|
| 2006 年 12 月 9 日 星期六 |

|
|
2006-12-09  |
|
今朝學毅軒上第1堂,比QUIZ我TRY完全唔識啦HA!MS NGO教返我就明D嚕!
成課CHEM&MATHS教晒好快,好彩都跟到既=]不過D野我都做唔晒..
不過我唔洗留低做!因為我係新人!呵呵真好XD返學校開LOCKER拎返D書
之後同歐肥去印野,THX你!>3<跟住又再去補習..
晏晝悶悶悶..唉唉唉唉唉唉!唔同班係唔同D...
*PS. 到底CAT VOCAB考邊課架-3-?
|
|
刊登時間︰2006-12-09 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 8 日 星期五 |

|
|
PRE B-DAY PARTY  |
|
琴晚搞ART根本全部功課都未做,返到學校好BUSY做啊做…結果都係欠!第1次>< 證明我真係曳左喇唉=/\=ART堂PRESENT有驚無險終於搞掂,D野又推晒我做!?-3- 放學成班靜雞雞幫MS FUNG搞PRE-生日PARTY@@" 4A D人唔肯走,等左好耐-0- 以3C打交,成班搞分化為藉口哄MS FUNG上黎XD…A BIG SURPRISE感動呢MS FUNG!高潮*V* 我切CAK......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-08 10:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 7 日 星期四 |

|
|
2006-12-07  |
|
放學CHOIR…我始終過唔到自己良心1關..CHOIR真係大不如前,好冇意義地去練.. ART仍未解決!=/\=..學毅軒到終於有位,等左咁耐而家竟然要為咁多野去掙扎.. 希望轉到個時間可以解決2難..咁做好似好衰好冇意氣=/\= 做咩今日會咁冇精神頭暈暈?I THINK I REALLY NEED A BIG SLEEP.. HOWEVER THERE IS TOO BI......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-07 10:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 6 日 星期三 |

|
|
2006-12-06 |
|
今朝MS FUNG搵我放學監班F1 RE-CAT! KAKA.我自己也要RE呢XD MUSIC個代課..-0-"D WESTERN POP MUSIC好HIGH=0= PE比MS陳玩死好彩最後都唔洗跑姐!攬球好玩>V<我鍾意走走走捉我唔到呵呵XD 小息又去屈TICKETS喇xdd,,MS HA竟然搵我去寫書法比賽,硬筆還可以LA,, 但書法就..哈哈哈!其實我連楂毛筆都唔識的=V=等我搵個替死......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-06 10:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 5 日 星期二 |

|
|
2006-12-05 |
|
今日D堂好悶…I FALL ASLEEP又唔夠訓嚕..我盼望HOLIDAY既來臨XD 放學又做ART,不過今日失敗好多,乜都搞唔到出黎..睇怕仲要煩多數天! 今日多左個傾心事既朋友,多謝你撐我!!雖苦..睇開D!DON'T BE SO SAD,,我都1樣撐你! *PS.D人唔好食言啊!唔好蝦我冇記性XD
|
|
刊登時間︰2006-12-05 11:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 4 日 星期一 |

|
|
2006-12-04 |
|
今日冇左啊豬,原來4方8面都係男仔黎..搞到我寂寞左成日=/\= MCED成組得返4丁人好靜..睇片日本侵華真係好可惡! ENG堂對SR..我生平第1次扣分! 平時SR佢都唔理不濟,點知..太低估MR LI了... 就係咁樣,太半班被扣分..1個 不負責任 的名就掛上我身上了!T^T.. 唉!好唔開心=[..好後悔自己點解會咁曳! 我要同自己講:NO MORE!>< PHY今日先第1堂教書,已經......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-04 11:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 3 日 星期日 |

|
|
2006-12-03 |
|
今天忙於幫人..幫表妹找福娃??原來就是這5隻東東累得我半死=V=
 仲做埋個心理學家,又幾有板有眼呢!XD..呵呵加油要有信心! PS.浪花在微笑 好睇!扣人心弦很淒美..&長了1智*
|
|
刊登時間︰2006-12-03 10:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 2 日 星期六 |

|
|
2006-12-02  |
|
琴晚傻左..唔夠8點就訓左覺,1訓就差唔多12個鐘好正!xd 我隻BLOG PET雪雪成左大人嚕! 今日進化左第2代叫小黑,好可愛*V*
 *PS. 1日最少有8個鐘睡眠,TAKE CARE!=]]
|
|
刊登時間︰2006-12-02 10:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 30 日 星期四 |

|
|
I'M SORRY  |
|
唉..1件致我命的事件發生在小息.. 對不起是我錯了... 我看見了後,給你阻止,向你大動肝火,我蠻不講理,我更不該說公義! 因為世上根本沒有公平1回事..是我太天真,不會恭敬,我不顧及後果... 是否我視而不見,2話不說,不加以阻撓,只要滿足你所欲就是最正確的選擇..? 但至少到現在我明白只有恭恭敬敬的對待,方可唯持多年純潔的友誼.. 我後悔太遲明白這所謂 朋友的定義 ! 是我錯了SORRY*
|
|
刊登時間︰2006-11-30 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 29 日 星期三 |

|
|
2006-11-29  |
|
第1堂就MATHS..=我的死期! 唉CAT啊CAT..LOWEST!?好失望=/\= 點解會咁架!><..UNHAPI纏繞著我..UNTILL知MUSIC RANK HIGHEST@@" 先中和返少少MY MOODY- - 睇黎MATHS同我仍有1大段距離..追不了唉 之後D堂很用心去聽書!我唔要再重蹈覆徹!!STUDY STUDY STUDY ..很困擾AT... CAN ......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-11-29 10:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|