|
| 2006 年 11 月 17 日 星期五 |

|
|
TAG  |
|
慘喇..個MATHS MOCK TEST FAIL左!!唉..我唔要補底喔=<
CL終於完左個VB..LUCK難嚕XD BILLY仔幫我改左個名,SILICONxdd
ART繼續做PROJECT,HAHA個HELLO吉蒂沙灘波好正好好玩>V<
狂痴野COVER隻吉蒂,咁就'HEI生'左黎做我地個地球嚕..變左成粒魚蛋咁=V=
做返D TAG先:)
遊戲規則=] 試說明5項你最想要的生日禮物or Christmas presents和 點名8名網友不能有重覆。順度去他們的blog留言,告訴他們被點名了。
1. 傳給你的人是誰?
JEFF*
2. 佢跟他是甚麼關係?
GD FD=]]
3. 寫出你對他的5個好印象?
關心朋友
識講笑*V*
對人好
打波勁
英文點解咁叻>3<?
4. 他對你做過最深刻的事?
我唔開心肯聽我講,GIVE ME SUPPORT*
5. 他跟你說過最深刻的說話?
[BE STRONG=]]
6. 如果他變成你的情人,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?
如果咋..好人=]]
7. 如果她變成你的敵人,你會因為她的那一方面而令你討厭她呢?
NEVER!!
8. 現在你最想他對你做的一件事?
比朱古力同我玩XD
9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
傻傻奸奸掛..呵呵呵
10. 自己想成為的理想類型是?
10項全能HAHA!!
11. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧:
哎屎梨文XD
1. 傳給你的人是誰?
Sam Wong*
2. 佢跟他是甚麼關係?
朋友=]]
3. 寫出你對他的5個好印象?
吹水!!但好搞笑*V*
識打波=V=
肯幫人
幾有義氣(掛)XD
有禮貌=]]
4. 他對你做過最深刻的事?
成日同我打招呼KAKA
5. 他跟你說過最深刻的說話?
[生日蛋糕]-0-
6. 如果她變成你的情人,你會因為他的那一方面而令你喜歡她呢?
如果咋..帶給OTHERS歡樂哈哈
7. 如果她變成你的敵人,你會因為她的那一方面而令你討厭她呢?
NEVER掛..
8. 現在你最想他對你做的一件事?
唔好成日吹水-3-我GET唔到啊!!
1. 傳給你的人是誰?
啊豬*
2. 佢跟她是甚麼關係?
知心好友=)
3. 寫出你對她的5個好印象?
用情專1>3<
PRETTY*V*
做事細心
好勤力
有目標!!=]
4. 她對你做過最深刻的事?
同我傾心事…1齊跑1齊向目標進發=)
5. 她跟你說過最深刻的說話?
[你1定會等到..]
6. 如果她變成你的情人,你會因為他的那一方面而令你喜歡她呢?
嘻我係女仔*V*
7. 如果她變成你的敵人,你會因為她的那一方面而令你討厭她呢?
絕對唔會!!
8. 現在你最想他對你做的一件事?
出MK行街=V=&..跑步
*把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的8個人:
卡文JEFF歐肥SAMWONG欣欣MOMO啊豬啊S..仲有你&你啦!!
|
|
刊登時間︰2006-11-17 11:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 11 月 16 日 星期四 |

|
| 2006 年 11 月 15 日 星期三 |

|
|
11.15 |
|
派成績表..唉30&102..花花的成績表1定好唔鍾意我了/_\ RUNNING TEST有動力!!4分46進左20s,有個第2名HAPI=].. BUT TIED呢..THEN唔知咪事上ENG堂隻手震到寫唔到字.. 原來ROY高我1名!!..我都係險勝歐肥1名XDD嘻係咪輸得好唔服呢KAKA!! 放學同CYC主席傾聽日D野..有棉花糖食YUMMY=P冇幾耐又過返3C開會傾旅行 MS FUNG仲講鬼好得人驚......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-15 11:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 14 日 星期二 |

|
|
XXXXXXXX  |
|
XXXXXXXXXXXXXXXXX畫滿1萬個交叉XXXXXXXXXXXXXXXX
|
|
刊登時間︰2006-11-14 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 13 日 星期一 |

|
|
百感交雜 |
|
好無奈囉..係你有意要SHOW OFF,我根本冇興趣想知!! (SB)總有大哥哥FEEL, ALWAYS SAVE ME AGAIN & AGAIN=) ENGx2,呢課書個TOPIC令我幾有心機聽XDD 放LUNCH見到傑傑HOME E完,,好有心喎HEE..沙有福了*V* 最尾2堂終於派埋最後1科PHY..嗚我是THE LOWEST!!?冇FAIL算好彩了.. 發現有1PART冇改到我..雖然+返8分B......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-13 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 12 日 星期日 |

|
|
行街街  |
|
朝早做埋個FILM REVIEW晏晝安心同卡文去行街街x]] 我比果幾個SMS笑死左..有乜理由係呢…IMPOSSIBLE LA!!HAHAKAKAXD 去左好多地方…唔記得晒=3=ONLY知係D"高卡屎"地方HEA左好耐&爆EX.*V* 間無印好正!!揀支筆姐…都成粒鐘-V-好想搬晒佢成間鋪返屋企啊呵呵XD 之後行到腳仔軟+肚仔餓..BUT都FULLY CONTROL!!!!呵呵SAVE IT=P 原來去......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-12 09:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 11 日 星期六 |

|
|
SATURDAY  |
|
今朝早同卡文去跑步..跑左6個600M咋今次>3<下次1要定唔準停架!! 晏晝補習,充實*V* 之後同卡文去左大細路食糖水YUMMY=P THEN上去我屋企做<<練習簿>>'S POJECT!!係咁老作WAKAKA-V- D功課未仲郁過*W*而家DO埋佢先!!聽日出市中心行街街>V< *PS.我也有權利愛人
|
|
刊登時間︰2006-11-11 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 10 日 星期五 |

|
|
新位的第1天  |
|
第1堂調左堂,,去CHEM LAB上MATHS..又別有1番風味喎@V@ 哈哈估唔到你NOTICE到MY TABLE寫既野,,下次又再玩下先xdd HOME E今堂COOKERY整薯包,,我好比心機整架!!又幾靚&10分之好味哇=P 呢排我大頭蝦左好多,,HOME E都唔記得左要做..LUNCH嗱嗱聲去LIBRARY影印 之後又有MATHS堂,,CH5又教晒..成堂都係到對張UNIFORM WS&......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-10 10:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 9 日 星期四 |

|
|
調位  |
|
今朝等唔到卡文1齊返學>/\<返到去教數HAHA比人笑添我都知我冇呢個資格-3- 調位@V@!!MS FUNG真係有求必應,我可以同啊豬坐啊YEAH!!>V< 2行3,,我記得上年都坐過-V-係同欣欣…而家前面係DARWIN後面係小華=] CL個ASSIGNMENT比我搞到1獲泡-0-好彩比BILY幫我汁返正x]THX!!* 最尾2堂VA整PROJECT,好熱鬧哇BUT D......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-09 07:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 8 日 星期三 |

|
|
ESD |
|
今日ESD..第1個就抽中DARWIN..佢好好笑好似仲未訓醒咁問非所答-V- 呢排上堂成班都好支力咁..好SLEEPY*_*WHYWHY架!!? 小息幫DARWIN還JACKET@@..但1個人都冇..SO放底左算*V* 今日派埋BIO..得78%咋!!IS NOT ENOUGH><..爆多人8X-9X%!! 今年D人強左好好好多..係呢班見人地咁勁,搞到我充滿PRESSUE>0<......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-08 10:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|