2006 年 11 月 7 日  星期二

晴天

1107生日快樂 愉快

HAPI B-DAY TO AU FAT!!!/\/\*

WAKAKA今朝好正同卡文去A班搞搞震,都冇比人發現啵xdd

WOW頭3堂老師都冇返@@!!MUSIC,,比MS FONG搞到成班O晒-0-

之後果2堂PE要走去G/F個新STUDY RM到餵蚊!!超超超恐怖的蚊RM..-3-

小息同卡文落CANTEEN SHARE,,YUMMYxP 之後ENG堂,差D訓著- -

CHEM派卷,OXYGEN又全班第1!!MATHS已經變態的啦199..

我CHEM原本77,THEN出左去2次,AU SIR+左我2分啊嘻=]]

我發覺3C's人好強@0@睇黎我係呢班唔洗立足,考個第尾都得喇-3-

放學去新屯..仲諗住又搵啊豬教打添..見咁多人都係唔岩打閃-_-

*PS.我唔要係3C做第尾啊!!!>/\<''

刊登時間︰2006-11-07 10:44 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 11 月 6 日  星期一

晴天

派卷NA 驚訝

今日派左好多份卷..唔多滿意!!THAT'S THE MARKS BELOW>3<''

CHI:54/90
ENG:74/115
MATHS:147/200
CHIS:79.5/100
HIST:69/100
GEOG:70.5/100

中英文由呢1年開始就爆差!!唉..大大影響左我想揀文科既決心..

MATHS終於PASS左好耐未試過喇!!HAPI>V<真係要多謝MS F......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-11-06 09:28 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 11 月 5 日  星期日

晴天

2006-11-05

今朝起身成身散晒,緊係琴日玩得太過激-0-

又約埋啊豬1齊去跑嚕..不過今日跑得4個圈就支力了KAKA=]

PROMISED以後要KEEP THIS ON!!跑步跑步跑步*V*

晏晝諗住去剪頭髮,點知金毛去左放大假-3-非他我不剪了XD

THEN周圍HEA下HEA下逛逛逛咁就1日喇…呵呵多無聊!!

成功整左2個SLIDE,我終於識整好叻女=V=

*PS.NEVER THINK OF T......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-11-05 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 11 月 4 日  星期六

晴天

充實的1天 愉快

今朝同啊豬跑左8個600M!!嘻,有說不完的話題..原來邊跑邊傾計好易過=]

之後晏晝就有豬教練教我打籃球*V*仲有個貌似周國賢既助教教=V=

我成功學識左串針!!入籃D索索聲好好聽>V<對新手黎講真係要比個GD自己xdd

我仲體驗到被人踩場既感覺!!..原來2個波同時爭籃入係好好好危險的-0-

之後見到好多TYT,JEFF&SAM WONG都黎左,打到3點1齊走人嚕..

跟住我去MEET&ws......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-11-04 10:55 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 11 月 3 日  星期五

晴天

END OF ISOLATION 驚訝

終於TEST完!!我回來喇!!THAT'S THE END OF ISOLATION=]

MR TSANG監堂@@..佢FUNNY既本領冇變*V*比著係2C實會開懷大笑..

F2以前D野成日都浮現我腦海..好多好重要既野都停留舊時帶唔上F3..

PHY好唔低我識計架!!嗚嗚手腦唔協調搞到冇左成10分喇!!激死左*/\*

之後例牌出左市中心行街,上左間新貼紙鋪到影,玩得爆開心啊!!*

LUNCH IN大家樂T......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-11-03 11:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 29 日  星期日

晴天

DEAR DIARY 驚訝

DEAR MY LOVELY DIARY:)

I HAVE TO ISOLATE YOU FOR A WEEK LONG..

I AM SORRY!!/.\

WORK-HARD TOGETHER LA=]]

SHIRLEY*

刊登時間︰2006-10-29 09:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 26 日  星期四

晴天

MO子生日快樂! 愉快

HAPI B-DAY TO MOMOMO!!/\/\

LUNCH CELEBRATE TOGETHER!!WOW..MOMO真係多男性朋友

中文派QUIZ生平第1次唔合格好UNHAPIT^T..聽日仲要重測..

唉成班既RESULT都好差唔知點解會咁..D中英文都唔知點死喇/.\

小組討論,變辯論..好慘冇人幫我口..比BORIS佢地4對1夾擊重重打敗左-0-

放學補CHEM+CHOIR,THEN回家溫書.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-26 10:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 25 日  星期三

晴天

FIGHT FOR… 不安

經上1次F2期末大考既體驗…我失去對_的信心..

到底咁辛苦FIGHT FOR咩…

可否給我無限的體力?"

刊登時間︰2006-10-25 11:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 24 日  星期二

晴天

A果*V* 愉快

KIKO今日終於回來3C了!!!/\/\*但係佢唔同左好多喔..POOR!!

今朝FUNG買左好多APPLE返黎派比我地3C每1個,人人有份!!仲同我地影相添啊=]

A果MEANS APPLE*V*佢想我地係測考期RELAX下&科科拎A!!真係用心良苦^^

又幫我地搞左個3C ALBUMS,我發覺佢簡直係女強人,好欣賞佢!!偶像XDD

SOME PHOTO HERE::=]

EDIT LATER

ALL&ws......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-24 10:26 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 23 日  星期一

晴天

CHAMPION 愉快

呵呵3C'S GIRLS GET左個CHAMPION!!in X-COUNTRY=]

但我係被主席迫上台的..好無奈=3=但可沖喜下*V*'3C KEEP GOING!!'

CKY&LWK都冇返@@..連續3堂都FREE LESSONS,正!!TIMES FOR HW-]

LUNCH,LOOKING FOR STH TO SB'S.. LOR HOHO..xdd

放學留低DO MATHS ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-23 10:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed