|
| 2006 年 10 月 11 日 星期三 |

|
|
FREE SEE  |
|
今朝差D唔知醒實在仲未訓醒--MCED又係悶到乜咁..我都想知愛情是什麼!!?
MATHS終於明SALARY,真係可喜可賀XD小息忙於搞3C冇整到CYC's..SOR卡文><
ENG仲未改完CAT><仲要等多幾日..好心急想知THE RESULT!!LUNCH卡MO AGAIN=]
好辛苦上完2堂PHY..放學有成大半班人留低幫手整BOARD@@!!
個場面好感動真係未試過咁多人,我都從來未有咁用心過=]
突然覺得我地FREE SEE係好團結的!!ADD OIL!!!!*
點解今晚咁靜,冇人搵我傾計的-3-做功課吧啦..
|
|
刊登時間︰2006-10-11 10:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 10 日 星期二 |

|
|
C.A.T |
|
CAT!!比我想像中易,有D後悔琴晚用左咁多時間去溫-- BUT唔緊啦!!我要贏U架XDD"點解MATHS D SALARY咁麻煩架!! 放左學冇得做BOARD..上501聽中文不錯..THEN搞CYC'S BOARD.. 唉..1日既時間真係好唔夠用!!!!!!今晚仲有2XX條數+BOARD'S野等住我做.. 好唔舒服NOW..I FEEL SICK我快要頂唔住了..忙碌把生活填滿*
|
|
刊登時間︰2006-10-10 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 9 日 星期一 |

|
|
支力… |
|
原來今日3-4堂真係上HALL聽音樂會喎..SKIP左2堂悶悶的CL!!GD!!* 放學冇人陪喎..自己神咁早返左屋企仲支力到Zzz左-3- 今日成日都冇乜MOOD咁,個心總係不是味兒…酸溜溜的.. 我都會支力我都會煩,而家我咩都唔想理..擱置擱置…再擱置 我而家要做既就係努力溫好聽日既C.A.T,要贏人就要贏左我自己果關先!! 我唔可以比任何野影響到!!COZ我要贏你啊!!你都唔好輸=]加油啦XD
|
|
刊登時間︰2006-10-09 10:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 8 日 星期日 |

|
|
… …  |
|
為什麼…我不明白!!我很不服氣!!!!!! 1個煩字就可以放下心頭大石…可真容易!!我算是什麼… 係咪1定要咁…係既話我冇野好講>/\<" 幸福會掠過 再也沒法說...怎料他忍不到… D功課多到做死人,不過有人有覺唔訓陪我做熊貓啵XD PROMISE IS PROMISE..THX/\/\*
|
|
刊登時間︰2006-10-08 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 7 日 星期六 |

|
|
好好好…好開心的1天  |
|
今朝原來MOMO&歐肥去跑步喎..d人囉又唔打埋比我叫我去喎>3< MO打黎先起身..搞到我冇時間READY!!冇食早餐+冇做熱身+未訓醒…就去跑喇.. 果然跑得好慢…仲有D肚痛.. 哈哈行仲多過跑..不過歐肥真好,等埋我地=] 跑完唔捨得走住…係垃圾桶隔黎坐低HEA=V=之後見到傑傑出現突然想打牌XD 今日行左好多路xdd最後都係借電話解決哈!!等左好耐終於有得打嚕YEAH>V< ......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-07 10:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 6 日 星期五 |

|
|
中秋佳節  |
|
中秋節 = 愁人節? 琴日玩完今日又要開始作戰我既功課了!! 好快又要CAT,今次有個推動力去溫習..我唔會輸既!! 我要緊守我座右銘 HAPI TOGETHER LA=]
|
|
刊登時間︰2006-10-06 02:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 5 日 星期四 |

|
|
2C賞月會 |
|
今日既頭3堂功課已經爆滿功課欄,ENG去LIB借左本心理學既書 突然之間有個理想FUTURE讀心理學..我想獲摸別人既心理… KIKO出院了!!終於寫好晒張心意卡..個BOARD都開始動工了 放左學CHOIR練氣..好掂好USEFUL!!之後比BILLY拉左上3C傾BOARD 搞到返到屋企都6點,THX MOMO等埋我陪我入沙灘COZ冇女仔-_- 今次EX.2C都搞得幾成功OK多人既..D集體GAMES都O......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-06 01:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 4 日 星期三 |

|
|
1ST ENG SP DAY |
|
今日係1ST ENG SP. DAY..7S又做得幾搞笑=V= MUSIC派QUIZ差2分先FULL到><好UNHAPIIIII!!!! PE今次RUNNING T. NO.4!!進左23s. 5分02下次我要4分XX!!* 小息同LUNCH拎TICKETS..Q.GD RESULT=] 中文QUIZ合格喎YEAH*V*PTH成班笑到SHOT左-W- 放學有DRAMA睇Q.FUNNYx]好晏先放......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-04 10:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 3 日 星期二 |

|
|
2006-10-03  |
|
琴晚好夜訓, 搞到今朝都唔願起身..極快地出到門口-V- 小息太得閒, 所以幫卡文周圍去借LUNCH BOX&圍裙@V@" 哈哈好好笑..周街問人有冇飯盒XDD唔該2位幫我手問!! 幾經辛苦終於借到..係FROM STEPHEN借出的!! 我代卡文同你講:唔該晒/\/\* 今日D堂點解咁悶屎人..定係我眼訓過頭呢..-_- 最後TO AUFAT:DON'T WORRY, BE HAPI=] 我決定聽日1定要去練......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-03 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 2 日 星期一 |

|
|
練跑 |
|
今日晏晝冇所事事..搵唔到人陪SO自己去左練跑*V* 原來自己1個跑係會慢好多架!!哈哈..可能冇人同我鬥既關係XDD 冇左種推動力係到..同埋自己1個跑真係好悶悶悶..的-3- 夜晚又黎臨急抱X腳了-V-..點解D功課做極都唔完架!? 1個MUSIC PROJECT足以令我生不如死-W-''
|
|
刊登時間︰2006-10-03 12:02 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|