|
| 2006 年 9 月 11 日 星期一 |

|
|
涼 |
|
今日涼左好多..>3<
*PS. I CAN'T BELIEVE THAT'S TRUE..BUT I DO WANT!!
|
|
刊登時間︰2006-09-12 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 10 日 星期日 |

|
|
BUSY..BUT HAPI=] |
|
KEEP GOING MY HW UNTIL VERY LATE.. 趕緊我既功課..做極都唔完COZ冇乜推動力做哈哈-V- BUT THERE WRER ONLY YOU GAVE ME ENERGY..HAPI!!* I'VE FINISHED THEM ALL BY 00:00..AHHAAx] *PS. 秋天-我最愛既秋天來了好喜歡這樣的天氣..實在難以忘懷過去..
|
|
刊登時間︰2006-09-10 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 9 日 星期六 |

|
|
DoublE 9!!*  |
|
多謝琴晚大家既SMS..零晨最準時既1個係STEPHEN!!* 仲有SD過比我既有..卡文RAKY羊咩DARWIN欣欣&黎伯THX..>V< 好多謝我1大班既FDs比左個咁開心既1個B-DAY我!!我要多謝你地^&^.. 卡文MOMO欣欣SANDY傑傑STEPHEN歐肥DEREK黎伯JEFF羊咩RAKY(排名不分先後=)) 好可惜今日落雨搞到都幾狼狽..幸好齊人=]收左好多禮物..我全部都好鍾......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-10 09:07 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 8 日 星期五 |

|
|
CYC  |
|
今朝臨急先諗CYC宣傳D野..限時好急搶咪..我講得1句!!第1次算係咁啦XDD 糟糕!!對中文既INTEREST大減ING-3-.. 小息-我最鍾意/\/\* MKL教BOI..好麻煩-0-SIT WIF BXXXS..係到數我&..-_- LUNCH又落雨!!..又冇遮!!= ="LUCKY ME有MIKI借遮1用=] 晏晝D堂CHIS+HIST+GEOG..全部ALL POWERPOINT!......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-08 10:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 7 日 星期四 |

|
|
2006-09-07 |
|
第1堂都未到MISS FUNG就收晒D MATHS簿走喇勁@V@" MUSIC唔知點解好有女王的教室FEEL"MT好似嚴左好多咁-0- PE好無聊囉又落雨喎想打下波都冇位呆坐係到..真係充實喎呢3堂=3=" 今日勁落雨搞到LUNCH要係學校食..好難食!!我以後都唔會再幫襯佢!! 中文&PTH堂..唉"唔好提喇!!!!好掛住我最愛的MS CHAU喔>3< 放學上HALL搞CYC個BOARD比班F......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-07 10:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 6 日 星期三 |

|
|
2006-09-06 |
|
ORAL比TMY教中!!YEAH好開心!!*呢堂SHARING..嘻HAPI=] 原來CKL1就係佢@@..佢教CHIS都OK丫幾清楚BUT好似好急咁.. CKF教HIST..聞名不如見面果然好浪不HUI名..ALL RIGHT-V-!? 小息係出面同好多2C傾返計計好開心心=)LUNCH返黎都見到好多2C>V< MATHS開始難唔係好掂要諗好耐唔識轉..不過MISS FUNG都不厭其......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-06 11:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 5 日 星期二 |

|
|
2006-09-05  |
|
MCED個新老師教得好緊張..又派錯左野進度挺慢的-3- 最好笑上堂無啦啦收到羅SIR把聲[無原因著錯校服就..!!]XD同AA坐又幾FUN喎佢..第1個唱生日歌我聽&第2個係CARRIE!!雖然早左好多=) MISS FUNG教MATHS真係教得好好!!我好有興趣&心機去聽@V@" 冇咁驚MATHS^^我有信心佢會教好我呢個數學百痴!!而家LIKE理科多了=] 上ENG堂BOXER竟叫我出去SING&n......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-05 10:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 4 日 星期一 |

|
|
啊橙生日快樂  |
|
今日輪到啊橙生日!!HAPI BIRTHDAY TO YOU!!! MISS FUNG收野好快好有效率@V@"今日我都有MATHS要收但唔忙!! 仲比上年快好多COZ多個MATHS科長XD但要搵佢都唔易..成日唔見人==" 今日寫黑板收MATHS仲瘀左..搞到好對唔住TOMMY..我冇心的SOR-3- 小息好多人係班房門口聚集啊=)..嘻嘻這是2C集中營麼XDD AHH教CHEM好得意幾FUN但係上堂真係好......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-04 03:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 3 日 星期日 |

|
|
HAPI B-DAY to 欣欣"  |
|
欣欣生日快樂!!=) NEWAY唱K慶祝欣欣既生日=]..以為遲到原來有人仲遲啵=V= 開頭比得間細房我地..我都唱左幾多歌下@V@之後有大房超正!! 咩歌都唱下=P班男仔又整埋D兒歌出黎玩野..賣燒餅!?哈哈好好笑.. 原來仲有蛋糕食同埋開香檳的呢..好正下=)D服務唔錯D氣氛幾好FEEL 不過D冷氣就凍到痴線-0-玩左成800幾蚊每人9X到..但總括都玩得好開心=]" 之後係市中心行行行..把持不定搞左好......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-09-04 02:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 2 日 星期六 |

|
|
BORING"  |
|
好悶啊今日冇野好做..唔知個個去晒邊T^T 英皇新秀大賽冇個唱得好聽&超難聽啊!!悶屎人" PS. 個個都知><..我已經瘀夠了!!!
|
|
刊登時間︰2006-09-02 08:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|