2006 年 8 月 4 日  星期五

晴天

心事重重 鬱悶

琴晚左諗右諗諗左好耐..都係諗唔清楚!!心事重重都訓唔到..唉"

今朝玩電腦冇MOOD啊哼-3-下晝卡文黎我家玩電腦之後去LIBRARY

我借左5本書咁多都唔知自己會唔會睇的-0-拎住D重死人既書去買PEN&拍

有個唔識但好有心既小妹妹同我講:姐姐,你LUCK左鞋帶啊!!可愛萬分..我笑了=]"

跟住回家咁就1日..暑假咁就過左1個月仲有1個月..都冇就話要返學嚕..我唔捨得你啊暑假!!

PS.哈哈我今日又多左隻BLOG PET(BB狗)-雪の碟犬*..我真係有愛心啊哈哈!!*=]"

刊登時間︰2006-08-04 05:40 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 3 日  星期四

雨天

好大風啊!! 愉快

好大風啊今日!!3號風球都咁勁>0<搞到又邊到都冇得去嚕

係屋企玩電腦MSN..MOMO又要好似我咁裝NORTON!!

BUT教極都唔多掂= =..唉個WALLPAPER仲係LOCK死的!!

嘻蔡澤同我整到個WINDOW好靚靚>V<!!SO GOOD=]"

為報答返佢幫佢整下個日記照COPY返我自己的哈哈XD"

偷聽真好玩XD..但我係無意我都係幫人姐哈哈!!XD"

*PS.多左隻白雪......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-08-03 08:55 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 2 日  星期三

雨天

WINDY 驚訝

今日好WINDY啊!!D風叫埋黎我FEEL到D頭髮好爽啊!!>V<

不過就要有幾日冇得打波嚕..WAITING...

咁得閒咁改改日記先!!好耐都冇改嚕-V-

刊登時間︰2006-08-02 04:10 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 1 日  星期二

晴天

好激動!! 滿足

今朝返學校拎書都唔洗5分鐘..冇乜MOOD=3=..

晏畫打波好有MOOD!!=]"小朋友配音激勵我正XD"

夜晚1路包書1路睇神鵰..估唔到個公孫止係咁衰格架!!

睇到我太激動..隻手1下拍左落個膠紙座到即見血T^T

*PS. STEPHEN隻BLOG PET變左做紫色嚕=]"

刊登時間︰2006-08-02 03:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 31 日  星期一

晴天

木馬病毒!!! 不安

THX蔡澤A LOT!!好多謝你日以繼夜不厭其煩不停遠端出出入入幫我解決!!>3<"

你真係個大好人!!每次我有D咩困難都係你幫搞掂的!!電腦天才!!仰慕你哈哈XD"

原來我中既係木馬病毒!!!呢個病毒係超恐怖的..佢累我足足驚左好多個小時-3-"

呢個病毒既來源於大家熟悉的網站..XANGA!!特別係識彈WINDOWS的!!@@"

點諗都冇諗過過有得救..不過都係蔡澤既功勞!!ANYWAY.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-07-31 10:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 30 日  星期日

晴天

感動

今朝卡文可以早起喇!!值得稱讚!!1早就去打波=]"

雖然仲開到機打到日記但係我唔敢做其他野!!

望住張黑蚊蚊既死人WALLPAPER都夠恐怖..

唉而家部腦1日比1日差差差...睇黎就死得了!!

冇MOOD打落去了..嗚嗚x100000000..T^T

刊登時間︰2006-07-30 01:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 29 日  星期六

晴天

SOS!! 不安

救命啊!!我部機唔知做乜愈黎愈得人驚喇!!唔知乜事..

個管理死埋連張WALLPAPER都比人LOCKED埋!!T^T

好似好大件事咁唔知係咪病毒黎!!我對住部機都唔知可以做咩!!

YOUR COMPUTER IS IN DANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-29 06:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 28 日  星期五

雨天

2006-07-28

喔..今日又冇得打波嚕!!T^T

所以今日繼續做HW!!邊做邊玩既XD"

刊登時間︰2006-07-29 12:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 27 日  星期四

雨天

2006-07-27 驚訝

LUNCH同卡文去試新野!!都唔錯BUT辣既..我唔食得辣-3-

搵金毛傾下頭髮D野&講下佢中學時期既野哈哈得個笑字XD"

卡文上左我屋企做1齊做暑期作業啊哈哈!!係咪好乖呢!?=]"

刊登時間︰2006-07-29 12:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 26 日  星期三

晴天

電髮 愉快

今日去無上髮搵金毛電髮!!WIF卡文就剪髮..但係金毛好多客要等等等...

等到3點先到我地..哈哈我1電就電到夜晚8點幾..足足搞左5個幾鐘!!

查左3次野洗左2次頭吹左2次剪過下&電左好耐..金毛剪得好用心!!

自覺都不錯啦!!仲覺得好對唔住金毛..原本電要成4百蚊佢只收左我2百..

ANYWAY佢真係電得好好..仲教左我好多護髮方法..以後剪頭髮都去無上髮嚕!!=]"

刊登時間︰2006-07-27 10:47 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed