡MO AGAIN=]

好辛苦上完2堂PHY..放學有成大半班人留低幫手整BOARD@@!!

個場面好感動真係未試過咁多人,我都從來未有咁用心過=]

突然覺得我地FREE SEE係好團結的!!ADD OIL!!!!*

點解今晚咁靜,冇人搵我傾計的-3-做功課吧啦..

刊登時間︰2006-10-11 10:46 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 10 日  星期二

晴天

C.A.T

CAT!!比我想像中易,有D後悔琴晚用左咁多時間去溫--

BUT唔緊啦!!我要贏U架XDD"點解MATHS D SALARY咁麻煩架!!

放左學冇得做BOARD..上501聽中文不錯..THEN搞CYC'S BOARD..

唉..1日既時間真係好唔夠用!!!!!!今晚仲有2XX條數+BOARD'S野等住我做..

好唔舒服NOW..I FEEL SICK我快要頂唔住了..忙碌把生活填滿*

刊登時間︰2006-10-10 10:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 9 日  星期一

陰天

支力…

原來今日3-4堂真係上HALL聽音樂會喎..SKIP左2堂悶悶的CL!!GD!!*

放學冇人陪喎..自己神咁早返左屋企仲支力到Zzz左-3-

今日成日都冇乜MOOD咁,個心總係不是味兒…酸溜溜的..

我都會支力我都會煩,而家我咩都唔想理..擱置擱置…再擱置

我而家要做既就係努力溫好聽日既C.A.T,要贏人就要贏左我自己果關先!!

我唔可以比任何野影響到!!COZ我要贏你啊!!你都唔好輸=]加油啦XD

刊登時間︰2006-10-09 10:17 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 8 日  星期日

晴天

… … 鬱悶

為什麼…我不明白!!我很不服氣!!!!!!

1個煩字就可以放下心頭大石…可真容易!!我算是什麼…

係咪1定要咁…係既話我冇野好講>/\<"

幸福會掠過 再也沒法說...怎料他忍不到…

D功課多到做死人,不過有人有覺唔訓陪我做熊貓啵XD

PROMISE IS PROMISE..THX/\/\*

刊登時間︰2006-10-08 10:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 7 日  星期六

晴天

好好好…好開心的1天 愉快

今朝原來MOMO&歐肥去跑步喎..d人囉又唔打埋比我叫我去喎>3<

MO打黎先起身..搞到我冇時間READY!!冇食早餐+冇做熱身+未訓醒…就去跑喇..

果然跑得好慢…仲有D肚痛.. 哈哈行仲多過跑..不過歐肥真好,等埋我地=]

跑完唔捨得走住…係垃圾桶隔黎坐低HEA=V=之後見到傑傑出現突然想打牌XD

今日行左好多路xdd最後都係借電話解決哈!!等左好耐終於有得打嚕YEAH>V<

......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-07 10:55 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 6 日  星期五

晴天

中秋佳節 驚訝

中秋節 = 愁人節?

琴日玩完今日又要開始作戰我既功課了!!

好快又要CAT,今次有個推動力去溫習..我唔會輸既!!

我要緊守我座右銘

HAPI TOGETHER LA=]

刊登時間︰2006-10-06 02:45 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 5 日  星期四

晴天

2C賞月會

今日既頭3堂功課已經爆滿功課欄,ENG去LIB借左本心理學既書

突然之間有個理想FUTURE讀心理學..我想獲摸別人既心理…

KIKO出院了!!終於寫好晒張心意卡..個BOARD都開始動工了

放左學CHOIR練氣..好掂好USEFUL!!之後比BILLY拉左上3C傾BOARD

搞到返到屋企都6點,THX MOMO等埋我陪我入沙灘COZ冇女仔-_-

今次EX.2C都搞得幾成功OK多人既..D集體GAMES都O......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-06 01:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 4 日  星期三

晴天

1ST ENG SP DAY

今日係1ST ENG SP. DAY..7S又做得幾搞笑=V=

MUSIC派QUIZ差2分先FULL到><好UNHAPIIIII!!!!

PE今次RUNNING T. NO.4!!進左23s. 5分02下次我要4分XX!!*

小息同LUNCH拎TICKETS..Q.GD RESULT=]

中文QUIZ合格喎YEAH*V*PTH成班笑到SHOT左-W-

放學有DRAMA睇Q.FUNNYx]好晏先放......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-04 10:28 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 3 日  星期二

晴天

2006-10-03 驚訝

琴晚好夜訓, 搞到今朝都唔願起身..極快地出到門口-V-

小息太得閒, 所以幫卡文周圍去借LUNCH BOX&圍裙@V@"

哈哈好好笑..周街問人有冇飯盒XDD唔該2位幫我手問!!

幾經辛苦終於借到..係FROM STEPHEN借出的!!

我代卡文同你講:唔該晒/\/\*

今日D堂點解咁悶屎人..定係我眼訓過頭呢..-_-

最後TO AUFAT:DON'T WORRY, BE HAPI=]

我決定聽日1定要去練......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-03 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 2 日  星期一

晴天

練跑

今日晏晝冇所事事..搵唔到人陪SO自己去左練跑*V*

原來自己1個跑係會慢好多架!!哈哈..可能冇人同我鬥既關係XDD

冇左種推動力係到..同埋自己1個跑真係好悶悶悶..的-3-

夜晚又黎臨急抱X腳了-V-..點解D功課做極都唔完架!?

1個MUSIC PROJECT足以令我生不如死-W-''

刊登時間︰2006-10-03 12:02 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed