2006 年 12 月 9 日  星期六

晴天

2006-12-09 不安

今朝學毅軒上第1堂,比QUIZ我TRY完全唔識啦HA!MS NGO教返我就明D嚕!

成課CHEM&MATHS教晒好快,好彩都跟到既=]不過D野我都做唔晒..

不過我唔洗留低做!因為我係新人!呵呵真好XD返學校開LOCKER拎返D書

之後同歐肥去印野,THX你!>3<跟住又再去補習..

晏晝悶悶悶..唉唉唉唉唉唉!唔同班係唔同D...

*PS. 到底CAT VOCAB考邊課架-3-?

刊登時間︰2006-12-09 10:35 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 12 月 8 日  星期五

晴天

PRE B-DAY PARTY 開心

琴晚搞ART根本全部功課都未做,返到學校好BUSY做啊做…結果都係欠!第1次><

證明我真係曳左喇唉=/\=ART堂PRESENT有驚無險終於搞掂,D野又推晒我做!?-3-

放學成班靜雞雞幫MS FUNGPRE-生日PARTY@@" 4A D人唔肯走,等左好耐-0-

3C打交,成班搞分化藉口哄MS FUNG上黎XD…A BIG SURPRISE感動呢MS FUNG!高潮*V*

我切CAK......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-12-08 10:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 12 月 7 日  星期四

晴天

2006-12-07 無奈

放學CHOIR…我始終過唔到自己良心1關..CHOIR真係大不如前,好冇意義地去練..

ART仍未解決!=/\=..學毅軒到終於有位,等左咁耐而家竟然要為咁多野去掙扎..

希望轉到個時間可以解決2難..咁做好似好衰好冇意氣=/\=

做咩今日會咁冇精神頭暈暈?I THINK I REALLY NEED A BIG SLEEP..

HOWEVER THERE IS TOO BI......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-12-07 10:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 12 月 6 日  星期三

晴天

2006-12-06

今朝MS FUNG搵我放學監班F1 RE-CAT! KAKA.我自己也要RE呢XD

MUSIC個代課..-0-"D WESTERN POP MUSIC好HIGH=0=

PE比MS陳玩死好彩最後都唔洗跑姐!攬球好玩>V<我鍾意走走走捉我唔到呵呵XD

小息又去屈TICKETS喇xdd,,MS HA竟然搵我去寫書法比賽,硬筆還可以LA,,

但書法就..哈哈哈!其實我連楂毛筆都唔識的=V=等我搵個替死......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-12-06 10:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 12 月 5 日  星期二

晴天

2006-12-05

今日D堂好悶…I FALL ASLEEP又唔夠訓嚕..我盼望HOLIDAY既來臨XD

放學又做ART,不過今日失敗好多,乜都搞唔到出黎..睇怕仲要煩多數天!

今日多左個傾心事既朋友,多謝你撐我!!雖苦..睇開D!DON'T BE SO SAD,,我都1樣撐你!

*PS.D人唔好食言啊!唔好蝦我冇記性XD

刊登時間︰2006-12-05 11:04 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 12 月 4 日  星期一

晴天

2006-12-04

今日冇左啊豬,原來4方8面都係男仔黎..搞到我寂寞左成日=/\=

MCED成組得返4丁人好靜..睇片日本侵華真係好可惡!

ENG堂對SR..我生平第1次扣分! 平時SR佢都唔理不濟,點知..太低估MR LI了...

就係咁樣,太半班被扣分..1個 不負責任 的名就掛上我身上了!T^T..

唉!好唔開心=[..好後悔自己點解會咁曳! 我要同自己講:NO MORE!><

PHY今日先第1堂教書,已經......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-12-04 11:22 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 12 月 3 日  星期日

晴天

2006-12-03

今天忙於幫人..幫表妹找福娃??原來就是這5隻東東累得我半死=V=

仲做埋個心理學家,又幾有板有眼呢!XD..呵呵加油要有信心!

PS.浪花在微笑 好睇!扣人心弦很淒美..&長了1智*

刊登時間︰2006-12-03 10:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 12 月 2 日  星期六

晴天

2006-12-02 開心

琴晚傻左..唔夠8點就訓左覺,1訓就差唔多12個鐘好正!xd

我隻BLOG PET雪雪成左大人嚕! 今日進化左第2代叫小黑,好可愛*V*

*PS. 1日最少有8個鐘睡眠,TAKE CARE!=]]

刊登時間︰2006-12-02 10:38 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 11 月 30 日  星期四

晴天

I'M SORRY 鬱悶

唉..1件致我命的事件發生在小息.. 對不起是我錯了...

我看見了後,給你阻止,向你大動肝火,我蠻不講理,我更不該說公義!

因為世上根本沒有公平1回事..是我太天真,不會恭敬,我不顧及後果...

是否我視而不見,2話不說,不加以阻撓,只要滿足你所欲就是最正確的選擇..?

但至少到現在我明白只有恭恭敬敬的對待,方可唯持多年純潔的友誼..

我後悔太遲明白這所謂 朋友的定義 ! 是我錯了SORRY*

刊登時間︰2006-11-30 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 11 月 29 日  星期三

晴天

2006-11-29 鬱悶

第1堂就MATHS..=我的死期! 唉CAT啊CAT..LOWEST!?好失望=/\=

點解會咁架!><..UNHAPI纏繞著我..UNTILL知MUSIC RANK HIGHEST@@"

先中和返少少MY MOODY- - 睇黎MATHS同我仍有1大段距離..追不了唉

之後D堂很用心去聽書!我唔要再重蹈覆徹!!STUDY STUDY STUDY

..很困擾AT... CAN ......

(閱讀全文)

刊登時間︰2006-11-29 10:30 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



shirley20
暱稱: SHIRLEY♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-07
轉blog
中一迎新日
雪梨's 書籤
Sunny-D
文章分類
全部 (501)
密碼 (12)
未分類 (489)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結
メロメロパーク

〝MY XanGA*
〝2C XanGA*
〝2C 留言板*
〝TYT 討論區*
〝卡文 日記*
〝卡文 XanGA*
〝卡文 留言畫板*
〝Aa XanGA*
〝MomO 留言畫板*
〝WinniE XanGA*
〝WinniE 留言板*
〝LoK XanGA*
〝LoK 留言畫板*
〝StePheN XanGA*
〝傑傑 XanGA*
〝JefF XanGA*
〝欣欣b XanGA*
〝呀豬 XanGA*
〝ViviaN XanGA*
〝TaMmY XanGA*
〝TinG XanGA*
〝趣兒 XanGA*
〝恩恩 XanGA*
〝周康 XanGA*
〝PkL XanGA*
〝Miki XanGA*
〝AnnA XanGA*
〝CandY XanGA*
RSS 訂閱
RSS Feed