|
| 2006 年 12 月 26 日 星期二 |

|
|
2006-12-26 |
|
無禮物既BOXING DAY…要溫書!*V*
06聖誕就咁就過左嚕,希望以後個個聖誕都咁開開心心x]
|
|
刊登時間︰2006-12-26 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 25 日 星期一 |

|
|
2006-12-25  |
|
MERRY X'MAS!!* 年年既今日都係屋企溫書,今年…真快樂!嘻=]] 玩完又係時候開始要BEGIN THE ISOLATION!XD"
|
|
刊登時間︰2006-12-25 09:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 21 日 星期四 |

|
|
2006-12-21 |
|
好耐冇打日記喇,我太懶了!希望大家可以KEEP住多D黎睇下* 今日X'MAS PARTY,DRAMA藍社既姐弟戀真係好睇!係實至名歸的! 落返班主要玩GAME,都幾好玩!之後成班&FUNG去飲茶,食勁過飯XD開心的=] 估唔到KIKO會咁..唉或者1切都係因我而起,但請你別放棄!... 1飲就飲到3點幾!CYC對不起..最後我冇去到唉!我都唔想咁架,SORRY卡文T^T 4點,2C的BBQ嚕!雖然燦燦&am......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-22 06:30 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 16 日 星期六 |

|
|
2006-12-16  |
|
今朝早起去補習,UM..STH VERY STRANGE... 之後同卡MO去睇男排WIN埋EASY JOB LA!*V*THEN…等等等! 之後出左MK,好開心有得去行街街=)坐車坐到我好辛苦-3-買左好多野YEAH! 香港魚蛋粉 D粉粉好味I'VE EVER EATEN>V<! SO COLD THESE DAY..-W-
|
|
刊登時間︰2006-12-16 10:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 15 日 星期五 |

|
|
2006-12-15 |
|
今日好凍,,僵晒.. ENG考得5個人抽我唔中GD哇! BIO唔知邊個黎代堂,成班係到玩GAME佢都扮睇唔到咁-0- 放學諗住做埋DT點知今日CLOSED!THEN,,同ANNIE去買MATERIALS 死喇!我唔記得左LUNCH要去搵MS FUNG添../_\" 今晚有得睇電視嚕*V*東方之珠個ENDING好正!成套FILM都好SUCCESS!>V<
|
|
刊登時間︰2006-12-15 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 14 日 星期四 |

|
|
2006-12-14  |
|
遮架係遮最危險既地方!我把遮都唔知比邊個衰人拎走左,又唔拎返返黎>< LUNCH同卡文玩玩下,係LIBRARY出面個遮架搵得返!點知到左放學又冇埋T^T D人同偷野有咩分別喎…可惡啊!搞到我淋左2日雨!唔知聽日仲會唔會咁好彩搵得返.. 英文派CAT,我又戰勝你了嘻!XDD" ORAL實有排考,平均1個人都要成10分鐘XD 今日先考得1個,聽日1堂抽中我既PRO.仲有1/40機會xd希望聽日吉人......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-14 10:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 13 日 星期三 |

|
|
2006-12-13 |
|
2人對話贏左!嘻恭喜3C再奪PRIZE^++^ CYC,今次係主席上去宣傳啵XD Celebrate Your Christmas! COME & JOIN OUR X'MAS PARTY ON 21st!/\/\ 今日我都唔知講左幾多次"死啦"-0-忙到死..ACT BK&ART…大把野都未做晒,好辛苦.. MS FUNG因我地,搞到佢好唔開心..唉!搞到成堂MATHS堂COLD WAR>/\&......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-13 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 12 日 星期二 |

|
|
CAT |
|
CAT我諗都OK既!不過唔敢話易,因為我話難先會高分的XD MATHS TMR就要CH7 QUIZ!太快了-0-其實我有好多個不明白!?!?!?!? PHY岩岩開LENS咋,冇時間了!必死..BIO得個LUNCH就教得晒!?IMPOSSIABLE! 放學小組討論,10萬個驚架!真估唔到我可以咁勇&ACTIVE!我真係唔同左好多哈!XD 救命啊好多野要做..係咪想做死人!-/\-??TIME WAI......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-12 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 11 日 星期一 |

|
|
2006-12-11 |
|
CHEM因為補完習既關係,好易GET到!明白左,10萬個開心=]] ENG真係臨急聽日CAT先教GRAMMER-_-..&講岩個真正考既範圍.. 又冇VOCAB LIST,搞到幾咁麻煩-0- HOME E COOKERY!正好好玩=V= JAM的雞汁變石膏,存有大量異味食死晒人!XDD MATHS咁快教晒,太快太快了.. 中文作DRAMA,爆難諗!都冇人動筆XD之後仲有啊橙&KIKO 2人對話優先睇!掂!......
(閱讀全文)
|
|
刊登時間︰2006-12-11 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 10 日 星期日 |

|
|
2006-12-10 |
|
*HAPI B-DAY TO DARWIN=]] FOR EX.2C!! 時間: 20/12 ,6:00PM
活動: X'MAS BBQ
$: ~$30
*PS. 燦燦!?*V*
請大家多多支持!!
詳情搵主席 大家幫手傳開去! (我要收廣告費XDD)
|
|
刊登時間︰2006-12-10 10:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|