|
| 2006 年 11 月 7 日 星期二 |

|
|
1107生日快樂  |
|
HAPI B-DAY TO AU FAT!!!/\/\*
WAKAKA今朝好正同卡文去A班搞搞震,都冇比人發現啵xdd
WOW頭3堂老師都冇返@@!!MUSIC,,比MS FONG搞到成班O晒-0-
之後果2堂PE要走去G/F個新STUDY RM到餵蚊!!超超超恐怖的蚊RM..-3-
小息同卡文落CANTEEN SHARE,,YUMMYxP 之後ENG堂,差D訓著- -
CHEM派卷,OXYGEN又全班第1!!MATHS已經變態的啦199..
我CHEM原本77,THEN出左去2次,AU SIR+左我2分啊嘻=]]
我發覺3C's人好強@0@睇黎我係呢班唔洗立足,考個第尾都得喇-3-
放學去新屯..仲諗住又搵啊豬教打添..見咁多人都係唔岩打閃-_-
*PS.我唔要係3C做第尾啊!!!>/\<''
|
|
刊登時間︰2006-11-07 10:44 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 6 日 星期一 |

|
|
派卷NA  |
|
今日派左好多份卷..唔多滿意!!THAT'S THE MARKS BELOW>3<'' CHI:54/90
ENG:74/115 MATHS:147/200 CHIS:79.5/100
HIST:69/100 GEOG:70.5/100 中英文由呢1年開始就爆差!!唉..大大影響左我想揀文科既決心.. MATHS終於PASS左好耐未試過喇!!HAPI>V<真係要多謝MS F......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-06 09:28 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 5 日 星期日 |

|
|
2006-11-05 |
|
今朝起身成身散晒,緊係琴日玩得太過激-0- 又約埋啊豬1齊去跑嚕..不過今日跑得4個圈就支力了KAKA=] PROMISED以後要KEEP THIS ON!!跑步跑步跑步*V* 晏晝諗住去剪頭髮,點知金毛去左放大假-3-非他我不剪了XD THEN周圍HEA下HEA下逛逛逛咁就1日喇…呵呵多無聊!! 成功整左2個SLIDE,我終於識整好叻女=V= *PS.NEVER THINK OF T......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-05 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 4 日 星期六 |

|
|
充實的1天  |
|
今朝同啊豬跑左8個600M!!嘻,有說不完的話題..原來邊跑邊傾計好易過=] 之後晏晝就有豬教練教我打籃球*V*仲有個貌似周國賢既助教教=V= 我成功學識左串針!!入籃D索索聲好好聽>V<對新手黎講真係要比個GD自己xdd 我仲體驗到被人踩場既感覺!!..原來2個波同時爭籃入係好好好危險的-0- 之後見到好多TYT,JEFF&SAM WONG都黎左,打到3點1齊走人嚕.. 跟住我去MEET&ws......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-04 10:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 3 日 星期五 |

|
|
END OF ISOLATION  |
|
終於TEST完!!我回來喇!!THAT'S THE END OF ISOLATION=] MR TSANG監堂@@..佢FUNNY既本領冇變*V*比著係2C實會開懷大笑.. F2以前D野成日都浮現我腦海..好多好重要既野都停留舊時帶唔上F3.. PHY好唔低我識計架!!嗚嗚手腦唔協調搞到冇左成10分喇!!激死左*/\* 之後例牌出左市中心行街,上左間新貼紙鋪到影,玩得爆開心啊!!* LUNCH IN大家樂T......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-03 11:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 29 日 星期日 |

|
|
DEAR DIARY  |
|
DEAR MY LOVELY DIARY:) I HAVE TO ISOLATE YOU FOR A WEEK LONG.. I AM SORRY!!/.\ WORK-HARD TOGETHER LA=]] SHIRLEY*
|
|
刊登時間︰2006-10-29 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 26 日 星期四 |

|
|
MO子生日快樂!  |
|
HAPI B-DAY TO MOMOMO!!/\/\ LUNCH CELEBRATE TOGETHER!!WOW..MOMO真係多男性朋友 中文派QUIZ生平第1次唔合格好UNHAPIT^T..聽日仲要重測.. 唉成班既RESULT都好差唔知點解會咁..D中英文都唔知點死喇/.\ 小組討論,變辯論..好慘冇人幫我口..比BORIS佢地4對1夾擊重重打敗左-0- 放學補CHEM+CHOIR,THEN回家溫書.......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-26 10:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 25 日 星期三 |

|
|
FIGHT FOR…  |
|
經上1次F2期末大考既體驗…我失去對_的信心.. 到底咁辛苦FIGHT FOR咩… 可否給我無限的體力?"
|
|
刊登時間︰2006-10-25 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 24 日 星期二 |

|
|
A果*V*  |
|
KIKO今日終於回來3C了!!!/\/\*但係佢唔同左好多喔..POOR!! 今朝FUNG買左好多APPLE返黎派比我地3C每1個,人人有份!!仲同我地影相添啊=] A果MEANS APPLE*V*佢想我地係測考期RELAX下&科科拎A!!真係用心良苦^^ 又幫我地搞左個3C ALBUMS,我發覺佢簡直係女強人,好欣賞佢!!偶像XDD SOME PHOTO HERE::=] EDIT LATER ALL&ws......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-24 10:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 23 日 星期一 |

|
|
CHAMPION  |
|
呵呵3C'S GIRLS GET左個CHAMPION!!in X-COUNTRY=] 但我係被主席迫上台的..好無奈=3=但可沖喜下*V*'3C KEEP GOING!!' CKY&LWK都冇返@@..連續3堂都FREE LESSONS,正!!TIMES FOR HW-] LUNCH,LOOKING FOR STH TO SB'S.. LOR HOHO..xdd 放學留低DO MATHS ......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-23 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|