|
| 2006 年 2 月 19 日 星期日 |

|
|
家長日  |
|
今朝又要晨早流流起身返學校拎成績表,,有d緊張@@" 好開心,,mr lam係咁有讚冇彈,,仲讚我成績有明顯既進步呀,,好野>v<"
上次test 104,,今次exam76,,但係overall 82@@" 好開心呀,,估唔到進左3x名>v<" 但係都仲未達到我個目標,,入唔到80名,,仲差2名><"
但係同好多人都仲係差好遠既距離.. 愈黎愈遠,,好吃力好難追..but我係會永不言敗既xvx" 有你作動力,,下次實可以再考好d既^^"
估唔到我最好果科會係PE,,第13名>v<" 但係最差既竟然係..CL!! 我諗真係中左,,可能係因為我同lok早交左比呀豬,,
而佢又遲左比我地2個果份ass file,,所以mr wong就當左我地遲交而要-我地分.. 嗚T^T,,早交都變遲交.. 無天理..><"
同LOK1樣係187名!! 唉,,C-..勁唔開心,,未試過我既CL會係咁架..我應該點做,,好唔服..好在我都仲有個人證,,仲陪我187..
但係同道中人竟然話算數,,唉..心機全已白費!! 無話可再說...... 跟住成個晏畫都幾無聊下,,係咁係到睇人地D XANGA,,XD"
又幾好玩,,搵左好多好多好得意既野出黎,,KE^^..仲知左好多野添啵@@" 不過就都估左N耐,,so stupid=v="
*ps.今日成日都冇見過佢online喇,,仲幾驚會有d咩野事..miss u a lot><"
|
|
刊登時間︰2006-02-19 11:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 18 日 星期六 |

|
|
1st CYC meeting  |
|
著好晒衫正準備返choir果陣有人打黎通知miss tong病左,,取消練習,,唔洗返@@" 然後努力援救返...諗住搵呀媽1齊搭車出去,,太遲喇,,佢已經上左車..冒雨跑去搭車都係miss左佢架車,,搭下1班.. 我最遲去到,,要佢地等左咁耐><" 今次黎到已經好好,,咁臨時改變既行程真係好玩,,咁大個女都係第1次自己出到去旺角@@" 跟住勁準時到左果個什麼i-plus,,真係咩年齡既人都有,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-18 10:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 |

|
|
唉..  |
|
呀媽又話搭9返到黎1齊傾cyc單野喎,,點知返到黎1隻1影都唔見..直到就黎遲到既1刻先見佢返到黎,,竟然唔記得左!! 好無奈,,最後都係冇傾到.. 落去集隊,,講announcement果個人讀錯野,,好笑..meeting(乜ting)=v=” IS堂,,今堂有個好好玩既experiment做,,m榮張野個車”look”好滑,,笑死晒>v<” 跟住英文堂,,已經連續第3隻黑豬,,
|
|
刊登時間︰2006-02-17 10:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 16 日 星期四 |

|
|
UNhappy Day  |
|
返到去又要點簿喇,,仲要係默書簿,,中文科長真係唔易做.. 呢排我覺得自己忙左好多,,再唔可以好似以前咁放小息喇.. lunch如是者,,好冇空間... 好想好想去問名次,,但係行唔開.. 算,,遲知早知幾時都會知,,等到星期日先算... 到左放學都仲係到搞緊d簿,,點完都仲要係咁跑黎跑去開locker搞埋d野,,仲差d撞到人,,落到去好在冇遲到咋.. 唔係又比人鬧喇.." 今日仲係試音,,到左......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-16 10:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 15 日 星期三 |

|
|
海不再藍 |
|
今朝又再次好多人冇返,,日日如是,,好似冇日返齊人咁= =" 英文堂,,still係1個好惡既mr tsang= =.. 派CAT..唉唉,,39.5分T^T,,同合唔合格都冇咩分別,,4字頭都冇,,同人地差得勁FAR AWAY,,好唔開心... 唔開心既事總係1件接1件而黎既><" PE堂出去足球場跑,,雖然係短跑,,但係我覺得仲辛苦過跑長跑..><" 係到練D跑姿,,好好笑=v="&w......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-16 12:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 |

|
|
情人節  |
|
1早返到去就見到成大班女仔係到送緊花同朱古力@@" 好有情人節氣氛.. 跟住我又送,,好快已經送左好多.. 情人節黎CAT,,做唔晒呀><" 中文堂講作業d野,,未做好,,臨急寫左d字落去算.. CL整埋d無聊flash,,畫到座山死舊屎咁..= =" 跟住maths堂,,d maths原來做4題要用成堂時間先搞得掂,,考試都唔知點考=.=" 小息已經收到好多朱古力喇@@" geog堂,,好悶既......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-15 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 10 日 星期五 |

|
|
緊張緊張  |
|
落去早會聽宣佈,,好好笑d咯咯各角.. maths成堂都係做數,,計題數都要計好耐好耐><" 英文堂係咁教grammer,,好深明d唔明d..欣欣b送左隻好得意既野比sandy,,好可愛呀!! 問佢問題佢會點頭同埋搖頭架.. 問左佢好多問題,,好搞笑>v<" 中文堂有個samXX既人黎sell野,,(唔記得左點串個名= =)..同sandy笑佢笑足成堂,,= =" pth今次睇果套唔係咁......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-12 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |

|
|
貧富宴  |
|
sci堂做experiment,,失敗既!! 整黎整去都做唔到..= =" 無啦啦咁同我講,,有咩居心= =+!!...... 落堂前欣欣b真慘= =" 英文堂又要dict,,今次好差,,冇full marks><" 得25/30分,,有排改><" 今堂講講下情人節果d example句子講左d核凸野= =" 小息同左呀媽and呀mo落小食部到買野食,,又再冇食早餐,,1陣又要去貧富宴,,......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-09 11:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |

|
|
學整花  |
|
1入到課室就見到TANYA,,好在有佢提我帶HIST EXAM PAPER,,但係都係唔識改.. 開LOCKER特別多野拎,,跌完1本又1本,,比人話我發卑氣添,,哈2*=] 今日又ENG SPEAKINC DAY,,3C表演@@" 睇唔清台上D人樣><" 中文之後CL,,又整FLASH,,整N耐都未整好架,,而家覺得D FLASH好麻煩,,睇D英文睇到我死.. 仲要做果個AGG,,咁鬼難>&......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-08 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 7 日 星期二 |

|
|
難能可貴  |
|
好慘呀,,今朝呀mo病左冇返呀><" 呀媽都病病地.. 班主任堂調位,,緊張緊張.. 調左去5行3,,又係第3個位,, 呢個位都幾好KEKE*=] 英文堂又唔記得帶LISTENING,,好彩問到朱古力借姐>v<" PE去擲餅,,同呀媽1組,, 係咁追餅追到左轉右轉,,哈2* IS堂,,AU SIR鬧人@@" 都冇咩點既,,跟住教書.. 個新位真係唔多慣,,成日行錯位,, 行返去個舊位到=&w......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-02-07 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|