2006 年 10 月 21 日  星期六

晴天

2006-10-21

咩都唔理喇…爭取時間博殺中…

刊登時間︰2006-10-21 10:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 20 日  星期五

晴天

SICK 鬱悶

今日成班D人個樣都好攰咁..BECOZ OF GWAY+EXP囉!!

但係MR LI又要唔CHECK..搞到我琴晚冇覺好訓,激死左x_x

唔知點解我會咁凍到成條雪條咁-_-LUNCH就FEEL到有D SICK..

MATHS CH2 QUIZ FAILED..原來我真係唔識用CALTOR的=[

夜晚要再去洗傷口好左D嚕今日!!但係1波未停1波又起..

傷風喔-/\-我發覺我體質彷似下降...

10日到咋得返.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-20 10:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 19 日  星期四

晴天

冇時間喇!! 不安

WOW…今日超超超多功課..剩係Gway同Gexp都有排做NA!!想做屎人咩><

PHY好慘..本身都走左2堂..而家比李SIR追返但今日又比走火警晒晒D時間!!

早左勁多時間落去係操場暴晒=3=始終都係教唔晒..所以要補課了=]

CHOIR唱到成堆屎咁好冇心機-_-完左…發現隻腳發左炎流ING濃!!嚇親+0+

最後都係去睇醫生洗傷口..死忍住痛!!THX卡文陪住我/\/\

嘩真係好唔夠時間用.......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-19 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 18 日  星期三

晴天

痛屎… 不安

好趕咁返去..搞MATHS功課,3樣足以收我死了=_=

第1堂要上CHEM LAB!!IT'S A BIG CHARLLENGE FOR MY HURT LEG!!><

ENG,VINI同我地玩GAMES,Q.FUN咁啦*V*ENG第1次冇帶書..好唔開心>/\<

小息收功課收到我頭都暈埋,亂78糟-0-DT,好唔小心比把CUTTER HURT到..

原來我係咁容易受傷-_-冇鬼用......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-18 11:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 17 日  星期二

晴天

越野 鬱悶

我ART幅畫得到認同,總算冇白費心機HAPI!!分組好亂..對唔住茶水HEI&羊咩..

放學越野喇..今次跑得好唔滿意..臨尾衰左喇..只係差2步咋都被追過,仲冇用到撞趺低左!!

只係差1名就可以達成我既目標..好嬲自己點解會咁無用!!!!流血不止..

原來我以前補過針既果條芭爆鬼左啊..都唔敢望住條2CM直線流落既血..

好怕發炎&又要再補過..好得人驚的--"BUT我FEEL到3C好......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-17 09:36 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 16 日  星期一

晴天

WORRIED 無奈

返到去個個係到狂做功課,我都大把未做完..但D MATHS HW都收屎我-W-

MATHS改星期3先QUIZ,YEAH=]今次我要戰勝你XD

下晝D中屎西屎GEOG堂..悶到暈個個訓晒覺..D時間編排得真差!!

*PS.聽日就越野喇!!好耐冇練I FEEL WORRIED..ANYWAY TRY MY BEST!!*

有份比賽既所有朋友們加油喔!!=]

刊登時間︰2006-10-16 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 15 日  星期日

晴天

UNFAIR 鬱悶

唉…煩-_-

*PS.人做FD我做FD..點解我咁失敗..係我唔值得你信任定係因為…SO DISAPPOINTED..

UNFAIR AR!!!就係呢個世界上有太多既UNFAIR..所以人變得冷漠及無情!!

不3不4既友誼…我寧願從來沒有…過..假如能從頭開始..

為何舊知己在最後變不到老友

刊登時間︰2006-10-15 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 14 日  星期六

晴天

補習 驚訝

第1天去補習..嘻不錯喔!!=]最意想不到既竟然係我小學教我ENG既老師黎!!

補多左好多時間,仲傾返小學D野咁..嘻嘻仲記得我拎左個"仙人獎"*V*

之後同卡文去買返支CORR. PEN!!琴日做BOARD壯烈HEI生左-3-

行下HEA下先返屋企..今日除左補習,都冇做過D乜..好晒時間!!好憎自己添-0-

所以而家要珍惜&WORK-HARD..快D做HW先!!但就HEI生左CHATTING

刊登時間︰2006-10-14 11:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 13 日  星期五

晴天

HAPI* 愉快

MUSIC要QUIZ草率地FINISHED..我地第1組PRESENT,錯誤百出--

PE又RUNNING TEST..雖然呢排唔夠訓&冇乜力咁..

但估唔到今次又再有IMPROVE!!4分55..入到5分之內既目標喇!!>V<

不過我都係靠…念力死頂架咋XDD 英文派CAT..全班最高都係得果63分!!?

聽完勁UPSET…I'M THE LOSER..輸左比歐肥N多啊!!嗚嗚…不過我願賭報......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-10-13 11:51 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 10 月 12 日  星期四

晴天

功課功課功課 不安

ENG仲未派得CAT啊..歐肥好高分啊!!搞到我好WORRY我會輸添><

MATHS咁快就CH.3嚕..FUNG講得超級快!!但欲速則不達囉..

放學成功係CHOIR到拎左20分鐘去左CYC個AGMx]

完左CHOIR上返去整BOARD..BUT NOT TOO HAPI TODAY..

我都可以有脾氣的..

唉好忙..滿腦功課功課…唔訓都要努力做做晒佢!!

刊登時間︰2006-10-12 10:40 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed