2006 年 7 月 15 日  星期六

雨天

2Cの感覺* 驚訝

  
2C班班相(05-06)

時間過得真係快..同2C同甘共苦左1年..相信大家既友誼係唔會變質既!! 呵等我又寫下呢1年來對各位2C既感覺啦=]

同學

1.啊BUT: 好高!!..高到好難溝通-0-"到而家我連你個英文名都仲未知點讀>3<"不過我知你係個盡責既MUSIC科長!!=]

2.SANDY: 重朋友!!..對朋友好到仲好過對自己=]到1齊坐之後覺得你原來可以好勤力仲好有上進心..比心機啊!!=]

3.CARMEN: 唔多溫書..但係又好叻啵!!又聰明又乖關心人!!你教識左我好多野..我MATHS因你而進!!同你坐真係好開心哇=]

4.KIKO: 好勤力好學主動積極!!同你今年熟左好多..成日同我傾心事&同我分享好多開心同唔開心既野..同你傾計好舒服=]

5.TING: 好SPORTY打波好掂!!好玩得好活潑好動!!..仲好積極主動!!又肯幫人..班會既野又好幫得手..係個好學生黎既..=]

6.YVONNE: 份人好NICE平易近人易相處!!你幫左我好多..有咩開心唔開心都肯聽我訢仲會同我心享心事..有你呢個FD子真好=]
                  最你坐果陣雖然大家1齊"肓"..但果段日子日日有人同我傾計真係好開心!!我唔會唔記得你呢個FD子既嘻!!*

7.啊橙: 係1個好明白事理既人!!班會D活動你好用心搞!!由學期未搞班會活動先開始同你熟..發覺同你諗D野又幾有同感幾岩傾!!
           但
遺憾咁遲先識到你>3<"希望來年我仲有機會同你多D傾計做到GD FD子吧!!=]

8.VIVIAN: VERY PLAYFUL&HELPFUL!!對朋友好好但對XX仲好XD"但都唔好忽略你身邊既FD子哇!!佢地好需要你架嘻=]

9.CANDY: 好玩得好誠實&好大膽=]打波&踢波都咁掂!!..有周公真傳哈XD"熟落左覺得你好幫人..好掛住你屋企個TOLIET哈XD"

10.YOLAND: 份人夠真夠坦誠!!..有果句講果句唔會收收埋埋=]好人緣又多朋友..對朋友SO GD!!

11.HELEN: 成績好&打BAD勁..不愧係校隊!!雖然唔太熟但比我發現到HELEN講野係好搞野好好笑架!!超人XD"

12:ANNA: 英文好棒!!唱日本歌都好棒!!好鍾意幫人..仲幫左我好多!!成日幫我SCREEN相>V<"

13.TAMMY: 打波好勁!!個樣好似棉花糖咁CUTIE..扮男仔都幾型爆嘻XD"如果可以繼續留低就好喇..

14.MAGGIE: 好重視&關心朋友!!有咩都會同我傾..我又可以搵你傾=]不過我覺得你既疑心太大..你應該對你既朋友要有信心!!=]
                  同埋唔洗咁CARE人地點睇你架!!你都有你既優點架嘛!!唔好咁輕易就放棄!!我支持你啊!!ALWAYS BE HAPI=]

15.JULIAN: 好勤奮好學!!打波勁!!貪靚靚正常既係女仔既專性XD"仲對男友好專1添呢..VERY SWEET嘻!!*

16.TWINKIE: 好有學識睇好多書&小說!!仲好有眼光!!..鍾意睇鄭梓靈D書嘻XD"

17.MIKI: 唱歌好好聽啊>V<"好好人成日都幫我!!..仲會成日稱讚我!!SO HAPI THAT有你呢個FD子=]

18.WINNIE: 中英數科科都咁好!!2C班既第1名勁..品學兼優!!=]1等1良好學生&乖乖女!!講D野又幾有趣幾CUTIE=]

19:JESSLYN: 性格幾似MR TSANG..心情好就好NICE!!相反就好鬼惡-3-不過對朋友都好好既!!做FD還算不錯=]

20.ShirLey*: THAT'S ME!!*嘻唔知大家又對我有咩感覺!?可以既話..睇完留個CM話我知啦!!我會很HAPI的!!*=]

21.RODDICK: 原來SCI&踢波好掂!!講野好搞笑好FUNNY!!對朋友好對女友更好!!有情有義XD"

22.JIMMY: 讀書好勁受人敬佩哈!!仲好搞笑唔知點解成日都咁開朗無啦啦笑1餐XD"

23.ANSON: 男班長!!踢波勁!!唔知點解覺得好有正義感同埋有D COOL咁XD"

24.WILLIAM: 講D野有深度得黎又好搞笑好識搞氣氛!!坐你前面1D都唔會悶親!!=]

25.WALLACE: MATHS勁啦>0<"我知你好鍾意幫人特別是係某某囉嘻XD"哈唔好咁FLOWER HEART喇XD"

26.ISSAC: D小動作好好笑XD"唔講唔知佢D破壞力很強的!!我部CALTOR IS ALWAYS LOCKED BY HIM!!><

27.KEVIN: 同JAMJAM果D1樣好鍾意搞下事咁好好笑XD"

28.JEFF: 你真係好好人!!肯聽我訢苦水不特只仲同我分擔好多我解決唔到既野!!有時係我簡單複雜化晒D野..係你幫我矯正=]
              所以
有咩我都好放心同你講的=]你是我SHIRLEY 1流既FD子!!我當然是不會忘記的XD"

29.LOUIS: 男仔之中最貪靚成日照鏡-0-"講野好溫柔..我理解能力差好難明XD"

30.PAUL LAM: 調位好多次都係坐我後面XD"你真係好HELPFUL!!我都唔知問你借過幾多N張F4 PAPER..都冇還XD"

31.DICK: SCI天才!!個樣唔洗講野靠睇表情已經好好笑喇哈哈XD"

32.JACK: 守龍..掂啊!!哈哈成日比人改花名..都唔會嬲!!?=]

33.DEREK: 哈哈你幫左我好多!!但係我都幫唔到你D乜>3<"ANYWAY!!同JEFF所講1樣你想做就放膽去做啦嘻XD"加油!!

34.HENRY: 正經果陣還是1個大好人黎既都幾肯幫人的=]不過以後就正經唔好再成日搞事喇XD"

35.STEPHEN: 成績好BAD好彈琴仲好!!兼顧到咁多野簡直完美!!仲係我地2C既好主席!!有好多野我信你得既!!你都要相信你自己=]
                    只有你
可以承受到我的狂或野!! 對朋友好好對我未夠好啵哈>3<"好似少左D CONTACT..MAKE IT BETTER!!=]
                    YOU ARE THE PERSON WHO MAKE ME CRY MAKE ME SMILE & IMPORTANT TO ME!!*

36.SUNSHINE: M榮唔係NAUGHTY既人其實係想搞搞氣氛大家冇咁悶!!XD"而且經詔CAMP之後我仲覺得佢好好人好幫人添呢=]

37.RUDY: 之前梗係覺得你唔知點解..後黎我覺得你冇乜野其實仲好好人添架!!ALSO好HELPFUL!!成日都幫我汁野=]KEEP IT加油!!

38.PETER: 好內向..唔知點解好似覺得你成日比人蝦咁..但見你好似好ENJOY咁可能係玩緊姐XD" ANYWAY BE STRONG!!=]

39.WOODY: 見到你咁我都覺得你好可憐!!但係我覺得你應該要向好果方面睇!!你要識多D朋友擴大你既朋友圈子哇!!=]

40.KIT: A VERY SPORTY BOY!!無論打咩波都咁勁!!嘻自開學你坐我後面之後..我就對2C有份親切感開始多左FD!!=]

41.PHILIP: 曾經有1日因為你1句野令我當時好嬲!!果陣我忘定你係衰人!!但後來經過好多事直覺上我又覺得你不至於壞呢!!=]

42.JOE: 呵呵有劍神之稱皆因成日耍劍!?XD"玩時玩小心D啊呵呵=]

 

打到我手軟哇!!記住要睇&留個CM比我啊!!=]我要有35個CM!!..好似冇乜可能XD"聽日得閒既話打埋老師先XD"

刊登時間︰2006-07-15 02:46 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 14 日  星期五

陰天

過分''開心 不安

同卡文玩SIMS開左個梨梨之家有成8個人..成屋都係人買床都買到..XD"

足足笑左粒幾鐘..笑到2個都冇晒力搞到打波都冇晒MOOD打..GIVE UP!!

兩個都淨係識笑..唔知點解笑到好肚痛好支力..原來笑可以係1件痛苦既事-3-

去左踩石春今次唔知點解好鬼死痛-0-之後去左OK到HEA下就陪卡文買餸..

過馬路差D比車車死..我明明見到綠燈卡文都聽到聲先1齊過架..點解會咁..

唔通係幻覺..但又會2......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-15 02:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 13 日  星期四

晴天

F2總結。

暑假黎得咁急唔知點解我仲未想放住..今年經歷左好多事有開心亦都有苦澀既..長了很多智人漸覺成熟了

今年F2真係過得充實開心左..F2果然戀事多..但可以肯定既係我無悔入左2C..一切都係由2C開始..


 

9月"開頭對2C好陌生..班會幹事既夢想又再1年奪去左..9月生日特別可憐..今年始終都係改變唔到呢樣野-3-

之後有好多班會既活動..班際壁報比賽 雖然左但左好多朋友&... 電腦幫左我好多但......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-13 11:33 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 12 日  星期三

晴天

LastSchDay 不安

最後1日返學日估唔到會係咁樣過......

朝早勁早返去HEA嘿XD"註冊得半個鐘咁就完左呢個F2..快趣得很.."不甘心>3<

聽CARMEN講係點分班.."42個入左E之後,,120名以內名次係單數既入C班..雙就入D!!"

聽完之後開心爆我囉嘻嘻"係既話就好喇..上天求求你就如我所願吧>3<.."捨不得..

其實我地學校唔差..點解要咁揀><"唔通我又要......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-12 10:46 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 11 日  星期二

晴天

結業禮

結業禮嚕..唔經唔覺咁就過左1年..呢年F2充實左好多=]

今朝係禮堂到睇又睇唔到..聽又聽到我想訓..悶到我嘔電"

不過我覺得張校長有幾句野講得幾岩..時間真係唔等人..

原來燦燦教埋呢年下年就走喇..點解我地2C班都竟然冇1個人知喎!!

當時聽到真係10分之激動&10萬個為什麼><後黎大概估到佢要走既原因..

終於完左返課室派成績表..OH睇黎我下年又係要入返C班架喇>3<

燦燦同......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-11 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 10 日  星期一

晴天

DAY CAMP 愉快

今日CHOIR DAY CAMP啊..冇得返學睇班PING添>3<

7點幾返到去又話門口等既..點知MT係晒入面咁我咪白企- -

上車玩推理遊戲..D常理既問題我完全無腦!!原來D白痴無聊搞笑既先岩我XD"

之後MAGGIE佢地仲測試左我好多次都係個感性既人..聽聽下又好似幾岩@@"

架車仲要車埋百周果D..成個半鐘先去到西貢..原來係我P6去果個營地黎架>V<!!

好有親切感&am......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-10 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 9 日  星期日

晴天

病毒? 不安

今朝又係SIMS..開左個獨居老人X伯..D脾氣勁差!!又冇錢又冇老婆1支公!!簡直不似人形XD"

晏畫出左市中心2個鐘又返黎去左我屋企繼續玩SIMS..個X伯玩到卡文死死下..笑死我^++^

CONG JEFF隻朱古力都轉埋色喇..紫色型爆!!^^嘿仲比我汁到粒種子正!! 聽日冇得睇比賽添><

ANYWAY我都會支持2C!!加油>3< 部電腦自從個NORTON死左之後就......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-09 11:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 8 日  星期六

晴天

2006-07-08

今朝成身周身酸痛好似比人打左身咁..哈睇黎我唔係好慣長時間打機-V-

不過SIMS真係好正!!我又玩左成日喇呵..同卡文玩到好緊張好激癲晒!!

之後1齊去左海邊散步&行石春路!!初頭都幾痛下..估唔到會玩到成身大汁"

之後愈行愈快追完卡文1個又1個圈XD" 嘻其實咪話我唔痛..係死忍住^++^

HEA下HEA下就7點夠鐘返屋企食飯..終於可以1家人齊齊整整食飯了^^

點解仲係冇回的..唉唔想又再1次因同1個......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-08 10:51 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 7 日  星期五

晴天

鬱悶

朝早MT急CALL話要交CAMP錢..校服洗晒1件不留-3-都係卡文幫我入去交^^

班BAD 2C愈戰愈勇!!最後都係未睇晒就走左..有得睇冇得打>3<同卡文LUNCH

成個晏畫上左我屋企玩模擬市民好正..升職加薪搬大屋=] 1玩玩到夜晚6點幾-0-

咁又1日嚕..唉><日子1日1日咁過..1個回音都冇好灰...唉唉唉*=[

刊登時間︰2006-07-07 09:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 6 日  星期四

晴天

音樂會 開心

今日學校有音樂會..要出到嶺南..呵同卡文轉左汰坐叮叮去!!SOR TO某人@@"

嘩熱死熱死!! 入到去個禮堂又真係幾大幾靚..好慘差1個位就唔洗同男仔坐T^T

1開頭就有ORCHESTRA表演好精彩!!之後就開始比賽..個個都唱得好有FEEL正!!

出年我又要玩下獨唱先呵=V= 最尾4社音樂劇真係好正!!最鍾意黃社果個>V<"

CONG TO 2A拎到PRIZE!!加埋左D......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-06 11:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed