|
| 2006 年 8 月 4 日 星期五 |

|
|
心事重重  |
|
琴晚左諗右諗諗左好耐..都係諗唔清楚!!心事重重都訓唔到..唉"
今朝玩電腦冇MOOD啊哼-3-下晝卡文黎我家玩電腦之後去LIBRARY
我借左5本書咁多都唔知自己會唔會睇的-0-拎住D重死人既書去買PEN&拍
有個唔識但好有心既小妹妹同我講:姐姐,你LUCK左鞋帶啊!!可愛萬分..我笑了=]"
跟住回家咁就1日..暑假咁就過左1個月仲有1個月..都冇就話要返學嚕..我唔捨得你啊暑假!!
PS.哈哈我今日又多左隻BLOG PET(BB狗)-雪の碟犬*..我真係有愛心啊哈哈!!*=]"
|
|
刊登時間︰2006-08-04 05:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 3 日 星期四 |

|
|
好大風啊!!  |
|
好大風啊今日!!3號風球都咁勁>0<搞到又邊到都冇得去嚕 係屋企玩電腦MSN..MOMO又要好似我咁裝NORTON!! BUT教極都唔多掂= =..唉個WALLPAPER仲係LOCK死的!! 嘻蔡澤同我整到個WINDOW好靚靚>V<!!SO GOOD=]" 為報答返佢幫佢整下個日記照COPY返我自己的哈哈XD" 偷聽真好玩XD..但我係無意我都係幫人姐哈哈!!XD" *PS.多左隻白雪......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-08-03 08:55 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 2 日 星期三 |

|
|
WINDY  |
|
今日好WINDY啊!!D風叫埋黎我FEEL到D頭髮好爽啊!!>V< 不過就要有幾日冇得打波嚕..WAITING... 咁得閒咁改改日記先!!好耐都冇改嚕-V-
|
|
刊登時間︰2006-08-02 04:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 1 日 星期二 |

|
|
好激動!!  |
|
今朝返學校拎書都唔洗5分鐘..冇乜MOOD=3=.. 晏畫打波好有MOOD!!=]"小朋友配音激勵我正XD" 夜晚1路包書1路睇神鵰..估唔到個公孫止係咁衰格架!! 睇到我太激動..隻手1下拍左落個膠紙座到即見血T^T *PS. STEPHEN隻BLOG PET變左做紫色嚕=]"
|
|
刊登時間︰2006-08-02 03:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 31 日 星期一 |

|
|
木馬病毒!!!  |
|
THX蔡澤A LOT!!好多謝你日以繼夜不厭其煩不停遠端出出入入幫我解決!!>3<" 你真係個大好人!!每次我有D咩困難都係你幫搞掂的!!電腦天才!!仰慕你哈哈XD" 原來我中既係木馬病毒!!!呢個病毒係超恐怖的..佢累我足足驚左好多個小時-3-" 呢個病毒既來源於大家熟悉的網站..XANGA!!特別係識彈WINDOWS的!!@@" 點諗都冇諗過過有得救..不過都係蔡澤既功勞!!ANYWAY.......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-07-31 10:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 30 日 星期日 |

|
|
嗚  |
|
今朝卡文可以早起喇!!值得稱讚!!1早就去打波=]"雖然仲開到機打到日記但係我唔敢做其他野!! 望住張黑蚊蚊既死人WALLPAPER都夠恐怖.. 唉而家部腦1日比1日差差差...睇黎就死得了!! 冇MOOD打落去了..嗚嗚x100000000..T^T
|
|
刊登時間︰2006-07-30 01:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 29 日 星期六 |

|
|
SOS!!  |
|
救命啊!!我部機唔知做乜愈黎愈得人驚喇!!唔知乜事.. 個管理死埋連張WALLPAPER都比人LOCKED埋!!T^T 好似好大件事咁唔知係咪病毒黎!!我對住部機都唔知可以做咩!! YOUR COMPUTER IS IN DANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-07-29 06:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 28 日 星期五 |

|
| 2006 年 7 月 27 日 星期四 |

|
|
2006-07-27  |
|
LUNCH同卡文去試新野!!都唔錯BUT辣既..我唔食得辣-3- 搵金毛傾下頭髮D野&講下佢中學時期既野哈哈得個笑字XD" 卡文上左我屋企做1齊做暑期作業啊哈哈!!係咪好乖呢!?=]"
|
|
刊登時間︰2006-07-29 12:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 26 日 星期三 |

|
|
電髮  |
|
今日去無上髮搵金毛電髮!!WIF卡文就剪髮..但係金毛好多客要等等等... 等到3點先到我地..哈哈我1電就電到夜晚8點幾..足足搞左5個幾鐘!! 查左3次野洗左2次頭吹左2次剪過下&電左好耐..金毛剪得好用心!! 自覺都不錯啦!!仲覺得好對唔住金毛..原本電要成4百蚊佢只收左我2百.. ANYWAY佢真係電得好好..仲教左我好多護髮方法..以後剪頭髮都去無上髮嚕!!=]"
|
|
刊登時間︰2006-07-27 10:47 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|