|
| 2006 年 6 月 26 日 星期一 |

|
|
海闊天空  |
|
唉唉..今日派果幾科..死晒>3<!! 真係好差..IS差到AU SIR簡直想打我T^T..中文差到離譜..MATHS根本冇可能會PASS!!
有咩理由次次都係呢個分數,,燦燦又救多我1次..真係唔知開心定傷心.. CHIS原本有8字頭又冇埋死得!! PTH又唔爭氣..滿分都拎唔到!!
第1日派卷就大大大失所望..唉唉唉!! 卡文今次真係好發奮做人>V<..我就屎屎屎了..60名又距我走了1大段路了T^T" 好冇用..POOR=(
放左學之後練大合唱啦..開頭都幾亂之後練得幾OK..起碼而家都分好晒部大家都肯去唱GD!! PROMISE左2C大家齊齊放歌詞上黎=]
好冇SAFE FEELING NOW..ANGRY OR UPSET?? I DON'T KNOW...I JUST KNOW THAT I AM NOT FEELING HAPPY...
海闊天空
歌手:Beyond | 作曲:黃家駒
填詞:黃家駒 | 編曲:
*今天我 寒夜裡看雪飄過
懷著冷卻了心窩飄遠方
風雨裡追趕 霧裡分不清影蹤
天空海闊你與我 可會變 (誰沒在變)*
多少次 迎著冷眼與嘲笑
從沒有放棄過心中的理想
一剎那恍惚 若有所失的感覺
不知不覺已變淡 心裡愛 (誰明白我)
#原諒我這一生不羈放縱愛自由
也會怕有一天會跌倒
背棄了理想 誰人都可以
那會怕有一天只你共我#
REPEAT*#
仍然自由自我 永遠高唱我歌 走遍千里
REPEAT#
背棄了理想 誰人都可以
那會怕有一天只你共我
REPEAT#
|
|
刊登時間︰2006-06-26 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 25 日 星期日 |

|
|
2006-06-25 |
|
原本唔諗住打多篇公開既日記..但係岩岩諗起雪雪佢地..我又唔忍心咁自私..於是就是是但但打句野算.. 手軟&冇mood再打多篇了...
|
|
刊登時間︰2006-06-25 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 25 日 星期日 |

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2006-06-25 03:07 PM |
| 2006 年 6 月 24 日 星期六 |

|
|
Funny!!  |
|
今朝好早就成左身同baba講話[我要請你去飲茶]..嘿嘿*我睇得出佢今日好開心^^"仲陪mama行街..我又終於可以做返個乖乖女了XD" 其實1家人1齊幾開心架..佢地開心時我又開心^^" 好耐都冇試過同屋企人1齊會咁開心嚕>3<" 所以冇去到睇班足..好對唔住呀2C><!! 但係我心靈上有默默幫你地打氣架^++^ 晏畫悶die我,,係咁聽歌聽到我悶..&w......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-24 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 23 日 星期五 |

|
|
Music Contest&班足  |
|
SO HOT TODAY!! 11點返左學校睇女仔班足..YOHO!! 2:0大勝^^" 之後同MO卡食埋個LUNCH就返學校CANTEEN練下歌.. 好多人添..THEN上左2樓練..練得好辛苦太多野要汁喇!! 之後聽左次MAGGIE佢地唱,,GD哇>V<!! 然後要我地又唱返次佢地聽=0=.. 今年既MUSIC CONTEST真係好多人JOIN呀><.. TO卡MO:DON......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-23 10:45 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 22 日 星期四 |

|
|
Yoho!!  |
|
YOHO!!終於考晒試喇>V<!! 係學校練左陣歌就同卡MO去左市中心行街!! 到到都未開><..係咁周圍影相嘿嘿好好玩^&^ 去左影貼紙相哇又=V=.. THEN大家樂到食LUNCH..鬥快食笑死晒XD" 果個GAME勁好玩呀!!玩到唔捨得走KAKA* 仲行左去NONAME&置樂果邊.. 最後返返市中心搵呀檬都仲係唔見既><" 嗚嗚..好MISS呀檬哇>3&......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-22 10:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 21 日 星期三 |

|
|
Relax..  |
|
最後1科要溫既HIST都考完嚕>3<!!成個人RELAX晒.. 放學同卡MO去小蔚屋企1齊練MUSIC CONTEST 雖然都知實唔會贏.. 不過正所謂[釣勝於魚]嘛^^.. 小蔚彈到我簡直陶醉晒 " 原來5級已經可以彈得咁好聽,,咁8級咪仲勁@0@" 好想見識下添XD" 今日玩左成日電腦..都冇ON既><!! 無聊得我轉日記,,靈感來源於雪雪個草原既黃昏時分..但係我覺得似秋天......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-21 08:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 20 日 星期二 |

|
|
620開心爆!!  |
|
晴天行雷 " 咁雨天係咪會落雪架 " 如果PTH多左果20分鐘比晒ENG LIST咁你話幾好.. <<好緊張!!過1陣就可以知道雪雪變成咩色喇>V<">> WAKAKA!! 係我最最最鍾意既粉紅色哇>3<" 雪雪好生性呀!!知我鍾意咩色就變咩色!!真係低錫喇!!>3<" 打左咁耐日記..而家終於睇住雪雪成長左..真係開心到T^T..或者呢D就叫陪養左感......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-20 11:31 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 19 日 星期一 |

|
|
2006-06-19  |
|
IS比左好多心機溫前幾課竟然出得D MC=3=..做唔晒添= =!! KAKA真係開心仲有我的最愛-HIST就考完唔洗溫嚕^++^ **晏畫1訓訓左成5粒鐘!! 好白痴呀我..掛住係個夢玩到唔捨得醒-v-" 唉唉!! 我終於病了..緊係琴晚溫IS溫出病..而家把聲..死得!! 琴日掛住溫書都醒唔起係父親節!! BABA為我付出左咁多野我都好似冇咩為佢做過咁..好不孝><.. 唯有迫......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-06-19 11:18 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 18 日 星期日 |

|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|