2006 年 6 月 7 日  星期三

晴天

好煩.. 不安

好煩的1天.. 原來有咁多人爭呢個位.. 爭成咁,,只會增添唔少煩惱!! 我都無謂令佢煩上加煩,,實在愛莫能助...

CL聽日就要DEAD LINE,,我連FLASH都未交,,咩ASSIGNMENT都冇做,,睇黎成績表上就黎會有個括號...

而家做咩都冇心機,,去訓覺呀!!

刊登時間︰2006-06-07 09:21 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 6 日  星期二

晴天

2006-06-06

LUNCH有補課,,但係MUSIC RM部機好唔掂!! 最後2個唱埋歌先,,2個都好掂!! P35果首咁難都唱得好真係勁,,我就冇用嚕T^T..

最後因為部機問題都係未PERSENT晒,,要明天請早XD" 英文堂考埋ORAL最後1PART-討論!! 同17&37 1組,,合作得唔錯^^"

BUT好搞笑既係,,初初同佢地READY要講既野完全冇晒!! WAKAKAKA* D原有次序1開頭......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-06 11:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 5 日  星期一

晴天

生日快樂to JEff* 愉快

生日快樂TO JEFF & ISSAC哇!!=]]

哈哈*,我地班,又有人同年同月同日生啵@V@" 唱中英文對照既生日歌,,呢2個月咁多人生日真係好熱鬧^++^

其實生日最開心莫過於有成大班人1齊過XD" 唔知96日之後我既生日又會唔會咁開心既呢,,嘿嘿*=]]

英文考ORAL,,出左去READY果1陣都唔知有冇2分鐘就話輪到我><.. 我都已經連前面篇野都唔睇住,,後面都仲係寫唔晒!!

唉,,個題......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-05 11:07 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 4 日  星期日

晴天

gIVE uP!? NoWaY!! 愉快

今朝起身仲痛ING!! 唉* 未開始考試我就覺得好辛苦了,,溫到我頭昏腦脹.. 好難追哇!! 係咁被拋離>3<"

不過為左爭取我既目標同埋DREAM,,我係唔會放棄>V<!! 有左夢想,,I WILL NEVER GIVE UP!! 呵呵呵*=]]

TAG BY STEPHEN*
我喜歡你_ 成日同我傾計&咩都會同我講XD
我喜歡你_ 好HANDSOME>V<"
我喜歡你_&......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-04 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 3 日  星期六

陰天

肚痛.. 鬱悶

唔知做咩1起身就係咁打"乞痴",,唔通有人講我壞話-_-..邊個咁衰>3<" 走去溫書+o+..溫唔入,,都唔知自己搞緊乜=="

哈哈..真係多謝晒蔡澤,,咁都比我係佢到汁到粒種子!! WAKAKAKA..種左佢先^++^ HEE*=]] 轉左歌----[幸而]!!

><,,今日真係好唔精神,,成晚肚痛添呀..唔打喇.. SOS,,我唔要又好似上次咁,,EXAM先黎病病病哇><!!

刊登時間︰2006-06-03 10:39 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 2 日  星期五

雨天

紅雨!!

PTH口試輪唔到我,,英文ORAL輪唔到我AGAIN=V=.. 小息之後就特然好大雨&行埋雷!! D人消息真係靈通,,話咁快就知掛左紅雨@@"

都係用電話上網做埋D唔應該既行為先知姐-V-" MISS CHAU真聰明.. 所以上埋5-6堂就放得學嚕!! 呢個紅雨真係黎得好合時^++^

放學好狼狽冇遮用!! 今朝我返學果陣都明明冇雨先冇帶T^T.. 幸而有STPHEN仔個呀媽比左把遮我地......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-02 06:21 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 1 日  星期四

晴天

WHAT I WANT 驚訝

卡文今日好遲返差D遲到,,不過..總好過冇返>"< MISS CHAU又係非常之勁惡&好急好急..好有MR曾心情唔好上堂既FEELING...

CL差少少就做埋個ASS都唔比我SIGN埋先,,激死--" 呢堂遲左好多落去都冇比MR曾話,,COZ佢心情靚嘛^^!! 最後1堂MCED悶爆..

但最後比我地睇返義工同CAMP D影片就好開心^^" 冇冷氣日,,由LUNCH開始就覺得好H......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-01 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 31 日  星期三

晴天

爭取 開心

琴日溫左成日maths,,終於叫做識做d數,,原來識左解通左d唔明既野就會覺得數學其實都幾好玩^++^ 我要improve!!

作文作到成點鐘,,太夜都唔記得左原來我未打日記.. 飲左好多茶,,所以1d都唔眼訓好精神搞到訓唔到=="

因為個考試,,以後我都會冇乜時間online架嚕..我今次既目標都係60@@" 希望今次可以進返唔好好似上次咁差啦>"<

我唔可以入返去a/b班,,就算入唔到d,,......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-01 04:39 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 30 日  星期二

晴天

SurPrisE* 愉快

今日F5 & F7畢業,,要返去表演.. 上HALL綵排1次先,,好似都仲係唱得好差咁==.. 2點2先開始,,超多人個HALL爆晒!!

我地CHOIR有份係到睇真好,,ORCHESTRA全部都要走.. 唱完國歌之後話要唱校歌,,2個主持都竟然講錯野叫人BE SITTED!!

成場即刻亂晒,,D家長就坐晒,,得返D老師&我地就係企係到唱校歌,,果陣超好笑-V-.. 跟住係咁UP訓詞UP......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-30 11:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 29 日  星期一

雨天

SwiM/TAG* 不安

今朝又有呀MO教識左我幾題數喇,,WAKAKA!! PE堂落雨都要游水@"@!!><?? 冒住雨落水游,,好鬼凍.. 係池邊HEA,,玩潑水=V=..

今次仲狼狽過上次呀><" D野乜都唔見晒,,上水仲要擦損左隻手..返到更衣室先知D野比人拎晒返黎,,D野全部濕晒,,條毛巾仲濕過我--

我都唔肯定我拎返果件係咪BELONG我既PE衫=3=.. 不過MOMO仲慘,,佢連LOCKER&......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-05-29 11:25 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed