|
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |

|
|
笑*=]  |
|
哇哈* 今朝我真係好早就起左身,,7點=v=" 不過咁早起左身悶到嘔><" ICQ/MSN 1個人都冇= =!! 於是乖乖做埋d功課..
終於做晒功課喇,,好開心>v<" 但係仲未溫書><!! 跟住開電視睇卡通片@v@" 好耐都冇認認真真咁睇電視嚕..原來卡通片都幾好睇..=v="
咁快做完架..落左街行左陣,,好無聊= =" 食完野返黎.. 返到黎見到多左人on啵@@" 仲搞到miss左同佢傾計><" 早知係咁邊到都唔去,,
睇實個icq啦!! 卡* 晏畫諗住溫下書啦,,點知好冇心機..走左去訓覺- -" 食完dinner之後見有d悶,,搵卡文傾下電話先@@"
成日係到發夢,,諗埋d來日方長既野,,唔發下又點有夢想..嘰*=] 成晚係咁睇電視,,對電視開始有d興趣-v-" 睇到唔知時候..
成10點先online.. 乜原來去到5歲已經好大唔應該睇卡通片架喇=0=?? 咁卡通片咪冇乜人睇@@?? 咁我而家咪好老囉><"
定係我仲係得4歲= =" [不是定理]!! 哈* 雪雪今日好叻女呀>3<" 佢學多左樣野@v@" 就係...登登登登......笑喇!! 哈*=]
今日比人話佢發姣@@!! 唔好話佢物似主人形呀下-.-"" 而家雪雪終於識笑啦=v=" 哈*=]
|
|
刊登時間︰2006-04-18 10:57 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 17 日 星期一 |

|
|
心理測驗  |
|
今朝係咁耐以黎最遲起身既1日,,成9點先起身..都唔知20號返學起唔起到添= =" 睇卡文日記,,好肉麻..=︴ 同呀mo傾msn,,同呀mo都呷緊卡文醋=0=" 有d反口囉,,之前又話我... 都係算啦,,不過以後卡文你都要多d同我傾計架><!! 唔好因為蔡澤而reduce我地既友誼>3<" 未做晒d功課,,搞到冇街出T^T.. 不過就算對住d功課我都係冇心機做架喇,,係......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-04-17 08:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 16 日 星期日 |

|
|
15/16  |
|
晏畫無無聊聊玩陣電腦,,之後off左1心諗住今日要做晒d功課,,點知做左唔夠10分鐘就訓著左=0=" 夜晚9點半睇15/16,,有stephy同小方呀>3<!! 1開始玩口部15/16,,唱有隻雀仔跌落水,,但係就要唱做[ba be bu bi bo]<<好似係咁..-v-" 小方唱先,,唱到亂晒大龍!! 森美要佢唱[我好鬼蠢],,好搞笑=v=!! 跟住到stephy......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-04-16 10:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 15 日 星期六 |

|
|
十分愛Stephy!!  |
|
晏畫同卡文諗住去library到借書,,點知冇開= =!! 我竟然唔記得左今日仲係復活節公眾假期-w-" 之後同卡文周圍行左陣.. 傾左好多野,,咁咪幾好^^!! 比佢1個機會又比自己1個機會.. 我相信佢會帶比你幸福、快樂!! 我終於可以有baba了^++^" 比出奇蛋多更多既願望@@" 跟住卡文就同左蔡澤上左傑傑屋企打牌嚕@@" 我就返屋企.. 返到去又唔願做功課,,玩左好耐電腦=v=" 嘿嘿*&w......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-04-15 10:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 14 日 星期五 |

|
|
復活節快樂!!  |
|
復活節雖然冇街去,,但係唔知點解今年特別開心啵.. 可能因為件事終於告1段落,,所以都開心左樂觀左,,果然經1事長1智^^" 哈* 終於唔洗再好似前3日咁打秘密日記@@" 其實我都唔係咁鍾意咁做,,好似好鬼祟咁,,仲幾麻煩下.. 無計,,我係麻煩人係麻煩d,,卡* protect左日記3日,,比我發現原來雪雪唔識學我d protect左既字架= =!! 我以後唔會再咁衰,,咁......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-04-14 10:30 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 13 日 星期四 |

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2006-04-13 09:47 PM |
| 2006 年 4 月 12 日 星期三 |

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2006-04-12 09:21 PM |
| 2006 年 4 月 11 日 星期二 |

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2006-04-11 08:56 PM |
| 2006 年 4 月 10 日 星期一 |

|
|
悶>3<  |
|
哇,,今日我悶足成日喇... 做功課、玩電腦、做功課、玩電腦、做功課、玩電腦,,咁就係我既1日所發生既野喇-3-" 唔係做功課就玩電腦,,我有諗過不如今日唔好打日記啦,,咁無聊既1日= =" 受夠了..悶悶悶,,,悶癩喇>3<" 但係我而家同JEFF比賽鬥緊.. [朱古力﹏* VS 雪雪*]大戰,,哈* 所以都係打,,我唔會比雪雪輸既!! 放馬過黎啦..ka*=] 嗚,,真係好悶、好悶and好悶......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-04-10 09:55 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 9 日 星期日 |

|
|
去街  |
|
琴日唔開心有好多人同我傾計,,icq/msn回都回唔"澈"^^..原來我身邊係有咁多人好關心我架,,開心返^^" 今朝同carmen去友愛體育館睇男排打學界..同carmen落左車唔識路行去,,憑女生既第6感@@" 撞撞下又去到,,不過遲到= =!! 去到又唔知點,,唔知比唔比入去,,又上左上面果層,,係出面研究左好耐點入去,,仲麻煩到人..諗起都好笑=v=" 2個傻瓜,,哈* 都有好多人黎睇@@"&......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-04-09 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|