|
| 2006 年 10 月 21 日 星期六 |

|
| 2006 年 10 月 20 日 星期五 |

|
|
SICK  |
|
今日成班D人個樣都好攰咁..BECOZ OF GWAY+EXP囉!! 但係MR LI又要唔CHECK..搞到我琴晚冇覺好訓,激死左x_x 唔知點解我會咁凍到成條雪條咁-_-LUNCH就FEEL到有D SICK.. MATHS CH2 QUIZ FAILED..原來我真係唔識用CALTOR的=[ 夜晚要再去洗傷口好左D嚕今日!!但係1波未停1波又起.. 傷風喔-/\-我發覺我體質彷似下降... 10日到咋得返.......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-20 10:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 19 日 星期四 |

|
|
冇時間喇!!  |
|
WOW…今日超超超多功課..剩係Gway同Gexp都有排做NA!!想做屎人咩>< PHY好慘..本身都走左2堂..而家比李SIR追返但今日又比走火警晒晒D時間!! 早左勁多時間落去係操場暴晒=3=始終都係教唔晒..所以要補課了=] CHOIR唱到成堆屎咁好冇心機-_-完左…發現隻腳發左炎流ING濃!!嚇親+0+ 最後都係去睇醫生洗傷口..死忍住痛!!THX卡文陪住我/\/\ 嘩真係好唔夠時間用.......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-19 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 18 日 星期三 |

|
|
痛屎…  |
|
好趕咁返去..搞MATHS功課,3樣足以收我死了=_= 第1堂要上CHEM LAB!!IT'S A BIG CHARLLENGE FOR MY HURT LEG!!>< ENG,VINI同我地玩GAMES,Q.FUN咁啦*V*ENG第1次冇帶書..好唔開心>/\< 小息收功課收到我頭都暈埋,亂78糟-0-DT,好唔小心比把CUTTER HURT到.. 原來我係咁容易受傷-_-冇鬼用......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-18 11:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 17 日 星期二 |

|
|
越野  |
|
我ART幅畫得到認同,總算冇白費心機HAPI!!分組好亂..對唔住茶水HEI&羊咩.. 放學越野喇..今次跑得好唔滿意..臨尾衰左喇..只係差2步咋都被追過,仲冇用到撞趺低左!! 只係差1名就可以達成我既目標..好嬲自己點解會咁無用!!!!流血不止.. 原來我以前補過針既果條芭爆鬼左啊..都唔敢望住條2CM直線流落既血.. 好怕發炎&又要再補過..好得人驚的--"BUT我FEEL到3C好......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-17 09:36 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 16 日 星期一 |

|
|
WORRIED  |
|
返到去個個係到狂做功課,我都大把未做完..但D MATHS HW都收屎我-W- MATHS改星期3先QUIZ,YEAH=]今次我要戰勝你XD 下晝D中屎西屎GEOG堂..悶到暈個個訓晒覺..D時間編排得真差!! *PS.聽日就越野喇!!好耐冇練I FEEL WORRIED..ANYWAY TRY MY BEST!!* 有份比賽既所有朋友們加油喔!!=]
|
|
刊登時間︰2006-10-16 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 15 日 星期日 |

|
|
UNFAIR  |
|
唉…煩-_- *PS.人做FD我做FD..點解我咁失敗..係我唔值得你信任定係因為…SO DISAPPOINTED.. UNFAIR AR!!!就係呢個世界上有太多既UNFAIR..所以人變得冷漠及無情!! 不3不4既友誼…我寧願從來沒有…過..假如能從頭開始.. 為何舊知己在最後變不到老友
|
|
刊登時間︰2006-10-15 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 14 日 星期六 |

|
|
補習  |
|
第1天去補習..嘻不錯喔!!=]最意想不到既竟然係我小學教我ENG既老師黎!! 補多左好多時間,仲傾返小學D野咁..嘻嘻仲記得我拎左個"仙人獎"*V* 之後同卡文去買返支CORR. PEN!!琴日做BOARD壯烈HEI生左-3- 行下HEA下先返屋企..今日除左補習,都冇做過D乜..好晒時間!!好憎自己添-0- 所以而家要珍惜&WORK-HARD..快D做HW先!!但就HEI生左CHATTING
|
|
刊登時間︰2006-10-14 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 13 日 星期五 |

|
|
HAPI*  |
|
MUSIC要QUIZ草率地FINISHED..我地第1組PRESENT,錯誤百出-- PE又RUNNING TEST..雖然呢排唔夠訓&冇乜力咁.. 但估唔到今次又再有IMPROVE!!4分55..入到5分之內既目標喇!!>V< 不過我都係靠…念力死頂架咋XDD 英文派CAT..全班最高都係得果63分!!? 聽完勁UPSET…I'M THE LOSER..輸左比歐肥N多啊!!嗚嗚…不過我願賭報......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-10-13 11:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 12 日 星期四 |

|
|
功課功課功課  |
|
ENG仲未派得CAT啊..歐肥好高分啊!!搞到我好WORRY我會輸添>< MATHS咁快就CH.3嚕..FUNG講得超級快!!但欲速則不達囉.. 放學成功係CHOIR到拎左20分鐘去左CYC個AGMx] 完左CHOIR上返去整BOARD..BUT NOT TOO HAPI TODAY.. 我都可以有脾氣的.. 唉好忙..滿腦功課功課…唔訓都要努力做做晒佢!!
|
|
刊登時間︰2006-10-12 10:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|