2006 年 4 月 18 日  星期二

晴天

笑*=] 開心

哇哈* 今朝我真係好早就起左身,,7點=v=" 不過咁早起左身悶到嘔><" ICQ/MSN 1個人都冇= =!! 於是乖乖做埋d功課..

終於做晒功課喇,,好開心>v<" 但係仲未溫書><!! 跟住開電視睇卡通片@v@" 好耐都冇認認真真咁睇電視嚕..原來卡通片都幾好睇..=v="

咁快做完架..落左街行左陣,,好無聊= =" 食完野返黎.. 返到黎見到多左人on啵@@" 仲搞到miss左同佢傾計><" 早知係咁邊到都唔去,,

睇實個icq啦!! 卡* 晏畫諗住溫下書啦,,點知好冇心機..走左去訓覺- -" 食完dinner之後見有d悶,,搵卡文傾下電話先@@"

成日係到發夢,,諗埋d來日方長既野,,唔發下又點有夢想..嘰*=] 成晚係咁睇電視,,對電視開始有d興趣-v-" 睇到唔知時候..

成10點先online.. 乜原來去到5歲已經好大唔應該睇卡通片架喇=0=?? 咁卡通片咪冇乜人睇@@?? 咁我而家咪好老囉><"

定係我仲係得4歲= =" [不是定理]!! 哈* 雪雪今日好叻女呀>3<" 佢學多左樣野@v@" 就係...登登登登......笑喇!! 哈*=]

今日比人話佢發姣@@!! 唔好話佢物似主人形呀下-.-"" 而家雪雪終於識笑啦=v=" 哈*=]

刊登時間︰2006-04-18 10:57 PM    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 17 日  星期一

晴天

心理測驗 滿足

今朝係咁耐以黎最遲起身既1日,,成9點先起身..都唔知20號返學起唔起到添= =" 睇卡文日記,,好肉麻..=︴

同呀mo傾msn,,同呀mo都呷緊卡文醋=0=" 有d反口囉,,之前又話我... 都係算啦,,不過以後卡文你都要多d同我傾計架><!!

唔好因為蔡澤而reduce我地既友誼>3<" 未做晒d功課,,搞到冇街出T^T.. 不過就算對住d功課我都係冇心機做架喇,,係......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-17 08:56 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 16 日  星期日

晴天

15/16 愉快

晏畫無無聊聊玩陣電腦,,之後off左1心諗住今日要做晒d功課,,點知做左唔夠10分鐘就訓著左=0="

夜晚9點半睇15/16,,有stephy同小方呀>3<!! 1開始玩口部15/16,,唱有隻雀仔跌落水,,但係就要唱做[ba be bu bi bo]<<好似係咁..-v-"

小方唱先,,唱到亂晒大龍!! 森美要佢唱[我好鬼蠢],,好搞笑=v=!! 跟住到stephy......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-16 10:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 15 日  星期六

晴天

十分愛Stephy!! 愉快

晏畫同卡文諗住去library到借書,,點知冇開= =!! 我竟然唔記得左今日仲係復活節公眾假期-w-" 之後同卡文周圍行左陣..

傾左好多野,,咁咪幾好^^!! 比佢1個機會又比自己1個機會.. 我相信佢會帶比你幸福、快樂!! 我終於可以有baba了^++^"

比出奇蛋多更多既願望@@" 跟住卡文就同左蔡澤上左傑傑屋企打牌嚕@@" 我就返屋企.. 返到去又唔願做功課,,玩左好耐電腦=v="

嘿嘿*&w......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-15 10:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 14 日  星期五

晴天

復活節快樂!! 愉快

復活節雖然冇街去,,但係唔知點解今年特別開心啵.. 可能因為件事終於告1段落,,所以都開心左樂觀左,,果然經1事長1智^^" 哈*

終於唔洗再好似前3日咁打秘密日記@@" 其實我都唔係咁鍾意咁做,,好似好鬼祟咁,,仲幾麻煩下.. 無計,,我係麻煩人係麻煩d,,卡*

protect左日記3日,,比我發現原來雪雪唔識學我d protect左既字架= =!! 我以後唔會再咁衰,,咁......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-14 10:30 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 13 日  星期四

晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-04-13 09:47 PM  

 

2006 年 4 月 12 日  星期三

晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-04-12 09:21 PM  

 

2006 年 4 月 11 日  星期二

晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-04-11 08:56 PM  

 

2006 年 4 月 10 日  星期一

晴天

悶>3< 無奈

哇,,今日我悶足成日喇... 做功課、玩電腦、做功課、玩電腦、做功課、玩電腦,,咁就係我既1日所發生既野喇-3-"

唔係做功課就玩電腦,,我有諗過不如今日唔好打日記啦,,咁無聊既1日= =" 受夠了..悶悶悶,,,悶癩喇>3<"

但係我而家同JEFF比賽鬥緊.. [朱古力﹏* VS 雪雪*]大戰,,哈* 所以都係打,,我唔會比雪雪輸既!! 放馬過黎啦..ka*=]

嗚,,真係好悶、好悶and好悶......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-10 09:55 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 4 月 9 日  星期日

晴天

去街 愉快

琴日唔開心有好多人同我傾計,,icq/msn回都回唔"澈"^^..原來我身邊係有咁多人好關心我架,,開心返^^"

 

今朝同carmen去友愛體育館睇男排打學界..同carmen落左車唔識路行去,,憑女生既第6感@@" 撞撞下又去到,,不過遲到= =!!

去到又唔知點,,唔知比唔比入去,,又上左上面果層,,係出面研究左好耐點入去,,仲麻煩到人..諗起都好笑=v=" 2個傻瓜,,哈*

都有好多人黎睇@@"&......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-04-09 10:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed