2006 年 6 月 17 日  星期六

晴天

2006-06-17 鬱悶

[幸而]簡直唱出心聲..我未夠未最>_<.. 唔鍾意咁樣可以點樣..教我!!

點解小學既關係可以維繫得咁..而我!? 個個各散東西,,更加冇野可以留戀..

今個暑假我唔想悶死..我決定...搵返d小學同學出黎去玩!! 唔想我死既記得搵我>0<"

刊登時間︰2006-06-17 10:25 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 16 日  星期五

晴天

chIS & OrAL

琴晚實在頂唔住未溫完就訓左..朝早起身發覺後面d野都未溫,,唔識&唔熟&記唔入!! 連呀mo問我d問題都答到錯晒>_<..死得!!

跟住1齊返到學校continuous同呀mo互問,,2個問到傻左搞到好似係到嗌交咁,,好好笑呀momo!! 笑到我眼淚都飛埋出黎=v="

好好彩!! CHIS今次出果d唔係我唔熟果d姐>v<!! OK易啦都,,仲好lucky有咁多王安石!!&wsp......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-16 01:55 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 15 日  星期四

晴天

GeoG 驚訝

琴日晏畫冇得溫書既關係,,夜晚成8點先開始溫,,幾擔心今次GEOGFAIL梗..不過考完之後覺得原來係好EASY咋喎@0@"

係我對自己既記性冇信心&太緊張先會擔心1場>"<,,而家總算冇白費我琴晚訓得2個幾鐘.. 呢個星期訓覺時間加埋都不多於10= =..

唔知係咪唔夠訓關係,,今朝有D想嘔既感覺.. 我開始發覺原來我既決心其實真係幾大,,可以為左要做好1樣野而搞到自己咁..

呵呵!! ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-15 01:16 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 14 日  星期三

晴天

EnG

ENG PAPER1 OK LA_PAPER2 初頭都唔知佢UP乜幾驚作唔出 跟住都係估估下寫左大約成300幾字既廢話_==..

死喇_隔黎屋裝修簡直LEVER9大地震_嘈到我心都煩埋_唔好話想訓下覺連書都溫唔到_好頭痛_點算點算SOST^T

都唔知佢要搞幾耐的!!_唔通要我呢聽日考既GEOG、CHIS、SCIENCE、HIST全部都食蛋先安落!!>"<_煩 煩 煩_

刊登時間︰2006-06-14 12:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 13 日  星期二

晴天

Chi

中文 卷1 病句 死左_其他 幾易_作文 抒情 NO.2正_手軟 寫左 800字-_-" 卷2 唔難_但係 有題 冇溫 冇做_跟住_溫書_眼訓-0-"

刊登時間︰2006-06-13 09:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 12 日  星期一

陰天

612* 愉快

StePheN〝 〞!!

嘿嘿* 恭喜恭喜=]].. "HOPE U WILL LIKE IT..XD"

琴晚溫maths溫到好夜,,訓左3個鐘only=/\-" 唉,,數學不嬲都唔得既我真係點溫都冇用.. 好多都唔識做!! "原來努力沒有用..好..."

不過中文list就好易囉!! 但係我竟然唔識寫秩序字XD" 哈哈,,算啦!! 咁就1日嚕,,1日24小時都係溫書考試溫書考試.. 學生之......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-06-12 12:38 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 11 日  星期日

晴天

仲有1日>3<

終於唔痛了XDD" 時間過得真係快,,聽日就要大考喇@!@" 死,,溫唔晒D書>"<!! 今日先黎溫MATHS,,有點兒過份=_=..

刊登時間︰2006-06-11 06:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 10 日  星期六

晴天

折磨 不安

仲有2日就要考試,,次次考試前都咁不幸..今次又係咁!! 我寧願1次過痛死我好過要被痛困擾住我係到被折磨..

刊登時間︰2006-06-10 10:26 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 9 日  星期五

雨天

Bad DaY 鬱悶

今日既天氣..就好似我既心情咁.. 呢幾日都係咁肚痛,,搞到朝早溫唔成書!! 唉..快d過快d過... 仲有3日就要考試喇,,果日唔考試咪好囉!!

睇左好多人xanga,,呢件事真帶左唔少煩惱出黎,,搞到個個都唔開心咁既.. 可喜的是原來好多2c既同學都想原班上,,而家都好唔捨得..

唉,,唔知今日做咩好支力成身散晒,,而家又黎痛喇,,唉唉!!真係麻煩.. 就死得唔打喇T^T"

刊登時間︰2006-06-09 10:46 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 8 日  星期四

雨天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-06-09 12:37 AM  

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed